Hoe bedoel je , jaloersquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
en ik erger me er dood aan.
En hij kan niet eens fotosoepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
En dat allemaal voor zo'n ontzettend lelijk bijna wijf-gast.
Open er een topic overquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarom jaloers zijn?
O GOD daar hebben we haar ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef Viswijfje het volgende:
Murp is wel een van de liefsten op dit forum![]()
MURP
![]()
Murp is leukquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
En dat allemaal voor zo'n ontzettend lelijk bijna wijf-gast.
o nou heb je ook al wat tegen mij ofzo???quote:
Ja, ik heb iets tegen je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou heb je ook al wat tegen mij ofzo???
mischien ligt het wel aan jezelf begin daar maar es mee![]()
Ik zag het nut er ook niet van in....quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets tegen je.
En ik ben niet de enige.
o nou ben je stoerquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets tegen je.
En ik ben niet de enige.
Viswijfje is murp.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou ben je stoer![]()
boeien ik vind jou ook niet leuk en loop nie zo over murp te zeiken man
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou ben je stoer![]()
boeien ik vind jou ook niet leuk en loop nie zo over murp te zeiken man
ik ben murp niet en als ik het wel was was het dus niet een combinatie want dan waren we hetzelfdequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben murp niet en als ik het wel was was het dus niet een combinatie want dan waren we hetzelfde![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef BrauN het volgende:
Murp.
En eens met TS. Hoe ver moet je afgegleden zijn wil je op dergelijke wijze een "ode" brengen aan een medeuser op een forum. Serieus, get real.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je begint slimmer te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel mooi getekend!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee tonks, ik gun jou je rukmateriaal dan weer wel hoor.
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je begint slimmer te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben je gewoon geestelijk gehandicapt en doet iedereen daarom wel lief tegen je. Aandoenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien ben ik gewoon best slim en onderschatten jullie me![]()
Waarom reageer je nooit op mijn pmquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien ben ik gewoon best slim en onderschatten jullie me![]()
mischien moet jij je koppie ff houden voordat ik m veranderquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon geestelijk gehandicapt en doet iedereen daarom wel lief tegen je. Aandoenlijk.
Kom maar op.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien moet jij je koppie ff houden voordat ik m verander![]()
Wel een ondiepe!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kom maar op.
Ik trap je met rolstoel en al de vijver in.
ik heb geen rolstoel en ik kan zwemmenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kom maar op.
maakt foto'squote:Op zondag 5 augustus 2007 14:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Tieft haar het kinderbadje in.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:47 schreef BrauN het volgende:
[..]
Kom maar op.
Ik kan me niet voorstellen dat jij een echt persoon bentquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik heb geen rolstoel en ik kan zwemmen
Je klampt je vast aan zo'n laffe vis, achterlijk kind.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
Kind, jij kan niet eens het alfabet opnoemen dus hoe wil je nou vertellen wat voor zwemdiploma je hebt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je klampt je vast aan zo'n laffe vis, achterlijk kind.
Kortom: Evidence denied! En nu rap pics van je geile rolstoel!
pfff ik kan het zelfs achteruit maar ik doe geen verzoekplaatjes voor jouquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:51 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Kind, jij kan niet eens het alfabet opnoemen dus hoe wil je nou vertellen wat voor zwemdiploma je hebt.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:50 schreef BrauN het volgende:
[..]
Je klampt je vast aan zo'n laffe vis, achterlijk kind.
Kortom: Evidence denied! En nu rap pics van je geile rolstoel!
Er liep destijds een topic in ONZ.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Edwinuss het volgende:
Maarem, nu ff 2 tha point..
Waarom doen mensen dat?
haaaaaiquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:51 schreef murp het volgende:
gelukkig is dit weer een viswijfje topic geworden
Hoeveel letters heeft het alfabet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:53 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
pfff ik kan het zelfs achteruit maar ik doe geen verzoekplaatjes voor jou![]()
![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:54 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Hoeveel letters heeft het alfabet?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:51 schreef murp het volgende:
gelukkig is dit weer een viswijfje topic geworden
Je mag ook zeggen dat je het niet weet, verbazen zal het toch niemand.quote:
quote:
quote:
Topic is dom geworden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:59 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
mensen doe nou eens niet zo gemeen tegen viswijfje
![]()
Sowieso, wijven die helemaal lyrisch zijn van dolfijnen komen op 'n ander gebied iets tekort. Viswijfje, je mag doorhalen wat niet van toepassing is: intelligentie/sex/liefde/schoonheid/anuswijdte/gezond verstand.quote:
Het mooiste is gewoon dat zich een ontzettend lelijke gast achter die acount verschuild en dit lachen vindt. Trieste flikker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sowieso, wijven die helemaal lyrisch zijn van dolfijnen komen op 'n ander gebied iets tekort. Viswijfje, je mag doorhalen wat niet van toepassing is: intelligentie/sex/liefde/schoonheid/anuswijdte/gezond verstand.
Toe maar!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef BrauN het volgende:
[..]
Sowieso, wijven die helemaal lyrisch zijn van dolfijnen komen op 'n ander gebied iets tekort. Viswijfje, je mag doorhalen wat niet van toepassing is: intelligentie/sex/liefde/[s]schoonheid[/s]/anuswijdte/gezond verstand.
Toe maar!
Ik denk dat we daar niet eens over na hoeven te denken, maar hou het wel stil, straks gaat hij aan zichzelf twijfelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het mooiste is gewoon dat zich een ontzettend lelijke gast achter die acount verschuild en dit lachen vindt. Trieste flikker.
Hoezo is, het was al domquote:
Ben jij niet die ene DJ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:09 schreef Bloedworst-555 het volgende:
test test... bloedworst hier
Behoorlijk ziek, ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:07 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Het mooiste is gewoon dat zich een ontzettend lelijke gast achter die acount verschuild en dit lachen vindt. Trieste flikker.
EEN KIKKER!quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:16 schreef tvvanham2002 het volgende:
Jemig, ik krijg hele andere taal toegslingert dan Murp.
[afbeelding]
Ze heeft wel gelijk hoor
of het ligt toch wel echt aan jou...denk daar maar eens over naquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou heb je ook al wat tegen mij ofzo???
mischien ligt het wel aan jezelf begin daar maar es mee![]()
Ome Edwin is het met je eensquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
of het ligt toch wel echt aan jou...denk daar maar eens over na![]()
als ik topics van jou zie door jou geopend denk ik al, kansloos... toch maar kijken dan, en dan gaat het weer helemaal nergens over..
Volgens mij zijn er wel meer mensen die nu het met mij eens zijngokje hoor
joh, ik heb al met een paar klonen in dit topic gepostquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:51 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
ja, of maak een nieuw account aan ofzo. Doe eens iets anders.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:49 schreef cerror het volgende:
[..]
[afbeelding]
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!
Jij mag niet meer gokkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Miss_kausalaya het volgende:
[..]
of het ligt toch wel echt aan jou...denk daar maar eens over na![]()
als ik topics van jou zie door jou geopend denk ik al, kansloos... toch maar kijken dan, en dan gaat het weer helemaal nergens over..
Volgens mij zijn er wel meer mensen die nu het met mij eens zijngokje hoor
quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:13 schreef Kenkerkees het volgende:
[afbeelding]
ik vind hem goed gelukt wel.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:57 schreef -td6d- het volgende:
Volgens google is dit murp:
[afbeelding]
..stelletje sicko's hier![]()
ok weiiiirdquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:40 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die is veeeet schattig!! weet je hoe leuk!
das leuker dan de echte murp![]()
ben je blind ofzo!?!?quote:
In dat geval:quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben je blind ofzo!?!?![]()
ik ben de tweede!!!
Je doet je naam wel waar op dat plaatjequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:34 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ben je blind ofzo!?!?![]()
ik ben de tweede!!!
haha ja he daarom vond ik m ook zo grappig!quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:01 schreef Hanstin het volgende:
[..]
Je doet je naam wel waar op dat plaatje
Ok.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:06 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
haha ja he daarom vond ik m ook zo grappig!![]()
mischien moet je m dan es vragen of ie voor jouw er ook 1 wil makenquote:
Edit: nevermind.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
mischien moet je m dan es vragen of ie voor jouw er ook 1 wil maken![]()
Te makkelijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
dat heb ik gedaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
+ het feit dat die murp volgens mij een hermafrodiet is, aangezien je niet kan zien aan de foto's of hij vrouwelijk of man is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
en ik erger me er dood aan.
* murp gaat dat ook doenquote:Op maandag 6 augustus 2007 17:22 schreef RickoKun het volgende:
*Gaat achterover in de stoel zitten met een bak popcorn.*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |