Uitslagen 1e ronde DFB-Pokal:quote:Domper Leverkusen in Duitse beker; Stuttgart zwijnt
Datum: 4-aug-2007 20:49
Bayer Leverkusen is al over de eerste horde in de Duitse bekerstrijd gestruikeld. Tweedeklasser St. Pauli maakte haar faam als stuntploeg andermaal waar en won met 1-0. Fabian Boll scoorde in de 87e minuut de enige treffer. St. Pauli bereikte in 2006 nog de halve finales.
Landskampioen VfB Stuttgart bleef een blamage ternauwernood bespaard. Twee benutte strafschoppen van Robert Hilbert, waarvan één in blessuretijd, zorgden voor een 2-1 zege bij SV Wehen-Wiesbaden. Ook Werder Bremen haalde het met de hakken over de sloot. Boubacar Sanogo voorkwam in de slotminuut dat er verlengingen aan te pas moesten komen tegen Braunschweig: 0-1.
Comfortabeler overwinningen noteerden Borussia Dortmund (1-4 tegen FC Magdeburg) en Hertha BSC (0-3 bij Unterhaching). Morgen en maandag is het de beurt aan de andere topclubs.
Ook in pakweg oktober/november zie je in dit bekertoernooi grote verrassingen hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef RayMania het volgende:
Komt misschien omdat het zo vroeg in het seizoen is. Nieuwe spelers, eerste testcase en dan krijg je altijd wel één of twee verrassingen.
Ik zeg ook misschienquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook in pakweg oktober/november zie je in dit bekertoernooi grote verrassingen hoor.
Een paar jaar geleden versloeg het zelfde Sankt Pauli grote BL-teams (Werder volgens mij)
waarom het zijn toch allebeide duistersquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:57 schreef pekel het volgende:
Maar Bayern zal wel een keer of 3 scoren in de laatste 3 minuten.
Ja, er is nu weer één camera die werkt. Commentaar via de telefoonquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:26 schreef Fides het volgende:
Serieus een stroomuitval? Ik zap even weg, en ik zie opeens dat er geen fussball meer is![]()
iddquote:
oow toch nietquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:07 schreef Dos37 het volgende:
Burghausen is nog 1 penal verwijderd van de overwinning.
Nu wel.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:07 schreef Dos37 het volgende:
Burghausen is nog 1 penal verwijderd van de overwinning.
Wat een held nu stopt ie er weer 1quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:08 schreef vitessezuid113 het volgende:
![]()
De keeper van Berghausen scoort ook.
Zal wel weer Bayern zijn, ja.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:09 schreef travelman het volgende:
Bayern München - Borussia M'gladbach
Mooi zo. Borussia dus op tv, neem ik aan?
de FA cup vindt ik toch mooier, maar dat is persoonlijk. Komt waarschijnlijk dat jij dichter bij de duitse grens woontquote:Op dinsdag 29 januari 2008 22:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Voor mij het mooiste eigenlijk.
Kameraad van me was er, ikzelf dat juist alleen die 5 minuten in de auto (Duitse zender die live verslag deed opstaan)...quote:Op woensdag 30 januari 2008 09:20 schreef assie het volgende:
Dat Aachen laat zich een bijna zekere volgende ronde in de slotfase door de neus boren![]()
2-0 voorsprong en in 324 seconden een 2-3 achterstand....
Ik vind daar de glans steeds meer afgaan.quote:Op woensdag 30 januari 2008 10:39 schreef borisz het volgende:
[..]
de FA cup vindt ik toch mooier, maar dat is persoonlijk. Komt waarschijnlijk dat jij dichter bij de duitse grens woont.
Is er nog glans?quote:Op woensdag 30 januari 2008 13:42 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind daar de glans steeds meer afgaan.
En niet onaardig ookquote:Op woensdag 27 februari 2008 20:06 schreef borisz het volgende:
Marcelinho scoorde.
Maar Ribery moet dan niet naar zijn gezicht grijpenquote:Op woensdag 27 februari 2008 22:52 schreef borisz het volgende:
en 10 tegen 10. Schwartz eraf. 2x geel.
Dom om Ribery een beuk te geven.
tja aanstelleritus.quote:Op woensdag 27 februari 2008 22:56 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar Ribery moet dan niet naar zijn gezicht grijpen
Scheisse!quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:06 schreef borisz het volgende:
Bayern wint.
Ik zei het al op MSN tegen iemand. Bayern wint gewoon in de laatste minuut.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:03 schreef DarkShine het volgende:
Anti-climax dus.
Al zou het een penalty geweest zijn, op zo'n moment kijk je als scheids maar even de andere kant op.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:08 schreef denthemen het volgende:
Jezus wat sneu dit
idd of een vrije trap, dit leek nergens op..quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Al zou het een penalty geweest zijn, op zo'n moment kijk je als scheids maar even de andere kant op.
Haha, kom op zeg.quote:Op woensdag 27 februari 2008 23:09 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Al zou het een penalty geweest zijn, op zo'n moment kijk je als scheids maar even de andere kant op.
Ja absoluut, 120 minuten, al een poos met 10 man, hem moeten overnemen en hem dan zo koeltjes binnenstiften.quote:
Aan de andere kant had hij de bal op de stip kunnen leggen bij de actie van Lucio. Maar dan nog moet je nooit aan goedmakertjes doen.quote:Op donderdag 28 februari 2008 12:30 schreef DIGGER het volgende:
Maar wat een dramatische fout van de scheids om die bal op de stip te leggen zeg.....
Die domme rode kaart van Jena hielp natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 22:55 schreef Ambrosius het volgende:
BVB duidelijk sterker. Geen boeiende wedstrijd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |