Dat ben ik met je eens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef DRNKnHGH het volgende:
oke ik zeg niet dat alle films van QT kut zijn, Pulp Fiction Reservoir Dogs en zijn CSI ding waren echt goed. maar Kill bill was toch belabberd?
veeg me van de vloerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:47 schreef DRNKnHGH het volgende:
Iedereen die hier heeft gereageerd vind zeker ook elke film van Quinten Tarentino goed, omdat het "cult" is? Scarface is kaka.
je hebt een concentratie van nul komma helemaal niets ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:48 schreef Magereheinus het volgende:
Scarface is opzich wel goed ja, alleen hij is naar mijn inziens iets te langdradig!
Kill Bill 1 was hilarischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef DRNKnHGH het volgende:
oke ik zeg niet dat alle films van QT kut zijn, Pulp Fiction Reservoir Dogs en zijn CSI ding waren echt goed. maar Kill bill was toch belabberd?
omg te erg deze postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:54 schreef Chriz2k het volgende:
Jammer alleen dat delen van het verhaal zijn gestolen uit GTA: Vice City.
Uit jouw reactie blijkt dat je de grap niet snapt. Dát is pas erg.quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:27 schreef sjeppert het volgende:
over scarface maak je geen grappen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:46 schreef DRNKnHGH het volgende:
Klacht: 4 euro kwijt omdat ik hem moest huren
True, true.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Nee die niet. Dat is een prima film als je niet in slaap kan komen dat welquote:
Mensen die denken dat hun smaak de enige smaak die goed is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Mensen die Scarface een goede film vinden![]()
![]()
![]()
Tony Montana is een extreem grappig karakter natuurlijk, met al zijn gevloek en getier en Scarface is echt de meest over-the-top misdaadfilm die er is.
Goed? Dat zeker niet, in het genre zijn er veel betere films te vinden
Vermakelijk? Dat wel, maar alleen door het geniale overdreven acteerwerk van Al Pacino, de film slaat verder natuurlijk helemaal nergens op.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:31 schreef LSS het volgende:
Goed? Dat zeker niet, in het genre zijn er veel betere films te vinden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |