Ben ook aan mijn scriptie bezig, dus weet wel wat je wil zeggen maar zolang je geen bron vermeld is het gewoon plagiaat en mag er in principe zelfs 0 gegeven worden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef lancome het volgende:
Student haalde nooit onvoldoendes, is de eerste onvoldoende in heel d'r leven...
Er is niet letterlijk 90 % overgenomen. Zinsconstructies zijn gewijzigd, dit gebeurd zovaak, iederen doet t...zelfs scripties...
Ik weet het.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:01 schreef Umm-Qasr het volgende:
Misschien had de docent niet door dat je een beetje had 'gespeeld' met teksten van andere auteurs? Als hij het wist, had hij je wel meteen een ban ve jaar gegegeven, als voorzitter vd examencommissie zijnde. Dus dat gaat al niet op. Blijft irritant, je kunt de verkeerde mensen waar je toch min of meer afhankelijk van bent tegen je doen keren.
Die zal ook lachen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:04 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Alberto vindt mensen die in de derde persoon praten hendig lollers!
OT: Als je 90% overneemt, dan kun je niet echt spreken van een academisch werk. Vooral als je je beperkt tot één bron. De professor moet zien dat je erover hebt nagedacht. En als je het écht oneerlijk vindt, dan moet je de professor er zelf op aanspreken.
Nou, als ik overtuigd was dat ik onterecht benadeeld werd, dan stapte ik echt wel naar de decaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:06 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als ik zo de reacties hierboven lees, weet ik zeker dat t een verloren zaak is. Kan beter mijn mond houden en verder gaan....
Hij is een professor en een professor heeft altijd gelijk.
Op tentamens altijd braaf het geleerde opgelepeld maar nu je echt zelf moet nadenken door de mand gevallen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef lancome het volgende:
Student haalde nooit onvoldoendes, is de eerste onvoldoende in heel d'r leven...
Zucht, hardleerse biatch dat je d'r bent... De professor HEEFT gelijk!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:06 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet het.
Als ik zo de reacties hierboven lees, weet ik zeker dat t een verloren zaak is. Kan beter mijn mond houden en verder gaan....
Die hebben zeker niet altijd gelijk, maar in dit geval gaat de student gewoon in de fout.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:06 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet het.
Dat zou leuk zijn.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:08 schreef Schnabbeltje het volgende:
Dit is gewoon één kant van het verhaal. Straks komt de professor op Fok zijn verhaal kwijt.
Er is genoeg naar bronnen verwezen.. Alleen 1 bron niet...that's it...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:02 schreef L-style het volgende:
[..]
Ben ook aan mijn scriptie bezig, dus weet wel wat je wil zeggen maar zolang je geen bron vermeld is het gewoon plagiaat en mag er in principe zelfs 0 gegeven worden.
WTF, je bent toch bezig aan je Masters, rechten nota bene! En je laat zo over je heenlopen, mijn god, dat wordt wat als je ooit in een rechtzaal staat...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:06 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet het.
Mjah, even afgezien of het al dan niet overnemen nu wel of niet door de beugel kan (niet natuurlijk, maar ohkay...), je kan altijd naar een docent toestappen en vragen wat de rede is van het lage cijfer, daar hoef je niet meteen bij te zeggen dat je het hebt overgenomen. Je vraagt hem gewoon naar zijn motieven, zonder dat je meteen met hem in discussie gaat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:07 schreef L-style het volgende:
[..]
Die zal ook lachen.
Student: Prof, ik heb voor dat essay 90% overgenomen van een bestaand werk en heb de niet vermeld en daarom ben ik het uiterst oneens met mijn onvoldoende.
Prof:![]()
Ja, misschien kom je nu eindelijk iemand tegen die door je heenprikt? Ik weet niet hoor, just a thought. Ik snap niet waarom je niet gewoon aan die man vraagt wat zijn motieven zijn. Dat hoeft toch niet meteen een aanval naar hem te zijn. Nogmaals, je laat echt over je heenlopen en je komt niet echt over als iemand die een Master studie volgt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:10 schreef lancome het volgende:
[...]
Van de zoveel studenten is er 1 met een laag cijfer ( valt daar niets op?), een studente die nooit zo'n cijfer heeft gehaald in heel d'r leven.
Die gaat ook lachen, want hoogstwaarschijnlijk is het verhaal van TS, pardon, 'de studente' ook daar al bekend. Zo groot zijn universiteiten nu ook weer niet hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Grimm het volgende:
[..]
Zo te lezen heb je niks te verliezen. ik zou naar de decaan gaan want op deze manier schiet het ook niet op.
Inderdaad, je kan gewoon even vragen waarom je zo laag scoort en dat je je werk zelf wel goed vond. Hoef je niemand meteen te beschuldigen van ongeoorloofde praktijken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:10 schreef Roa het volgende:
Mjah, even afgezien of het al dan niet overnemen nu wel of niet door de beugel kan (niet natuurlijk, maar ohkay...), je kan altijd naar een docent toestappen en vragen wat de rede is van het lage cijfer, daar hoef je niet meteen bij te zeggen dat je het hebt overgenomen. Je vraagt hem gewoon naar zijn motieven, zonder dat je meteen met hem in discussie gaat.
Denk je nou echt dat ik dat gedaan heb? Ik zit er gewoon heel erg mee en moest t ergens kwijt...quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:15 schreef Slarioux het volgende:
Ik zou de volgende keer tijdens het mondeling niet in de derde persoon over jezelf praten.
Nee ik zit maar te flauwekullen. Het is gewoon lastig om je verhaal hier neer te poten en daarbij, alle FOK! users gaan automatisch zoeken naar jouw schuld in het verhaal, en je hebt het ze niet moeilijk gemaakt. Leg het verhaal eens neer bij iemand neer zoals je decaan, of spreek de professor er eens op aan. Ook bij mij op school is het niet verstandig om je eigen ruiten in te gooien maar een verantwoordig van een docent kan vaak wel een verschil maken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:16 schreef lancome het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat ik dat gedaan heb? Ik zit er gewoon heel erg mee en moest t ergens kwijt...
Ik weet niet wat ik moet doen.. Die gast gaat me gewoon belazeren.. Hij is de baas van de sectie, als ik om een second opninion vraag, kan hij bij het nakijken erbij aanwezig zijn. Hij heeft gewoon macht! Natuurlijk is hij vriendjes met de decaan. Denk je dat de decaan naar mij gaat luisteren en zijn vriendje op het matje roepen? Het is gewoon een K*t situatie...Ik ben bijna klaar met mijn studie ( ook baantje kunnen regelen, ja ga in een rechtszaal staan, dan ben ik van niemand afhankelijk!), laatste vakjes nog en dan krijg ik dit!quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:19 schreef Roa het volgende:
Waarom reageer je niet even inhoudelijk op wat andere serieuzere posts, in plaats van in de verdediging tegen de wat minder serieuze posts? Beetje flauw zo...
Zet je zelf alsjeblieft eens niet in zo'n slachtofferrol zeg..quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen.. Die gast gaat me gewoon belazeren.. Hij is de baas van de sectie, als ik om een second opninion vraag, kan hij bij het nakijken erbij aanwezig zijn. Hij heeft gewoon macht! Natuurlijk is hij vriendjes met de decaan. Denk je dat de decaan naar mij gaat luisteren en zijn vriendje op het matje roepen? Het is gewoon een K*t situatie...Ik ben bijna klaar met mijn studie ( ook baantje kunnen regelen, ja ga in een rechtszaal staan, dan ben ik van niemand afhankelijk!), laatste vakjes nog en dan krijg ik dit!
Maar heb je de prof al op de man af gevraagd wat er scheelde aan je essay en je mondelinge examen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:24 schreef lancome het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik moet doen.. Die gast gaat me gewoon belazeren.. Hij is de baas van de sectie, als ik om een second opninion vraag, kan hij bij het nakijken erbij aanwezig zijn. Hij heeft gewoon macht! Natuurlijk is hij vriendjes met de decaan. Denk je dat de decaan naar mij gaat luisteren en zijn vriendje op het matje roepen? Het is gewoon een K*t situatie...Ik ben bijna klaar met mijn studie ( ook baantje kunnen regelen, ja ga in een rechtszaal staan, dan ben ik van niemand afhankelijk!), laatste vakjes nog en dan krijg ik dit!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |