Waar zeg ik dan dat 'echt' gelijk staat aan 'eerlijk'?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
nou in het gezicht van lieke doet ze heel meelevend om haar vervolgens zwart te maken bij haar zus en rentvriendin. Of dat nou zo eerlijk is..........![]()
Oke daar heb je een puntquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat andere van niet omgaan met Lieke dan niet?
alsjeblieft zegquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef Visual het volgende:
amanda:ik ben toch een voorbeeld voor veel mensen
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:39 schreef kleinzusje het volgende:
Houden jullie het strak in de gaten ?
Ik ben even aan het tangen![]()
Die heeft ook zuurstofgebrek gehad bij de geboortequote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef schatje het volgende:
Als jij die bontjas niet koopt, koopt iemand anders 'm wel.
Als in : een waarschuwing.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef Visual het volgende:
amanda:ik ben toch een voorbeeld voor veel mensen
Ik heb de stream op huub en lieke staan dat gekrijs verdragen mijn oren nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:43 schreef Disana het volgende:
Ik heb echt het hart niet een update te schrijven over dit ellenlange meidenbezoek. Wie het wel (langer) volgt en de inhoud meekrijgt, is meer dan welkomIk houd het bij wat plaatjes
![]()
goed idee ik ga ook weer even een uurtje de zon in. Lees later al jullie verhalen over dit meidenbezoek wel bijquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:43 schreef mazaru het volgende:
Lieke heeft het koud, ik zit hier half te stikken.
Ik ga maar eens de bikini aantrekken, en een plas water opzoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |