quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als het blikje van zo'n hoogte valt in een bak dan zal er wel iets van een absorberend materiaal in die bak liggen die de klap opvangt lijkt mij,
Inderdaad. Het is niet de val die ervoor zorgt dat het blikje gaat spuiten, maar de botsing met de grond na de valquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef afdak het volgende:
Waarschijnlijk rolt ie meer naar beneden dan dat ie valt ofzo.
--> http://216.93.248.82/lol <-- Deze dus...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
........................................
..................
Beetje snel je post editen he! boefje!!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef Filay het volgende:
verkapt erectie problemen topic
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:35 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
--> http://216.93.248.82/lol <-- Deze dus...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]als vrouw heb ik gelukkig geen last van dat soort perikelen
verkapt mijn vriend/man heeft erectie problemen topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]als vrouw heb ik gelukkig geen last van dat soort perikelen
hebben we gedaan, maakt geen donder uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:35 schreef vaudej het volgende:
probeer eens een blikje uit zo'n automaat op de grond te laten vallen, dan gaat ie vast ook niet spuiten? zit misschien minder van dat spuitspul in?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef Copycat het volgende:
BrandX, ik heb altijd gedacht dat je een man was... Mijn excuus!
momenteel vriend-loosquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef Filay het volgende:
[..]
verkapt mijn vriend/man heeft erectie problemen topic
Nee ik hoopte op iemand die zei dat erectieproblemen niet hetzelfde is als niet kunnen spuiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
momenteel vriend-loosen mijn ex had op dat gebied geen problemen. Dus nee, ook dat is het niet.
En verder spam jij hier omdat je benieuwd bent naar tips voor je eigen erectieproblemen ofzo?![]()
je mag best blijven hoorquote:Opzaterdag 4 augustus 2007 19:53schreef Filay het volgende:
[..]
Nee ik hoopte op iemand die zei dat erectieproblemen niet hetzelfde is als niet kunnen spuiten.
Maar ik ga al weg hoor, als jullie me niet mogen.
Chemtrails!quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:19 schreef Koploperkopper het volgende:
Ik denk dat het een complot van de overheid is!
Nee ik denk de stand van de maan dan eerderquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:10 schreef Crazykill het volgende:
Global warming
Ja dat is nog interessanter... misschien iemand hier op het forum die bij een frisdrank fabrikant werkt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:24 schreef DoimeN het volgende:
![]()
Het is toch veel toffer om te weten hoe ze die shit erin krijgen zonder dat het eruit spuit!![]()
Leg jij even wat blikjes in je vriesvak en dan kijk je over 4 uur of het idd zo is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef isitreal het volgende:
omdat de blikjes op een bepaalde temeratuur zijn? (ik gok maar wat hoor )
Ik heb het gevraagd aan zo'n knul, maar dat was geheim van de schmidt ofzo, hij wist het zelf ook niet..quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:28 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja dat is nog interessanter... misschien iemand hier op het forum die bij een frisdrank fabrikant werkt?
Ja dat zou de enige logische reden zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:15 schreef Crazy-M het volgende:
lijkt mij ook de temperatuur.
Blikjes uit een automaat zijn altijd koud, misschien dat het daar aan ligt ...
Als je ze openmaakt en even wacht zie je wel de bullit omhoog komen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef -td6d- het volgende:
Blikjes bullit kan je ook schudden en dan open maken zonder problemen, vreemd idd..
Ja maar het vliegt niet alle kanten op, en het blijft zeker geen seconden achter elkaar dr uit spuiten als je m niet helemaal openmaakt..quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:29 schreef Sleepto het volgende:
[..]
Als je ze openmaakt en even wacht zie je wel de bullit omhoog komen.
Ik doe maar een gokje hoor. Maar koolzuur is een zwak zuur ( H2CO3)dat erg instabiel is. Bij bijvoorbeeld temperatuurs verandering valt het uiteen in CO2 en H2O). Het wordt gemaakt door CO2 op te lossen in water. Dit zal in de fabriek waarschijnlijk gebeuren, en ook luchtdicht zodat er geen gas kan ontsnappen. (gokje hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:24 schreef DoimeN het volgende:
![]()
Het is toch veel toffer om te weten hoe ze die shit erin krijgen zonder dat het eruit spuit!![]()
tvpquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
Photobucket is plat wegens onderhoud ... zal dus nog moeten wachte ;p
al bijna 24uur plat zekerquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
Primeserver.nl, xs.to.quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:27 schreef Crazy-M het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |