Neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:23 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Hihi![]()
Nou, ik ben nu dus nog steeds elke dag aan het werk, maar dit is de laatste week, dus volgende week ga ik ff een tent halen ja
Die van jou al binnen?
Oh sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:45 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Dan moet je wel mijn topic aanprijzen![]()
Tent te koop!
Dat is wel slim, ben je er ook nog vroeg genoeg!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Mja best wel, misschien bestellen meer Lowlands gangers hun tent daar...
Ik ga dit jaar voor het eerst met de trein. Voorgaande 5x altijd met een grote bus gegaan vol met vrienden / vage bekenden, degene die dat altijd organiseert is vergeten een kaartje te kopenWe komen nu rond 13:00 uur aan op Station Harderwijk en nemen vanuit daar een Treintaxi voor ¤6,- p.p. (5 personen) naar het Lowlands terrein
De pendelbussen gaan namelijk pas om 18:00 uur rijden!
Kun je mij en PastoorPeter dan even oppikken vanaf het treinstation en bij Lowlands brengen?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:56 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Dat is wel slim, ben je er ook nog vroeg genoeg!
Wij worden gewoon gebracht met de auto![]()
Als we nog ruimte hadden gehad in de auto had ik het graag geregeld, maar de auto zit al vol, helaasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:58 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Kun je mij en PastoorPeter dan even oppikken vanaf het treinstation en bij Lowlands brengen?
Welnee, die rijden altijd al vroeg in de middagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ga dit jaar voor het eerst met de trein. Voorgaande 5x altijd met een grote bus gegaan vol met vrienden / vage bekenden, degene die dat altijd organiseert is vergeten een kaartje te kopenWe komen nu rond 13:00 uur aan op Station Harderwijk en nemen vanuit daar een Treintaxi voor ¤6,- p.p. (5 personen) naar het Lowlands terrein
Best wel 0wn3dquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:50 schreef Morpheus2002 het volgende:
Juist... 40.000 opgeschoten, dronken en stonde jongeren laat je niet op een stationnetje staan...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:18 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Welnee, die rijden altijd al vroeg in de middag
Jij gaat zeker naar de Mad Caddies?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:25 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Juist... 40.000 opgeschoten, dronken en stonde jongeren laat je niet op een stationnetje staan...
Is toch al een paar keer genoemd hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Jij gaat zeker naar de Mad Caddies?
(Daar heb ik nog niemand over gehoord trouwens!)
Oh pardon, dan heb ik niet opgeletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Is toch al een paar keer genoemd hoor.
De kans is aanwezig dat ik hun wel ga checkenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Uiteraard wip ik even binnen bij de Caddies...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:31 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Da Alpha, jeweetsquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:35 schreef Pietklaaso het volgende:
[..]
De kans is aanwezig dat ik hun wel ga checken![]()
![]()
want ik wil graag Heideroosjes en Editors zien > Ik denk dat ik eerst heideroosjes helemaal ga kijkendan richting de Grolsch en dan weer terug naar da Alpha
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:37 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Da Alpha, jeweets
Maar ik denk dat ik precies hetzelfde ga doen![]()
Wat ze allemaal niet verzinnen zegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef diedlaughing het volgende:
![]()
wegens het scheuren van mijn enkelband gister kan ik helaas niet naar lowland met mijn vriendin maar we hebben wel direct een last minute naar spanje geboekt om te relaxen onder de spaanse zon!dus het is niet zo erg balen
de kaarten zijn incl campingplaats naar keuze
de kaarten zijn incl aankoops bewijs en ze zijn gekocht bij het postkantoor
ze zijn direct af te halen per stuk 300 en per paar 500euro
als je ze echt zo snel mogelijk in bezit wilt zijn van deze kaarten kan je beter bellen naar -bliep-
maar mailen mag natuurlijk ook -bliep-
alvast veel plezier en slapenloze nachten toegewenst
groetjes eduard
Je weet dat je op fok alleen concert kaartjes aan mag bieden tegen aankoops prijs???quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:08 schreef diedlaughing het volgende:
![]()
wegens het scheuren van mijn enkelband gister kan ik helaas niet naar lowland met mijn vriendin maar we hebben wel direct een last minute naar spanje geboekt om te relaxen onder de spaanse zon!dus het is niet zo erg balen
de kaarten zijn incl campingplaats naar keuze
de kaarten zijn incl aankoops bewijs en ze zijn gekocht bij het postkantoor
ze zijn direct af te halen per stuk 300 en per paar 500euro
als je ze echt zo snel mogelijk in bezit wilt zijn van deze kaarten kan je beter bellen naar -bliep-
maar mailen mag natuurlijk ook -bliep-
alvast veel plezier en slapenloze nachten toegewenst
groetjes eduard
Ik had dus gelijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Als je dat ervoor wil vangen, dan moet je niet hier zijn .. Want zodra 'n mod 't ziet past die je bericht aan. Je mag alleen tegen de normale prijs hier iets aanbieden ..
Dus heel gauw opbokken met je onzin diedlaughing
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Eric_Cantona het volgende:
Dus heel gauw opbokken met je onzin diedlaughing
Hebben jullie een smiley-filter aanstaan ofzo?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:14 schreef Pietklaaso het volgende:
+ je bent een vuile k*toplichter
Inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:16 schreef Tourniquet het volgende:
diedlaughing heeft dat denk ik gewoon van marktplaats oid gecopy-paste?? Hence desmilie....
Wat doe jij ineens hier, ik had je al veel eerdere delen hier verwachtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:18 schreef TwistedDarling het volgende:
Als ik die smilie erboven bekijk denk ik dat diedlaughing die advertentie gewoon ergens is tegengekomen. Enorm moest lachen om de belachelijke vraagprijs en besloot het hier te posten.
Het is maar net hoe je zo'n post interpreteert, mèt die smilie, zònder bron of uitleg.
Ik blijf meestal bij m'n vertrouwde sc op fok.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wat doe jij ineens hier, ik had je al veel eerdere delen hier verwacht![]()
![]()
Sorryquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef diedlaughing het volgende:
Ik ben een zij.
En ik heb de advertentie idd op markplaats zien staan.
Het word mijn 10e lowlands en ik ga dus echt niet mijn kaartje verkopen.
Die wil natuurlijk z'n reis naar Spanje vergoed hebben.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef kweek89 het volgende:
500 euro voor 2 van die rotkaartjes...krijg je dat er echt voor op lowlands? jezus...das een half ticket naar australie!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |