kijk dat zie ik nu graagquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:22 schreef Gamedemon het volgende:
Eternal Sonata
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik eis dan wel een naamtopicquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef DJ_ het volgende:
[..]
kijk dat zie ik nu graag, pas te topic titel is aan naar iedereen wil eternal sonata behalve existenz
![]()
gewoon cell shadedquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:23 schreef existenz het volgende:
Mja, dat is me weer iets te kiddo achtigs zoals het eruit ziet. Trekt me totaal niet
nou vooruit dan maarquote:
Nee, in het algemeen de felle kleurtjes etc... de manier waarop de characters getekend zijn.. Ik weet dat het erbij hoort bij anime/manga, maar dat vind ik dan ook helemaal nietsquote:
anime is geweldigquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef existenz het volgende:
[..]
Nee, in het algemeen de felle kleurtjes etc... de manier waarop de characters getekend zijn.. Ik weet dat het erbij hoort bij anime/manga, maar dat vind ik dan ook helemaal niets
wat is een fardo nu weer ?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Pas de titel maar aan naar : Fardo is een bosmongool
We doen alleen aan speculatie in dit topic, niet aan feiten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
Fardo.nlquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:26 schreef Scarface2004 het volgende:
echt niet , two worlds is een aftrekselquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef Gamedemon het volgende:
Ik pas niks aan, TT is prima zo
Uw wenst, wij draaien:quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:27 schreef DJ_ het volgende:
[..]
echt niet , two worlds is een aftreksel
site ziet er te lame uit om te registreren en te kijken wat er veder isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |