Gelukkig is Ronald Koeman een rasechte Brabander.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:38 schreef valek het volgende:
Vuile j***nverrader. Als Brabander bij Ajax het voor het zeggen te hebben. BAH.
Dat is anders. Hij is een bekeerling.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gelukkig is Ronald Koeman een rasechte Brabander.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:00 schreef fathank het volgende:
Je zult maar voor PSV zijn, dalijk krijg je nog malaria van die Wannabe-Gordon neger
Och god, hebben we er weer 1 die boven de rivieren woont en denk dat ze wat voorstellen. Maar zonder Brabant stelt Nederland niet veel voor.quote:
PSV heeft niet eens een eigen naam, laat staan clubquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:05 schreef valek het volgende:
Over het algemeen reageren hier dus de teletekstneuzen, die misschien al wel 3 hele keren in de Amsteram Arena geweest zijn. Een stadion wat niet eens van ajaxus zelf is. Jullie hebben eigenlijk geen recht van spreken. En Sussendeath77 is er 1 van.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:08 schreef valek het volgende:
[..]
Och god, hebben we er weer 1 die boven de rivieren woont en denk dat ze wat voorstellen. Maar zonder Brabant stelt Nederland niet veel voor.
Wat is het dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:11 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
PSV heeft niet eens een eigen naam, laat staan club
Tevens triest topic
Philips speeltjequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef valek het volgende:
[..]
Wat is het dan?
PSV heeft wel een eigen stadion. En ajaxus niet echt volgens mij.
En ik nou ? Daag me uitquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:05 schreef valek het volgende:
Over het algemeen reageren hier dus de teletekstneuzen, die misschien al wel 3 hele keren in de Amsteram Arena geweest zijn. Een stadion wat niet eens van ajaxus zelf is. Jullie hebben eigenlijk geen recht van spreken. En Sussendeath77 is er 1 van.
HAHA, grapjas, die waren al weggeslagen, wij renden naar het ajaxvak toe. En dat weet jij verrekes goed.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:16 schreef suddendeath77 het volgende:
Ik heb Valek wel eens door De Kuip zien rennen,toen er een 30 Ajaxieden achter hem aan zaten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |