quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:03 schreef eer-ik het volgende:
[..] (quote van Covie)
wat voorr phone is het?
Kuukiequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:05 schreef Kuukske het volgende:
Bongoeiemorgen. 2 uur sportschool doet je goed! Tenzij je een hersenschudding gehad hebt.
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.quote:
quote:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
ook veuls te warm om te sportenquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah ik heb het rustig aan gedaan, maar ik voel nu wel e.e.a. in mijn hoofd. Dus nog rustiger aan volgende keer.
OA.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
2 keer per week. En thuis anderhalf uur. Which brings us to a total of 3,5 uur in de week.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef MPG het volgende:
Minders. Naja. Volgende keer nog rustiger en dan wellicht langzaamaan opbouwen. Hoe vaak ga je? 1 keer per week?
Mooi zoquote:
Airco!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:10 schreef Frutsel het volgende:
ook veuls te warm om te sporten![]()
naja, op de sportschool dan![]()
![]()
Die hebben wij ook op de gymquote:
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nogquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:13 schreef JortK het volgende:
Die hebben wij ook op de gym
Vorig jaar niet.. .toen dronk ik 2 liter water alleen al in de sportschool echt niet uit te houden
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:09 schreef OA het volgende:
MPG
ik hem niet snap, maar okayquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Mooi zo [afbeelding]
Met mij ook prima. Hetgeen ik van OA niet meer mag noemen hier heb ik weer overleefd[afbeelding] [afbeelding]
Feeling Hot Hot Hotquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:14 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Boh. Hehe. Nouja ik had het wel gruwelijk warm hoor. Nu nog.
Mja, not in a good way.quote:
Kuukie!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:22 schreef OA het volgende:
Kuukie!!!![]()
![]()
![]()
Het is je vergeven! Hallooo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |