Die heb ik zo niet, maar Van Geel had het constant over alternatieven. Ik moet het nog allemaal zien met Suarez, heb niet extreem veel vertrouwen in hem.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?
Allereerst moet Martin Fenin worden gekocht. Verder was Nery Castillo een fijne aanwinst voor aan de linkerkant geweest.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:58 schreef toma het volgende:
[..]
wat zijn jou suggesties voor alternatieven dan?
Martin Fenin zal naar de Bundesliga gaanquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:10 schreef Sethje het volgende:
[..]
Allereerst moet Martin Fenin worden gekocht. Verder was Nery Castillo een fijne aanwinst voor aan de linkerkant geweest.
volgens mij gebeurd dat bij alle clubs en word dat door de FIFA geregeld? Hoezo?quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Worden er bij Ajax eigenlijk dopingcontroles gehouden?
Omdat er bij voetbal ook genoeg doping zal worden gebruikt. En ik denk niet dat er veel controles zijnquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:24 schreef toma het volgende:
[..]
volgens mij gebeurd dat bij alle clubs en word dat door de FIFA geregeld? Hoezo?
de KNVB controleert spelers gedurende de competitiequote:Op maandag 6 augustus 2007 19:22 schreef De_Ananas het volgende:
Worden er bij Ajax eigenlijk dopingcontroles gehouden?
Ook alleen maar omdat hij heeft afgesproken dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken volgend seizoen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:20 schreef M0NTANA het volgende:
Wat is onze Wesley Sneijder toch eigenlijk een held, als je nu ziet wat voor een pannekoeken allemaal een arbitragezaak aanspannen, terwijl Sneijder gewoon nog een jaar wil blijven bij Ajax!
Zijn er genoeg die daar geen genoegen mee zouden nemen, helemaal niet omdat zijn contract daarna toch nog maar een jaartje doorloopt.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:32 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Ook alleen maar omdat hij heeft afgesproken dat hij voor een gelimiteerde transfersom mag vertrekken volgend seizoen.
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:12 schreef sjimz het volgende:
[..]
Martin Fenin zal naar de Bundesliga gaan![]()
Nery Castillo was nooit te betalen.
Ja, Tevez was 5 jaar geleden ook nog te betalenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....
Fenin is een centrumspits, toch? Nu niet echt een plek waar we behoefte aan hebben. Nery Castillo is ook maar een hype die van de Copa America af komt. Een maand terug had ik nog nooit van die gozer gehoord en hij moest nu 15 miljoen kosten en heeft zelfs 20 miljoen opgeleverd.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:36 schreef Sethje het volgende:
[..]
Nery was 3 jaar terug wel te betalen. En Fenin is echt wel haalbaar maarja....
Informeren kan altijd wat betreft Fenin. En Nery zat 2 jaar terug op de bank bij Olympiakos Pireus, terwijl hij in jeugdteams veel liet zien voor Mexico. Maar het is een kwestie van scouting natuurlijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja, Tevez was 5 jaar geleden ook nog te betalen![]()
Ajax kan voor Fenin niet concurreren met Werder Bremen.
Dat zijn Fenin en Castillo. Castillo meer van de actie dan Fenin dat wel.quote:Een linksbenige spits met een actie, gvd!
Castillo is jaren geleden al gehaald door Olympiakos en heeft daar veel op de bank gezeten in het begin.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:39 schreef Chivu het volgende:
[..]
Fenin is een centrumspits, toch? Nu niet echt een plek waar we behoefte aan hebben. Nery Castillo is ook maar een hype die van de Copa America af komt. Een maand terug had ik nog nooit van die gozer gehoord en hij moest nu 15 miljoen kosten en heeft zelfs 20 miljoen opgeleverd.
Ur not alone!quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
Ik verveel me de pleuris in deze topics.
Jij ook alquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
Nep.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
gespot bij Amsterdam Tournament
[afbeelding]
Zoals Big Macs halenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:53 schreef PLAE@ het volgende:
Tien minuten voordat de deadline was heb ik toch maar betaald. Al heb ik er geen goed gevoel over
Je kan zoveel betere dingen doen voor dat geld.
quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Als je met de club afspreekt dat je nog een jaar blijft, zodat je na dat jaar met een gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan heb je geen schijn van kans als je een week later een arbitragezaak aanspant. Sneijder weet dat ook wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 19:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zijn er genoeg die daar geen genoegen mee zouden nemen, helemaal niet omdat zijn contract daarna toch nog maar een jaartje doorloopt.
Maar dat had hij dus niet hoeven afspreken. Ben helemaal geen fan van Sneijder, maar hiermee heeft hij bij mij ook punten gescoord.quote:Op maandag 6 augustus 2007 20:09 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Als je met de club afspreekt dat je nog een jaar blijft, zodat je na dat jaar met een gelimiteerde transfersom mag vertrekken, dan heb je geen schijn van kans als je een week later een arbitragezaak aanspant. Sneijder weet dat ook wel.
Wat een lelijke tietenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:50 schreef PLAE@ het volgende:
[afbeelding]
Ja en er zit ook een heel voetbalveld tussen.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:00 schreef Silenus het volgende:
Ze lijken wel echt op twee voetballen inderdaad!
Haaahahahaha.quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:08 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Dat hebben we gemerkt afgelopen jaren![]()
![]()
![]()
![]()
idd.. ben blij dat voor mijzelf het seizoen al weer begonnen is.. vandaag eerste training gegevenquote:Op maandag 6 augustus 2007 19:49 schreef PLAE@ het volgende:
quote:Goed Europees jaar van groot belang voor Europese ranking Ajax
Goede prestaties komend seizoen in Europa zijn van groot belang om de geplaatste status in Europa te behouden. De UEFA baseert lotingen op de prestaties van de laatste vijf jaar in Europa. Dit seizoen profiteert Ajax nog van het goede seizoen 2002/2003 waarin het de kwartfinale van de Champions League haalde. Met de huidige ranking valt Ajax als geplaatste club nog net in groep 2 als het de Champions League weet te behalen. Voor volgend seizoen vallen die punten weg. Over de laatste vier seizoenen staat Ajax op plaats 33 op de UEFA ranglijst. Bij een lagere ranking verliest een club de geplaatste status en wordt dus het risico gelopen op een moeilijker tegenstander
Geen probleem, we winnen hem gewoon dit jaarquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:27 schreef Longmen het volgende:
Bij gebrek aan goed transfer nieuws..
[..]
quote:Urzaíz traint voor het eerst mee met Ajax
6/8/2007 19:01
Ismael Urzaíz trainde maandag voor het eerst mee met de selectie van Ajax. De Spaanse spits kampte de laatste dagen met de naweeën van een operatie aan zijn blindedarm.
Bijna drie weken nadat Urzaíz zijn handtekening had gezet onder een contract, stond hij voor het eerst op het trainingsveld. 'Dat ging heel goed. Ik had nergens last van en hoop nu snel mee te kunnen met het niveau van het team', verklaarde de 35-jarige spits op de website van Ajax.
De Amsterdamse club legde Urzaíz vast met als doel een rol als pinchhitter voor de voormalig Spaans international.
Alleen Poepon, maar hij is verhuurd en is bovendien meer een kruising tussen een type Kuyt en Babel dan een type Huntelaar.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Janssen zou ik een prima 3e spits vinden. Momenteel hebben we in de jeugd geen enorm talentvolle centrumspits volgens mij.
Bij Ajax schijnen ze een middenvelder van hem willen maken vanwege zijn gebrek aan explosiviteit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:03 schreef BB-boy het volgende:
Zaterdag Goossens maar laten spelen. Dat is een echte linksbuiten naar mijn weten.
Ik zie Poepon meer als een soort Hersi en heb niet de indruk dat hij ooit vaste waarde wordt bij Ajax 1.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Alleen Poepon, maar hij is verhuurd en is bovendien meer een kruising tussen een type Kuyt en Babel dan een type Huntelaar.
Ik moet het ook nog maar zien inderdaad. Het is wel echt een aanvaller, geen aanvallende middenvelder als Hersi. Volgens mij deed hij het de laatste maanden bij Willem II aardig als bliksemafleider van Christiano. Hij is een jongen met een actie en heel veel inzet, maar niet echt een afmaker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef Fides het volgende:
[..]
Ik zie Poepon meer als een soort Hersi en heb niet de indruk dat hij ooit vaste waarde wordt bij Ajax 1.
Kandidaat 3 is inmiddels binnen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:02 schreef DouweEgbert het volgende:
[..]
En nu ook Koevermans.![]()
![]()
Hoe was dat spreekwoord ook alweer met die schapen......?
quote:'Koevermans in voetsporen Drenthe en Suárez'
In navolging van Luis Suárez en Royston Drenthe lijkt nu ook Danny Koevermans toevlucht te zoeken tot een arbitragezaak. Dit meldde de zaakwaarnemer van de AZ-aanvaller maandagavond aan RTV Rijnmond.
De vraagprijs van Alkmaarders bedraagt nog altijd zeven miljoen euro en dit is in de ogen van Koevermans en zijn belangenbehartiger ‘overdreven’. De speculaties van De Telegraaf dat de eenmalig international in de belangstelling van Fenerbahçe zou staan, worden door Van Noortwijk naar het rijk der fabelen verwezen.
Sinds de komst van Ari da Silva en Graziano Pellè acht Koevermans het zelf beter om te verkassen. Feyenoord, 1. FC Nürnberg en Shakhtar Donetsk toonden vorige maand interesse, maar om verscheidene redenen ketste de deal af.
AZ had eerder een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wilde niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger was gevonden. Met de komst van Pellè lijkt trainer Louis van Gaal nu echter over genoeg opties in de aanvalslinies te beschikken
Niet als ze alledrie verliezen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind dit een gevaarlijke trend.
Inderdaad. Wordt een beetje vervelend.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:25 schreef Aanvoerder het volgende:
Ik vind dit een gevaarlijke trend.
Groot gelijk heeft koevermans...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kandidaat 3 is inmiddels binnen...
[..]
![]()
![]()
![]()
Nummer 4 al. Bakens is ook al bezig geweest.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Kandidaat 3 is inmiddels binnen...
[..]
![]()
![]()
![]()
Tuurlijk hebben we dat en die vindt het geen enkel probleem, dat hij 2e keus is...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 08:48 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Hopelijk heeft Ajax een alternatief.
quote:Lindenbergh beraadt zich na weigering
Dat Olaf Lindenbergh geen toekomst heeft bij Ajax, werd hem maandag nog een keer duidelijk. Hij werd de toegang tot het trainingsveld geweigerd.
Op de aanwezigheid van Lindenbergh en Michael Krohn-Dehli in de A-selectie wordt geen prijs gesteld. 'Henk ten Cate heeft besloten dat Olaf en Michael niet het niveau van Ajax hebben', zegt technisch directeur Martrin van geel deze week in Voetbal International. 'En daarom moeten ze bij Jong Ajax trainen.'
Lindenbergh, die in de belangstelling van NEC en NAC Breda staat, is een andere mening toegedaan. De 33-jarige middenvelder zegt recht te hebben op training bij de A-selectie en beraadt zich over de te volgen stappen..
Ik ook, maar aan de andere kant hoop ik dat Suarez wint vanwege die debiele lachwekkende argumenten van fcgquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:38 schreef PLAE@ het volgende:
Ik hoop dat Suarez en Drenthe die zaken verliezen.
Van mij mag die Suarez ook verliezen. Maar die argumenten van die advocaat van Groningen die zijn echt om te huilen. Wat een "Callimero: zij zijn groot, en wij zijn klein en dat is niet eerlijk"-huilverhaal zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:40 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik ook, maar aan de andere kant hoop ik dat Suarez wint vanwege die debiele lachwekkende argumenten van fcg
Het idee erachter snap ik wel hoor... , maar Ajax niet als een sportieve verbetering zien.... Ach het is het spel zullen we maar zeggen.......quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:45 schreef HeatWave het volgende:
Ja idd, ze hebben het over het boze Ajax dat speelgoed afpakt van een kind. Tja, dat krijg je als je je ao kleuterachtig opstelt.
Vind dat ook wel een beetje kinderachtig van HtC. Olaf staat in zn recht volgens mij...quote:
HtC staat nou niet bepaald bekend op zijn peoplemanagement zeg maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 09:58 schreef Longmen het volgende:
[..]
Vind dat ook wel een beetje kinderachtig van HtC. Olaf staat in zn recht volgens mij...
Maar goed hij kan beter gewoon naar NAC gaan.
Voor 25+ miljoen wel hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Overigens zou Real Madrid weer interesse hebben in Sneijder maar het lijkt me sterk dat Ajax hem nou nog verkoopt.
Sneijder heeft echt letterlijk gezegd dat er niet meer te praten is dit seizoen. Als hij nu nog weggaat dan is het echt einde verhaal voor nederland en goeie spelers, dan houden we nooit meer iemand.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:04 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Overigens zou Real Madrid weer interesse hebben in Sneijder maar het lijkt me sterk dat Ajax hem nou nog verkoopt.
Maar zou Ajax dan in staat zijn om een vervanger te vinden voor donderdag? Dat lijkt me niet.quote:
So? 25 miljoen kan je gewoon niet weigeren. Sluit je het jaar, of je nu CL haalt of niet, heel goed af financieel gezien.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar zou Ajax dan in staat zijn om een vervanger te vinden voor donderdag? Dat lijkt me niet.
en dan heb je schijt aan de supporters en de competitie... Sportief resultaat moet altijd voorop staan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:10 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
So? 25 miljoen kan je gewoon niet weigeren. Sluit je het jaar, of je nu CL haalt of niet, heel goed af financieel gezien.
Sinds Ajax de weg naar de beurs heeft gemaakt is dat niet meer zo.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
en dan heb je schijt aan de supporters en de competitie... Sportief resultaat moet altijd voorop staan...
Maar hij is nog steeds "lid" van de selectie dus heeft hij recht om te trainen volgens mij.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:00 schreef Doezelhaar het volgende:
Olaf Lindebergh snapt het niet helemaal. Ajax wil dat Olaf vertrekt alleen Olaf begrijpt dat nog niet helemaal. Als die knakker nu even dat contractaanbod van NEC had aanvaard dan had hij weer met een A-selectie mogen meetrainen in het pitoreske Nijmegen.
Hoever is Krohn Deli met Sparta? Kom op Blind, ik zou hem graag op het Kasteel zien.
Donderdag?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:09 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Maar zou Ajax dan in staat zijn om een vervanger te vinden voor donderdag? Dat lijkt me niet.
Ajax moet de selectie voor de voorronde cl doorgeven aankomende donderdag.quote:
Nee ok, 50 miljoen, maar dan kopen ze denk ik ook meteen blindelings Suarez, Alves en nog 4 spelersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:58 schreef Da_Sandman het volgende:
Sneijder is absoluut nooit te vervangen. Maar goed, als Real straks 50 miljoen gaat bieden of iets in die richting, tja, dan kán Ajax niet eens weigeren vermoed ik...
Ik hoef dit niet te zien. Ik ken die gast, die Rutger. Ongelofelijke eikel is het.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Even om te lachen... Of huilen...
http://www.geenstijl.tv/2007/08/post_10.html
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=3017quote:'Madrid gaat na afketsen transfer Ballack nu echt voor Sneijder; 30 miljoen geen probleem'
07-08-07
Nu Michael Ballack heeft laten weten bij Chelsea te blijven heeft Real Madrid zijn zinnen nu echt gezet op Wesley Sneijder. De Madrilenen willen snel handelen en zijn bereidt het bedrag van rondt de 30 miljoen euro te betalen. Althans dat weet de Spaanse krant Marca te melden. Schuster gaf eerder aan nog 2 á 3 spelers nodig te hebben. Op de linkerflank, en op de nummer tien positie.
Sneijder gaf eerder aan nog een seizoen te blijven bij Ajax, maar Real Madrid is ervan overtuigd hem over te halen. Los Merengues lijkt de enige club te zijn die de volle pond wil betalen voor Sneijder. Eerder haakte Valencia al af door de hoge vraagprijs.
Nog geen 24 uur eerder had je in hetzelfde cafe exac hetzelfde filmpje op kunnen nemen over Ajaciedenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
"Altijd leuk he...telefoon"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Da_Sandman het volgende:
Geld zal idd het probleem niet zijn als Madrid echt voor Sneijder gaat.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.ajaxf-side.nl/shownews.asp?id=3017
rondt![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |