abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:22:58 #151
108558 Messenga
goeiendag wat een geheel!
pi_52138406
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:19 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik snap m niet .
Plaatje van de ArenA
pi_52138438
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:21 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Komt waarschijnlijk omdat je al aan dat soort praktijken gewend bent.
Er staat een foto van de Arena naast terwijl het een Groningen speler betreft.
Joah och, de helft van het bericht gaat over Ajax, dus zo raar vind ik het eigenijk niet .
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_52138477
Plaatje is inmiddels weg.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52138542
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:25 schreef BB-boy het volgende:
Plaatje is inmiddels weg.
Sterker nog, het hele bericht is weg.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52138576
Hehe inderdaad.
pi_52138637
Maar goed, die uitspraak is dus pas aan het einde van de week. Schiet lekker op allemaal...
In Southern Sun
pi_52138659
Moesten we woensdag niet de spelerslijst bij de UEFA inleveren?
pi_52138677
Vandaag of morgen komt er iemand, sowieso. Daar kunnen we wel vanuit gaan.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52138681
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
aankomende donderdag volgens mij.
pi_52138687
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:32 schreef Urquhart het volgende:
Lekker dan
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52138690
Ja, maar dat is enkel voor de voorrondes... En daarin zou ie toch geblesseerd zijn...
In Southern Sun
pi_52138703
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:31 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, die uitspraak is dus pas aan het einde van de week. Schiet lekker op allemaal...
Dan pas.
Ik dacht dinsdag of woensdag al, het is tenslotte spoedarbitrage.
Je zou denken dat ze dan wat haast maken.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52139032
Ik verwacht gewoon vandaag of morgen de uitslag nog? Of is het al bevestigd dat die pas eind deze week komt? Heb alleen iemand dat hier 1x zien roepen.
pi_52139055
Volgens mij komt die uitslag vanavond gewoon hoor?
pi_52139061
quote:
Uitspraak Suárez later deze week

De uitspraak in de arbitragezaak van Luis Suarez is later deze week. Dat heeft de KNVB maandagmiddag laten weten.

'De voorzitter van de arbitragecommissie zal vanavond bij de zitting aangeven wanneer er een beslissing komt', aldus KNVB-woordvoerder Frank Huizinga tegenover Ajax Showtime.' Het kan best zijn dat dit enkele dagen op zich laat wachten. Vanavond is er zeker geen uitspraak.'

In de aanloop wordt al hevig gespeculeerd over vermeende spelletjes van FC Groningen, meldt De Telegraaf maandag.

Zo zouden de Groningens volgens de managers van Suarez twee weken geleden een brief in het Nederlands naar de speler hebben gestuurd met een zogenaamde aanbieding voor contractverlenging. De spits kent geen Nederlands.

Ook had de clubleiding een akkoord beloofd nadat Suarez de arbitragezaak in eerste instantie in trok. Het bestuur van FC Groningen ontkent het briefverhaal als de beloften. 'Had ie maar een gelimiteerde transfersom moeten opnemen', zegt algemeen directeur Nijland in de Telegraaf.

De zaakwaarnemers ontkennen op hun beurt weer een groot persoonlijk belang te hebben bij de transfer. Kortom, het kan nu leuk worden maandagvanavond en later deze week. Misschien duurt het gesteggel nog wel langer.
Volgens Ajaxshowtime...
In Southern Sun
pi_52139112
Ik kwam deze post tegen op Ajax Netwerk:
quote:
TomJood schreef:

Ik snap niet waarom iedereen het nu heeft over het grote verschil tussen bank en basis, zeker in de verdediging. Heeft Ajax eindelijk weer eens een aantal topspelers in de selectie en dan moeten er inneens ook topspelers op de bank zitten. Alsof we het geld van Chelsea hebben.

De kracht van Ajax is altijd de jeugd geweest, die bijna altijd de kans kreeg na blessures! Waarom zou je dan nu een verdediger willen kopen terwijl je zelf redelijk wat talenten heb rondlopen? In mijn ogen kan je geen topspeler kopen voor de bank. Dan is het toch beter om die zelf op te leiden, zeker als het alternatief bijna altijd middelmaat is.

Van der Wiel heeft bijvoorbeeld al hele sterke wedstrijden gespeeld. Met het lef dat we van een Ajacied mogen verwachten. Dan ga je voor die positie toch geen vervanger halen? Laat die jongen lekker achter Stam zijn minuten pakken(zullen er nog genoeg zijn), dan hebben we volgend seizoen een waardige vervangen voor Stam.

De posities op links zijn opzich goed bezet, ik zie het voornamelijk in Vertonghen zitten. Dat wordt een hele goede vervanger voor Davids. Dat ze allebei op dit moment geblesseerd zijn is domme pech. Na de winterstop verwacht ik ook dat Anita steeds meer minuten kan meepakken, in de wedstrijden die hij heeft meegespeeld was al te zien dat we van hem ook wat mogen verwachten.

Als je dan verder in jong Ajax en de A1 kijkt hebben we nog meer potentiele toppers rondlopen die dit jaar of volgend jaar bij blessures de stap kunnen maken. Ik noem een Daley Blind, Toby Alderweireld of Siem de Jong.

Ik vind het opvallend dat zoveel mensen hier met "de hele stroom" mensen meelopen die graag aankopen willen zien, om zekerheidjes in te bouwen. Ik denk dat Van Geel er heel goed aan doet door afwachtend te zijn en niet 10 spelers van middelmaat te halen. Laten we vooral onze eigen cultuur in stand houden en joge spelers de kans geven!
Compleet mee eens
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:48:41 #167
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_52139113
Gedoe altijd.

Maar zelfs al komt Suarez dan is de selectie nog niet echt lekker compleet vind ik.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 6 augustus 2007 @ 13:52:53 #168
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52139219
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:46 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Volgens Ajaxshowtime...
Wat een stuk ook weer
Spelletjes door de FC, het moet niet gekker worden
pi_52139289
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:48 schreef Chivu het volgende:
Ik kwam deze post tegen op Ajax Netwerk:
[..]

Compleet mee eens
Goed stuk idd.
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52139629
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 13:52 schreef Noca het volgende:

[..]

Wat een stuk ook weer
Spelletjes door de FC, het moet niet gekker worden
Groningen is gewoon een smerige achterbakse club, steeds maar Ajax tegenwerken...
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:16:40 #171
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_52139739
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:11 schreef Dylan Dog het volgende:

[..]

Groningen is gewoon een smerige achterbakse club, steeds maar Ajax tegenwerken...
We zijn niet voor niks boeren, zo zijn we altijd al geweest..
pi_52139753
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:16 schreef Noca het volgende:

[..]

We zijn niet voor niks boeren, zo zijn we altijd al geweest..
Boeren, flutvolk. Die moeten gewoon hun plaats kennen!
What we do in life echoes in eternity
Just relax - It's what Jesus would do
Wat een vrouw!
spits!
pi_52139909
Het psv topic?
  maandag 6 augustus 2007 @ 14:48:51 #174
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52140407
Kaartjes voor voorronde cl binnen
Jawel, je keek.
pi_52140418
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 14:48 schreef jna het volgende:
Kaartjes voor voorronde cl binnen
20 eurootjes, dat is een heel ander verhaal dan vorig jaar.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')