Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleidingquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:32 schreef Houniet het volgende:
[..]
vind ik wel meevallen hoor
@ eer, waar ga je naartoe verhuizen
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Ik denk het ook wel.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:44 schreef JortK het volgende:
[..]
Utrecht is volgens mij wel een leuke stad om te wonen
Rellen!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik denk het ook wel.
Het is wel in Ondiep, maar dat boeit me geen fuck.
Ondiep is niet zo bar ver van het centrum
mooi tochquote:
jij ook, zal wel lukken schat ik zoquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:48 schreef JortK het volgende:
Ik ben naar mn vriendin toe, ik kreeg net een leuk telefoontje van dr (hint: [afbeelding] [afbeelding] )
Fijne avond nog allen
beterquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ik verkas naar Utrecht, ivm m'n opleiding
Te relaxed
Een pool is geen rus.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:53 schreef Kuukske het volgende:
Dus.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:05 schreef BrandX het volgende:
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Terug uit het duitse, en met grootse overwinningen! We kicked some german butt [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
het was ubergaaf, en onze bokser (uiteindelijk bokste er maar een, de rest van der germans durvden niet meerquote:
Heeft Fok! vakantie?quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zondag 05 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
002. 193 Kuukske
004. 155 JortK
026. 077 Sebasser
040. 070 crossover
128. 037 Papierversnipperaar
155. 032 eer-ik
164. 030 Houniet
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:44 schreef covie het volgende:
goedemorgen.![]()
Heerlijk in de tuin gelegen gisteren... beetje diep in slaap gevallen en nu ben ik van voor knalrood, en van achter nog spierwit![]()
van de tuin?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij was het verschrikkelijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 09:09 schreef BrandX het volgende:goedemorgen! Langzaamaan komt FOK! weer op gang
heeft zeker ook last van het warme weer
@ eer: na zo'n dag als zondag, was ondanks de warmte mijn bed het heerlijkste wat ik tegenkwamgeslapen als een baby'tje!
@ JJ:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WELCOME BACK!
Hoe was het? Toppie vakantie gehad? En hoe vonden de kids het?
en uiteraard willen we binnenkort pics!!!
Toen ik in de spiegel keek zoiets:quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik durf het bijn aniet te vragen maar..... pics?
Bij mij in huis was het ook niet te harden...quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Bij mij was het verschrikkelijk.
Echt veel te heet op m'n kamer...
Had m'n deur en m'n raam wagenwijd tegen elkaar opengezet, maar 's nachts waait het niet zo hard
Verder vonden alle katten hier in de buurt het nodig om naar elkaar te janken en bleren, ook heel fijn
Verder wel aardig geslapen, werd wakker met een arm die ik niet meer kon bewegen
Had er effe te lang op gelegen
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:29 schreef covie het volgende:
[..]
Toen ik in de spiegel keek zoiets:![]()
Meer pics kan ik je helaas niet bezorgen
Fok! reageert weer normaal!!! [afbeelding]
Slaap jij in een vrieskist?quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:30 schreef OA het volgende:
[..]
Bij mij in huis was het ook niet te harden...
Huiskamer: 28ēC![]()
Kamer boven: 31ēC [afbeelding]
Badkamer: 29ēC![]()
Slaapkamer: 22ēC![]()
![]()
Goed plan ik ga ook even koffie halen!quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
![]()
Natuurlijk! Ik heb net een verse bak koffie![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |