ooh oke, ik werd al even bang!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:36 schreef Magereheinus het volgende:
[..]
hardcorepunk bedoel ik dan he! En met hardcorepunk is helemaal niets mis
Ken eigenlijk ook alleen dat James Bond nummer van hem.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:01 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Ik kende Chris Cornell eigenlijk helemaal niet
Maar heb het geluisterd en vind het best wel leuk, dus misschien daar ook maar even kijken
Sta ik mooi meteen in de Alpha voor de Kaiser Chiefs
Ik vond Employment een goed album maar sinds ze zo ongelofelijk commercieel zijn geworden ben ik geen fan meer van zequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:04 schreef Magereheinus het volgende:
Serieus he, Kaiser Chiefs kunnen me echt gestolen worden. Die gasten staan overal en altijd, echt boeiend is t ook niet. Boek ze gewoon niet en neem dan een act die niet al overal te zien is
Ik wil de KC ook zien voor de nummers van het Employment album, dat laatste album mogen ze wat mij betreft weer terugsteken waar de zon niet schijnt.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond Employment een goed album maar sinds ze zo ongelofelijk commercieel zijn geworden ben ik geen fan meer van ze![]()
Ik heb wel het spelletje erbij zitten. Wanneer heb je 'm binnengehaald? De eerste versie die online stond was nog geen volledige versie. Anders moet je 'm even opnieuw downloaden.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog het programma op z'n mobiele telefoon?
Net ff gedaan, best handig!
Heb alleen geen spelletje, stond erbij dat dat er ook bij zat
Want nu is het niet meer stoer?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:21 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik vond Employment een goed album maar sinds ze zo ongelofelijk commercieel zijn geworden ben ik geen fan meer van ze![]()
Je bent er wel al achter dat je nog verder naar beneden kunt na Artiesten A-Z in het hoofdscherm?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:12 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Heeft er iemand trouwens ook nog het programma op z'n mobiele telefoon?
Net ff gedaan, best handig!
Heb alleen geen spelletje, stond erbij dat dat er ook bij zat
En dat Game engels is voor spelletje?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:54 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Je bent er wel al achter dat je nog verder naar beneden kunt na Artiesten A-Z in het hoofdscherm?![]()
Ha haquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:55 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
En dat Game engels is voor spelletje?
Of omdat ze de sound niet meer kunnen waarderen? Ik vond zelf de Kaiser Chiefs op hun 1e hit(love you less and less oid)na niet zo spannend, vond hun debuut ook maar teveel van t zelfde. Maargoed, ik ken ook bands die ik nu niet meer trek omdat ze gewoon te commercieel zijn geworden en daarvoor hun sound hebben veranderd. Als ze dezelfde muziek zijn blijven maken maar bekender zijn geworden maakt t niet uit(tenzij ze zoals bijvoorbeeld Anti-Flag zo anti commercie doen en wel op een major record gaan, is ook echt nep)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Want nu is het niet meer stoer?![]()
Mensen die niet meer van zijn fan een band omdat hun alto vrienden het niet stoer vinden omdat het commercieel is![]()
Ik hou er niet meer van omdat je nu overal 'Ruby Ruby Ruby' hoort, dan gaat dat gauw vervelen he. Ik luister er niet naar om stoer te zijn hoor.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Mensen die niet meer van zijn fan een band omdat hun alto vrienden het niet stoer vinden omdat het commercieel is![]()
"Thou shalt not stop liking a band just because they’ve become popular."quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 12:52 schreef De_Brandweer het volgende:
[..]
Moet je ff in deeltje 35 van dit topic kijken, ging allemaal over tentenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:08 schreef renzell het volgende:
Shit, ik blijk plotsklaps geen tent te hebben. Goedkopetententips bitte!!! Iemand?
Koop jij ooit nog een tent?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Moet je ff in deeltje 35 van dit topic kijken, ging allemaal over tenten
klik!
Hihiquote:
geile sletquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:06 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
"Thou shalt not stop liking a band just because they’ve become popular."
Ik woon er 10 minuten vandaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:24 schreef linebear het volgende:
bij Decathlon waren die werp tentjes vrij goedkoop. Maar dan moet je wel in de buurt van Amsterdam wonen....
Dan moet je wel mijn topic aanprijzenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:17 schreef Oplaatbatterij het volgende:
[..]
Moet je ff in deeltje 35 van dit topic kijken, ging allemaal over tenten
klik!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |