Die heb ik zo niet, maar Van Geel had het constant over alternatieven. Ik moet het nog allemaal zien met Suarez, heb niet extreem veel vertrouwen in hem.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?
Allereerst moet Martin Fenin worden gekocht. Verder was Nery Castillo een fijne aanwinst voor aan de linkerkant geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?
Martin Fenin zal naar de Bundesliga gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Allereerst moet Martin Fenin worden gekocht. Verder was Nery Castillo een fijne aanwinst voor aan de linkerkant geweest.
volgens mij gebeurd dat bij alle clubs en word dat door de FIFA geregeld? Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Worden er bij Ajax eigenlijk dopingcontroles gehouden?
Omdat er bij voetbal ook genoeg doping zal worden gebruikt. En ik denk niet dat er veel controles zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
volgens mij gebeurd dat bij alle clubs en word dat door de FIFA geregeld? Hoezo?
de KNVB controleert spelers gedurende de competitiequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Worden er bij Ajax eigenlijk dopingcontroles gehouden?
Ook alleen maar omdat hij heeft afgesproken dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken volgend seizoen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is onze Wesley Sneijder toch eigenlijk een held, als je nu ziet wat voor een pannekoeken allemaal een arbitragezaak aanspannen, terwijl Sneijder gewoon nog een jaar wil blijven bij Ajax!
Zijn er genoeg die daar geen genoegen mee zouden nemen, helemaal niet omdat zijn contract daarna toch nog maar een jaartje doorloopt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij heeft afgesproken dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken volgend seizoen.
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Martin Fenin zal naar de Bundesliga gaan![]()
Nery Castillo was nooit te betalen.
Ja, Tevez was 5 jaar geleden ook nog te betalenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....
Fenin is een centrumspits, toch? Nu niet echt een plek waar we behoefte aan hebben. Nery Castillo is ook maar een hype die van de Copa America af komt. Een maand terug had ik nog nooit van die gozer gehoord en hij moest nu 15 miljoen kosten en heeft zelfs 20 miljoen opgeleverd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....
Informeren kan altijd wat betreft Fenin. En Nery zat 2 jaar terug op de bank bij Olympiakos Pireus, terwijl hij in jeugdteams veel liet zien voor Mexico. Maar het is een kwestie van scouting natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, Tevez was 5 jaar geleden ook nog te betalen![]()
Ajax kan voor Fenin niet concurreren met Werder Bremen.
Dat zijn Fenin en Castillo. Castillo meer van de actie dan Fenin dat wel.quote:Een linksbenige spits met een actie, gvd!
Castillo is jaren geleden al gehaald door Olympiakos en heeft daar veel op de bank gezeten in het begin.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Fenin is een centrumspits, toch? Nu niet echt een plek waar we behoefte aan hebben. Nery Castillo is ook maar een hype die van de Copa America af komt. Een maand terug had ik nog nooit van die gozer gehoord en hij moest nu 15 miljoen kosten en heeft zelfs 20 miljoen opgeleverd.
Ur not alone!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik verveel me de pleuris in deze topics.
Jij ook alquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik verveel me de pleuris in deze topics.
Nep.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
gespot bij Amsterdam Tournament
[afbeelding]
Zoals Big Macs halenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef PLAE@ het volgende:
Tien minuten voordat de deadline was heb ik toch maar betaald. Al heb ik er geen goed gevoel over
Je kan zoveel betere dingen doen voor dat geld.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
gespot bij Amsterdam Tournament
[afbeelding]
Als je met de club afspreekt dat je nog een jaar blijft, zodat je na dat jaar met een gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan heb je geen schijn van kans als je een week later een arbitragezaak aanspant. Sneijder weet dat ook wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die daar geen genoegen mee zouden nemen, helemaal niet omdat zijn contract daarna toch nog maar een jaartje doorloopt.
Maar dat had hij dus niet hoeven afspreken. Ben helemaal geen fan van Sneijder, maar hiermee heeft hij bij mij ook punten gescoord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Als je met de club afspreekt dat je nog een jaar blijft, zodat je na dat jaar met een gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan heb je geen schijn van kans als je een week later een arbitragezaak aanspant. Sneijder weet dat ook wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |