sneakerz topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehm, ik heb de OP? Dus da's logisch?
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
sorry Kuukje ander topicquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef JortK het volgende:
Volgens mij heeft Houniet het over een ander topic
Ohh.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef eer-ik het volgende:
sneakerz topic
Hoi trouwens [afbeelding]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.quote:
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef eer-ik het volgende:
zondag avond he, dan mag het
Hoe is het met het hoofd vandaag?
nog zo'n 2 weken chillen en dan verhuizenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Houniet het volgende:
ik ben weer bruiner geworden
lekker dagje aan het water was dat zeg foeivd week nog even werken en dan twe weken vrij
goeie zakenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Goed. Morgen weer fitnessen. En dinsdag weer werken.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:29 schreef Kuukske het volgende:
[..]
O god, jouw avatar lijkt op die van Eer. Op dat groene viking ding na dan.
Ik ga morgen ook weer fitnessenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.quote:
ho isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
Welke apparaten doe je allemaal dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:34 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zal aan je denken op het apparaat.
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:35 schreef JortK het volgende:
Welke apparaten doe je allemaal dan?
Zeker voor je benen,billen en buik
200 situps is niet nix voor de eerste keer na drie maandenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
20 min fietsen, 20 min crosstrainer, 20 min ligfiets en 20 minuten zoeen schaatsbeweging. Als ik nog zin heb 20 minuten steppen maar ik denk dat ik dan dood ben. Ik heb 3 maanden niets gedaan. Misschien bouw ik al die 20 minuten ook maar weer gewoon op door de weken heen.
En +- 200 buikspier oefeningetjes.
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleidingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoor
@ eer, waar ga je naartoe verhuizen
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonen
Rellen!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Het is wel in Ondiep, maar dat boeit me geen fuck.
Ondiep is niet zo bar ver van het centrum
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |