Bwah, wel lollig dat je dat gezien hebt. 1 keer in de Meervaart geweest, bij Hans Teeuwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaren tachtig? Meervaart in Amsterdam. Ze was erg ver heen en ze droeg elk nummer op aan haar oude vriendjes. "Zis iz for Brian" (Jones), "Zis iz for Zjim"' (Morrisson). Tenenkrommend.
Geen van beide, maar het verhaal hoe dat ging indertijd is mij altijd bijgebleven en het is ook een heel apart werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De documentaire gezien vorige week ? Of e herhaling vandaag ?
Da's wel een goede bekende van degene op de foto, en ze hebben ook wel samengewerkt.quote:
De Docu ging over Strawiumski's belangrijkste werk Had 100 kansarme oost Duitsers genomen. Als Ballet was erg ontroerend. De regisseur bedoel ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:56 schreef qonmann het volgende:
[..]
Geen van beide, maar het verhaal hoe dat ging indertijd is mij altijd bijgebleven en het is ook een heel apart werk.
Eeh, het was een afstudeerproject van iemand van het conservatorium in Enschede. Van iemand die ik helemaal niet ken, dus ik denk niet dat ik weet hoe het heet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:53 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ow, en nu wil ik erg graag weten hoe die opera heet????
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:57 schreef Wickedangel het volgende:
Frans nog wat?
Neuhquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:54 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Daar was toen toch een hoop om te doen?
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Neleos het volgende:
[..]
Eeh, het was een afstudeerproject van iemand van het conservatorium in Enschede. Van iemand die ik helemaal niet ken, dus ik denk niet dat ik weet hoe het heet.
Zij had die opera zelf geschreven .quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:58 schreef Wickedangel het volgende:
Mulder?
Ik vond het ook wel een boeiend thema voor een opera.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:59 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Maar had die de opera zelf geschreven of is het een bestaande???
Wauw!!!quote:
quote:
Je weet zelf niet meer wie je gepost hebt ?quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:02 schreef tong80 het volgende:
Je weet zelf niet meer wie je gepost hebt ?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef tong80 het volgende:
Kolonel Parker Brian Epstein en en Malcom Maclaren
Ow zoooooooo, hij is vooral bekend van Purperquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij doet, iets in het theater, dacht ik. Ik Google 'm wel.
google zegt dat ie heel bekend isquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:03 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik weet niet wat hij doet, iets in het theater, dacht ik. Ik Google 'm wel.
Is al de tweede keer deze week dat ik een vraag stel over iemand die bij Purper (heeft) gewerkt. Komt omdat ik door de verhuizing al mijn materiaal van hen was kwijtgeraakt, en nu heb ik eindelijk weer 4 shows terug op DVD, en daar ben ik zoooooooooooooooo blij mee!quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:05 schreef qonmann het volgende:
[..]
google zegt dat ie heel bekend is![]()
maar ik ken hem niet![]()
Nee wel Belgischquote:Op zondag 5 augustus 2007 02:12 schreef ElizabethR het volgende:
Won Ton TOn dus
K3????quote:
Dat was Vaya Con Dios geweest.quote:Op zondag 5 augustus 2007 02:13 schreef ElizabethR het volgende:
Ow neeeeeee!!!Ik ben inde war met Nee-na-na-na
![]()
![]()
![]()
O ja??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |