wees een beetje zacht voor de man., mannen zijn vaak softies en eitjes.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:55 schreef lancome het volgende:
[..]
Bedankt voor het advies,iedereen trouwens. Ik ga proberen met hem te praten.
... We zien het volgende week in een nieuwe aflevering van Jambers..quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:21 schreef henkway het volgende:
[..]
wees een beetje zacht voor de man., mannen zijn vaak softies en eitjes.
Ja ik nie, maar andere mannen
Aandacht en zachte woorden, de man heeft een bitch thuis en wil zachte woorden, kun je dat, of ben jij een hardliner.
En haalt hij zijn gram bij jouw??
oh dat zal maar even serieus: dit is een masterstudent die rechten studeert en bang is om voor zichzelf op te komen. wat moet dat dan wel niet als die voor een ander moet opkomen om diegene te verdedigenquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:05 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Hoezo? Als je een verdachte wilt verdedigen, dan moet je ook eerst zelf het hebben gedaan. Praktijkervaring noemen we dit.
Ach, zo'n ramp hoeft het ook niet te zijn hoor. De echte houding en de procestrucjes leer je allemaal tijdens je advocaatstage, dan word je daar voortdurend in gedrilld. Natuurlijk is het fijner om dat van nature te hebben, maar het is geen echte noodzaak.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat zal maar even serieus: dit is een masterstudent die rechten studeert en bang is om voor zichzelf op te komen. wat moet dat dan wel niet als die voor een ander moet opkomen om diegene te verdedigen
Dan opent die een topic in Fok.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:25 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dat zal maar even serieus: dit is een masterstudent die rechten studeert en bang is om voor zichzelf op te komen. wat moet dat dan wel niet als die voor een ander moet opkomen om diegene te verdedigen
Ik hoop niet dat ik ooit een advocaat nodig heb.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:32 schreef niekth het volgende:
Tering. Ik hoop niet dat ik ooit iemand zoals TS als advocaat krijg.
Daar is WGR blijkbaar voor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:32 schreef Schnabbeltje het volgende:
[..]
Dan opent die een topic in Fok.
Nope.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:28 schreef ThinkTank het volgende:
Janetje, ben jij Belg?
Ga je daar ook met werk van anderen jezelf proberen omhoog te krijgen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:45 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik had niet door dat ik gebruik maakte van verkleinwoorden. Mijn toekomstige baan is mijn droombaan! Het is een topkantoor en ze hebben interesse in me. Daarom wil ik geen problemen en snel die papieren halen om meteen te kunnen beginnen.
Da's toch de regel binnen het topadvocatenwereldje?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:02 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ga je daar ook met werk van anderen jezelf proberen omhoog te krijgen?
jij bent jurist ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:14 schreef gronk het volgende:
[..]
Da's toch de regel binnen het topadvocatenwereldje?
quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:30 schreef _Qmars_ het volgende:
90 % plagiaat plegen? Tering, als dat de academische houding onder juristen is? WO_Rechten maar even downgraden naar het HBO. Ik doe ook rechten en criminologie, maar ja, als je naar de gemiddelde rechtenstudent kijkt, zijn ze idd niet zo gemotiveerd. Lekker rechtstaat wordt het zo
Ja, want het OM is de wetmakende macht en niet de macht die toeziet op de naleving daarvan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:46 schreef gronk het volgende:
[..]
Ach, als je bij het OM komt te werken heb je bij definitie gelijk. En als het te moeilijk is om je werk in een keer goed te doen, nou, dan pas je toch gewoon de wet aan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |