Stoer hequote:
Dat dacht ik vandaag ook nog, dat ik 2 jaar geleden nog 's nachts over het hek van hetzelfde zwembad klom, met "Henk"quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:55 schreef Moonah het volgende:
Oh, Vief, had je pakweg anderhalf jaar geleden kunnen denken dat je zó gelukkig gezinnerig zou worden!? Maf he?
Mini zwembadje van de Hemaquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Dat kleine zwembadje van Dean is leuk!!
(waar??? hebben!!)
Lieve ieniemienie mensjes, die denkrimpels van Pepijn
En Ethan.....smelt....
Suus is ook liefffff
En dan hebben we Mikael, jarige job!! Veel kado's gehad dus
Leuke dag gehad?
Ik hoop dat ze hem nog hebben, ik heb hem al een maand of 3 geleden gekochtquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:44 schreef XXXKarinXXX het volgende:
*Karin gaat morgen even richting HEMA*
Ja! Oude Fisher Price isquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:10 schreef Mibos het volgende:
Alle kindjes zijn te lief om op te noemen.
Maar even naar BM dit zijn de goede oude tijden. Wij hadden vroeger zelf zo'n speelbord thuis exact dezelfde hahaha...
Ik vind het ook helemaal hip!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:50 schreef Igraine het volgende:
Goeie combi! Ik hou wel van roze met groen, lekker fleurig.
Zwitsal babygel rules!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef jellyrose het volgende:
[..]
......
De haarbos van AnnaGeweldig!!
quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 14:31 schreef Sugar het volgende:
Die billekes van Dean.Heurlijk, heur.
![]()
Loungest
[afbeelding]
Vind je dat nou niet een beetje flauw om het als kloon te doen?quote:
Dat zou je inderdaad niet zeggen dat hij zo licht is. Die foto in de speeltuin, is dat in de kievit?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 20:28 schreef Conekiller het volgende:
En hij is nog steeds maar 11 kilo :S moet in november 3 worden. Maar ja ze kunnen niks vinden. Echt helemaal niks. Dus ze laten het maar zo, en wij ook.
Demi is volgens mij een stuk groterWord ook al een echte dame zo te zien
En padraig zit al over de 5 kilo
uh nou.... ja! Haar nekhaartjes zijn al netjes bijgeknipt door de kapper!! (thuiskapper)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef jellyrose het volgende:
En Meike's haar wordt steeds lichter, wat leuk om te zien (en wat een bos nog steeds.. is ze al bij de kapper geweest??)
Ze zou nu al mooi in zo'n "prikt niet in de oogjes" shampoo-reclame kunnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:04 schreef XXXKarinXXX het volgende:
[..]
uh nou.... ja! Haar nekhaartjes zijn al netjes bijgeknipt door de kapper!! (thuiskapper)
Ik heb hem bij mezelf vervloekt en denk dat Ronja en Simon dat ook zullen doen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:37 schreef owlet het volgende:
Die kruin op haar voorhoofd gaat inderdaad nog wel voor frustraties zorgen later, vrees ik. Tenzij de anitakuif weer helemaal je van het gaat worden
Oeps dat zou ik niet op m'n geweten willen hebben natuurlijkquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef Lishe het volgende:
(En ik moet reageren op de bikini Luchtbel, anders gaan mensen nog dingen denken.... Ik had geen zwemgoed bij dus snel daar bij de DA een broekje gehaald. Met kleine zeemeermin bovenstuk. Het kind zag het en het moest aan natuurlijk....)
quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:52 schreef Ireth het volgende:
Luuke in de zee!En die slapend is ook zo lief!! Jolie! Eerst zo hoog op de schommel en nu bovenop zo'n biefstuk knol!
Stoere meid!!
![]()
Teigetje lijkt weer terrein te winnen op Bambi
[afbeelding]
En Fons?quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef Neuk het volgende:
Maar waar is Max?
Ja hallo, heb je die overkill Simons in het meettopic gemist ofzo?quote:
En nu mijn meisjes, eindelijk een beetje een fatsoenlijke foto met zijn 2tjesquote:
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 06:50 schreef Waris7 het volgende:
ik dacht serieus dat dit een pedotopic wasomg
Toegegeven, ik wist niet eens dat OUD bestond.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:21 schreef m@x het volgende:
[..]
En zo zie je maar dat fok groter is dan PUB alleen.
Leuk badjasje hequote:Op maandag 20 augustus 2007 22:43 schreef appelsap het volgende:
Wat een mooie ogen heeft Luuke
Meike wat een mooie krullen heb je toch.
Jolie op het paard, wat een schatje.
En een prachtige foto van Saskia, zo te zien is ze erg aan het genieten.
[afbeelding]
Net uit bad.![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:07 schreef Neuk het volgende:
Maar waar is Max?
klopt!quote:Op woensdag 22 augustus 2007 13:07 schreef Noli. het volgende:
De flensjes..Op die bovenste is het dan Floor links en Pien rechts?
quote:
Mocht ze het niet meer passenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 13:49 schreef Luchtbel het volgende:
Goed kapsel he Muus![]()
Dat blouseje heeft ze gekregen van een oud collega van mij, Beaker. Sorry.
Ik vind het juist heel leuk dat ik eens wat grotere kinderen in dit topic zie .quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef MUUS het volgende:
Nou, voor een keertje mijn mevrouw maar weer eens. Is alleen 'iets' groter dan de meeste kinderen hier..
Beetje late reaktie, maar de aatste keer dat ik je zag (onder minder leuke omstandigheden) liep je nog met een toeter. Maar je hebt hem echt heeeel netjes afgeleverd hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:59 schreef Karin het volgende:
Bram en Iris tekenen een vliegtuig
[afbeelding]
en gaan naar Spanje die ouwe baardemans heeft zo ontzettend veel indruk gemaakt, er wordt dagelijks over hem gesproken en het is al juli
[afbeelding]
Gelukkig was het eindelijk lekker mooi weer en kon dit geweldige pakje aan wat hij van ET heeft gehad.
[afbeelding]
En deze moet even groot, sorry, maar zo lief! Die dromerige blik, echt Ruud.
[afbeelding]
MiniMUUSquote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:10 schreef MUUS het volgende:
[..]. Classy.
.
Nou, voor een keertje mijn mevrouw maar weer eens. Is alleen 'iets' groter dan de meeste kinderen hier..
Gewoon in je onderbroek een appeltaart maken. Don't try this at home, da's alleen voor gevorderden.
[afbeelding]
Mijn gespierde spijker en haar engelengeduld.
[afbeelding]
Overduidelijk moeder en dochter... twee druppels water...
[afbeelding].
.
[afbeelding]
Ja, in Delftquote:Op zondag 26 augustus 2007 11:45 schreef Stiekemurd het volgende:
Hee Pluisje is dat in Delft? Gefeliciteerd btw
quote:Op zondag 26 augustus 2007 23:52 schreef flowerbox het volgende:
Misschien niet echt de juiste plaats om dit te vragen maar hoe krijg ik foto's van mijn eigen 'Mijn afbeeldingen' hier op het forum? Die hebben dan dus geen url. Ja sorry, ik ben niet zo heel handig met de pc....maar ik wil zo graag een foto plaatsen en kan niet echt wijs worden uit FAQ m.b.t. posten van plaatjes![]()
Vakantie en aan het verbouwen... Het eerste spijtig genoeg gedaan en het tweede spijtig genoeg nog niet.quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:17 schreef PM-girl het volgende:
Fons! Je bent er weer! Waar was je nou?
Wat lijkthij op de eertse foto op zijn vaderquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef p_iglet het volgende:
Hihi wat staat fons trots in de box!
Martineke wat een onwijs mooie foto's. Normaal vind ik studiofoto's helemaal niet leuk/mooi, maar deze zijn prachtig!
En wat een leuke en lieve kindjes verder
[afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding]
Mijn al steeds groter wordende lieve ventje(Op deze foto's ruim 7 weken oud)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |