Blij dat Amanda het zegt, dat maakt Lieke gelijk minder nepquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef Disana het volgende:
Amanda over Lieke: Ze is gewoon heel nep.
Is het niet 'Solange'?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:31 schreef Meganog het volgende:
Solans begint nu al te fluisteren (gaat over Huub en Lieke).
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:30 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Of geen woorden maar daden zingen bij het eerste doelpunt![]()
Toch ben ik bang dat Amanda honderd keer echter is in al haar primitiviteitquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Blij dat Amanda het zegt, dat maakt Lieke gelijk minder nep
Al die keren dat Brian over Amanda roddelt en zegt dat hij buiten de kooi nooit iets met haar zou beginnen hebben ze zeker niet gekeken...quote:
eensquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat Amanda honderd keer echter is in al haar primitiviteit![]()
mijn post....*edit*quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:33 schreef kleinzusje het volgende:
Nou met jou en Brian is echt goed, weet je
iedereen heeft wel eens zn ding, weet je
Begrijp je
Maakt niet zo veel uit, weet je
precies , weet je
oh, ok
Nee, Amanda quotequote:
Maar buiten de kooi laat Lieke haar schild vallen, en is weer een heel normaal mens, Amanda blijft zoals ze nu isquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Toch ben ik bang dat Amanda honderd keer echter is in al haar primitiviteit![]()
Ik ben er niet bang voor, ik weet het wel zeker!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Is dat niet het zusje dat een beetje traag is omdat ze door haar vriendje van de trap is geflikkerd?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:35 schreef Peter6000 het volgende:
Schande, ze laten Deborah gewoon aan haar lot over.
Ze sjokt er achteraan.
edit: Ze wordt er nu gelukkig wel weer in betrokken.
nou in het gezicht van lieke doet ze heel meelevend om haar vervolgens zwart te maken bij haar zus en rentvriendin. Of dat nou zo eerlijk is..........quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon helemaal niet gezien, zo te horen volgen ze het voor geen meter.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef schatje het volgende:
Nadia's zoenen en hoe Brian werkelijk over Amanda denkt komen dus niet ter sprake.
De Febo zal het hen wel opgedragen hebben.
Is ook spelinformatie lijkt me dus mag niet ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef schatje het volgende:
Nadia's zoenen en hoe Brian werkelijk over Amanda denkt komen dus niet ter sprake.
De Febo zal het hen wel opgedragen hebben.
Moet je eens op een VMBO gaan kijken, dan zie je er honderden. De tranen springen in je ogen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef mazaru het volgende:
Die Amandel lijkt wel onkruid.
Nou zie ik er ineens drie
Ja, maar dat zeg ik toch als ik zeg dat ze echt is?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar buiten de kooi laat Lieke haar schild vallen, en is weer een heel normaal mens, Amanda blijft zoals ze nu is![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Moet je eens op een VMBO gaan kijken, dan zie je er honderden. De tranen springen in je ogen.
het kloont terwijl het streamtquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef mazaru het volgende:
Die Amandel lijkt wel onkruid.
Nou zie ik er ineens drie
ja, ze loopt ook moeilijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef Meganog het volgende:
[..]
Is dat niet het zusje dat een beetje traag is omdat ze door haar vriendje van de trap is geflikkerd?
Of ze willen het niet zien.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Dat hebben ze gewoon helemaal niet gezien, zo te horen volgen ze het voor geen meter.
Laat ik nu ook bang zijn dat Lieke buiten de kooi niet zo heel veel anders is als in DGK. Het kan nog goedkomen, ze is nog jong!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Maar buiten de kooi laat Lieke haar schild vallen, en is weer een heel normaal mens, Amanda blijft zoals ze nu is![]()
Dat andere van niet omgaan met Lieke dan niet?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Is ook spelinformatie lijkt me dus mag niet ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |