scherp.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef N.icka het volgende:
stijven?
Dat is helemaal geen probleem , alsof je ineens van je stijve af bent zodra je geneukt hebt ofzoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef crossover het volgende:
Dude, get laid![]()
Ow wacht dat is het probleem juist.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef Nijodeibu het volgende:
de tepels knallen door de shirtjes vandaag!
Nou ik wel, als ik heb geneukt hoeft mijn lul de komende 2 uren geen hand te zien of mond, en laat staan een poesje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Dat is helemaal geen probleem , alsof je ineens van je stijve af bent zodra je geneukt hebt ofzo![]()
Ben jij a sexueel ofzo![]()
pfffft, ik heb medelijden met je vriendinquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Nou ik wel, als ik heb geneukt hoeft mijn lul de komende 2 uren geen hand te zien of mond, en laat staan een poesje.
Ik doe niet aan vriendinnen..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef Henkaih het volgende:
[..]
pfffft, ik heb medelijden met je vriendin![]()
Het is gewoon stresloosheid + lekkere wijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Best wel sneu als je daar al een stijve van krijgt.
Oh ja, nu smoesjes verzinnen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Het is gewoon stresloosheid + lekkere wijven
Jij bent dan ook nog te achterlijk om zelfstandig te schijten.quote:
ts is blijkbaar 11 en heeft net z'n eerste stijfje gekregenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:25 schreef Koploperkopper het volgende:
Best wel sneu als je daar al een stijve van krijgt.
Speciaal voor jou wil ik wel even mijn schijtkunsten demonstreren, blijkbaar heb je daar behoefte aan.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij bent dan ook nog te achterlijk om zelfstandig te schijten.
Wel ff toestemming vragen aan je begeleider of je buiten de poorten van je gesticht mag komen hè.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:28 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Speciaal voor jou wil ik wel even mijn schijtkunsten demonstreren, blijkbaar heb je daar behoefte aan.
Je weet best dat dat niet nodig is als jij op visite komt (zoals gewoonlijk). Plaagbeeestquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wel ff toestemming vragen aan je begeleider of je buiten de poorten van je gesticht mag komen hè.
Omdat we jou niet willen neuken?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:31 schreef Henkaih het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOMIEFIELEN
Nee gek omdat je geen stijve krijgt van geile wijvenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:32 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Omdat we jou niet willen neuken?
Laat ik je even verbeteren. Zo, nu klopt het bij de rest van je verstand.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:31 schreef Henkaih het volgende:
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HET HOMIEFIELEN
Heb jij mij horen zeggen dat ik geen stijve krijg van geile meiden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Nee gek omdat je geen stijve krijgt van geile wijven![]()
Ik had het ook niet tegen jouquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Heb jij mij horen zeggen dat ik geen stijve krijg van geile meiden?
Blijkbaar niet , ff uitleg graag je bent veel te slim voor mijquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Laat ik je even verbeteren. Zo, nu klopt het bij de rest van je verstand.
nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Je citeerde me wel in je reactie
Welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef Henkaih het volgende:
[..]
niet![]()
Henkaih - zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:31
JULLIE ZIJN ALLEMAAL HOMIEFIELEN
vanaf toen jij hem verklote met je zelfingenomen gewauwelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:38 schreef Edwinuss het volgende:
KUT topic btw
Jij begint te lullen over onderwerpen die helemaal niet aan de orde zijn, dan krijg je dat.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:39 schreef Henkaih het volgende:
[..]
vanaf toen jij hem verklote met je zelfingenomen gewauwel
Hallo, alsof die opmerking serieus te nemen is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:40 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij begint te lullen over onderwerpen die helemaal niet aan de orde zijn, dan krijg je dat.
"jullie zijn allemaal homofielen!"
JE MOEDT JE BEK HOUDDEN KUTMONGOOOLquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:40 schreef GebakkenEi het volgende:
Het leven is als een augurk:
Groen en zuur.
ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:41 schreef Henkaih het volgende:
[..]
Hallo, alsof die opmerking serieus te nemen is.![]()
Wie verneukt het topic nu?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:41 schreef Henkaih het volgende:
[..]
JE MOEDT JE BEK HOUDDEN KUTMONGOOOL![]()
Alsof die opmerking serieus te nemen is .quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:42 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Wie verneukt het topic nu?
JIJ.
MONGWAPPO!
De waarheid is hard, ik weet het.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:41 schreef Henkaih het volgende:
[..]
JE MOEDT JE BEK HOUDDEN KUTMONGOOOL![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |