Wat grappig dat je dat zegt!! Jennifer Love Hewitt heeft de rol van Audrey gespeeld in de miniserie 'the Audrey Hepburn Story'quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
audry hepburn?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:32 schreef Wickedangel het volgende:
Audrey zou nooit op die manier hebben geposeerd
Christine Keeler?quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef Wickedangel het volgende:
Nee, Brits. Ze blies in de jaren zestig bijna de Britse regering op (figuurlijk).
Christine Keeler, de Profumo affairequote:
Dat bedoel ik, die hield ze altijd aanquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:35 schreef ElizabethR het volgende:
[afbeelding]
Je moet alleen de jurk effe wegdenken
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:40 schreef Wickedangel het volgende:
Fanfare?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:44 schreef ElizabethR het volgende:
Je hebt wel gelijk denk ik. Maar ik dacht even rustig te kunnen sanitairen, met Tong aan de vraag.
Hé, je bent er nog.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:47 schreef broer het volgende:
André Kuipers.
Ow verrek!! Dan wordt mijn man nu kwaad als ik hem deze vraag laat zien. Hij heeft er net deze week 1,5 uur over doorgezaagd!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef Wickedangel het volgende:
Astronaut.
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:49 schreef ElizabethR het volgende:
Wie is dat bwoew?? Wat doet ie??
Veel te snel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:51 schreef Wickedangel het volgende:
Suzanne Vega.
Nietesquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:50 schreef broer het volgende:
Wie?
(Fotovragen zijn toch het gemakkelijkst, lijkt het wel...)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef tong80 het volgende:
Mijn oma zei wat maken vrouwen zich toch lelijk tegenwoordig
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:52 schreef broer het volgende:
De laatste Nederlandse astronaut, als ik het goed heb. En wat-ie in de ruimte doet, weet ik niet. Experimenten voor de Kijk, of zo.
Ow!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Het gemakkelijkst om te stellen, bedoelde ik.
denk het ook ..quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:53 schreef broer het volgende:
[..]
Het gemakkelijkst om te stellen, bedoelde ik.
CSI??quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef Wickedangel het volgende:
Geen ziekenhuisserie.
Ohja, helemaal geen Spaanse zelfmoord film.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:56 schreef tong80 het volgende:
Micheal, Gamborn in The Singing Detective
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |