Hoe bedoel je , jaloersquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef Edwinuss het volgende:
en ik erger me er dood aan.
En hij kan niet eens fotosoepen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
En dat allemaal voor zo'n ontzettend lelijk bijna wijf-gast.
Open er een topic overquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:26 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Waarom zou ik daarom jaloers zijn?
O GOD daar hebben we haar ook.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef Viswijfje het volgende:
Murp is wel een van de liefsten op dit forum![]()
MURP
![]()
Murp is leukquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:25 schreef HenkieVdV het volgende:
En dat allemaal voor zo'n ontzettend lelijk bijna wijf-gast.
o nou heb je ook al wat tegen mij ofzo???quote:
Ja, ik heb iets tegen je.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:32 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou heb je ook al wat tegen mij ofzo???
mischien ligt het wel aan jezelf begin daar maar es mee![]()
Ik zag het nut er ook niet van in....quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets tegen je.
En ik ben niet de enige.
o nou ben je stoerquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Ja, ik heb iets tegen je.
En ik ben niet de enige.
Viswijfje is murp.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou ben je stoer![]()
boeien ik vind jou ook niet leuk en loop nie zo over murp te zeiken man
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:35 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
o nou ben je stoer![]()
boeien ik vind jou ook niet leuk en loop nie zo over murp te zeiken man
ik ben murp niet en als ik het wel was was het dus niet een combinatie want dan waren we hetzelfdequote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:37 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
ik ben murp niet en als ik het wel was was het dus niet een combinatie want dan waren we hetzelfde![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef BrauN het volgende:
Murp.
En eens met TS. Hoe ver moet je afgegleden zijn wil je op dergelijke wijze een "ode" brengen aan een medeuser op een forum. Serieus, get real.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je begint slimmer te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Best wel mooi getekend!quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:41 schreef BrauN het volgende:
[..]
Okee tonks, ik gun jou je rukmateriaal dan weer wel hoor.
[afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
[..]
je begint slimmer te worden
![]()
![]()
![]()
![]()
Misschien ben je gewoon geestelijk gehandicapt en doet iedereen daarom wel lief tegen je. Aandoenlijk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien ben ik gewoon best slim en onderschatten jullie me![]()
Waarom reageer je nooit op mijn pmquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:43 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
![]()
mischien ben ik gewoon best slim en onderschatten jullie me![]()
mischien moet jij je koppie ff houden voordat ik m veranderquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:44 schreef BrauN het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon geestelijk gehandicapt en doet iedereen daarom wel lief tegen je. Aandoenlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |