Ik wist gewoon dat jij het zou wetenquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:16 schreef Wickedangel het volgende:
Gregory Hines.
Ik weet niet waar tong uithangt.quote:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:35 schreef wyccie het volgende:
Ik herken Lou reed nu wel. En Nico, de blonde toch?
ER +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:38 schreef ElizabethR het volgende:
Boudewijn Buch
Probleem opgelost.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:39 schreef broer het volgende:
Antwoorden, dan. Anders blijf ik ermee zitten.
Eigenlijk wel. Ik heb Nico wel eens live gezien. Wat een dramaquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef Neleos het volgende:
John Cale, die heb ik zelfs nog eens live gezien, die had ik dan eigenlijk wel moeten herkennen van een plaatje dan.
Ik heb zo vaak bij die foto's dat ik denk van ' O ja!! !. Maar een naam komt er meestal niet meteen tevoorschijn. WA is een superster in het raden van namen aan de hand van foto's!! Erg knap!!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:43 schreef Neleos het volgende:
John Cale, die heb ik zelfs nog eens live gezien, die had ik dan eigenlijk wel moeten herkennen van een plaatje dan.
qonmann +1quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef qonmann het volgende:
RAF + Baader Meinhof
quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:45 schreef ElizabethR het volgende:
Ik heb zo vaak bij die foto's dat ik denk van ' O ja!! !. Maar een naam komt er meestal niet meteen tevoorschijn. WA is een superster in het raden van namen aan de hand van foto's!! Erg knap!!!
Nico ja. Da's wel lang geleden dan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:44 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Eigenlijk wel. Ik heb Nico wel eens live gezien. Wat een drama![]()
Jaren tachtig? Meervaart in Amsterdam. Ze was erg ver heen en ze droeg elk nummer op aan haar oude vriendjes. "Zis iz for Brian" (Jones), "Zis iz for Zjim"' (Morrisson). Tenenkrommend.quote:
Ow, en nu wil ik erg graag weten hoe die opera heet????quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ben nog eens naar een opera geweest over Ulrike Meinhoff.
Tres bien !quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef ElizabethR het volgende:
Parijs
Daar was toen toch een hoop om te doen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Neleos het volgende:
Ik ben nog eens naar een opera geweest over Ulrike Meinhoff.
De documentaire gezien vorige week ? Of e herhaling vandaag ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef qonmann het volgende:
In welke stad ging het ballet "Vuurvogel" van Stravinsky in premiere ?
Bwah, wel lollig dat je dat gezien hebt. 1 keer in de Meervaart geweest, bij Hans Teeuwen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:51 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jaren tachtig? Meervaart in Amsterdam. Ze was erg ver heen en ze droeg elk nummer op aan haar oude vriendjes. "Zis iz for Brian" (Jones), "Zis iz for Zjim"' (Morrisson). Tenenkrommend.
Geen van beide, maar het verhaal hoe dat ging indertijd is mij altijd bijgebleven en het is ook een heel apart werk.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
De documentaire gezien vorige week ? Of e herhaling vandaag ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |