nieuw topic, nieuwe kansen!quote:
Thxquote:
Sorry, 't was net biertijdquote:
systeembeheer heeft de hele pc afgetimmerd, je kunt geen software installerenquote:
helaas welquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:01 schreef marcb1974 het volgende:
Ah, je zit op je werk?
nee is niet logischquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:03 schreef marcb1974 het volgende:
Dan is het wel logisch dat het niet mag, hoe onhandig het ook is
ben ik met je eens, maar dan moet niemand dat wel kunnen, en dat is nu niet het gevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Is in de meeste bedrijven hoor, dat je niets mag installeren wat je niet voor je werk nodig hebt. En dan moet je het vaak nog aanvragen en laten installeren.
uhuhquote:1,5 uur niets doen is dan wel weer lang
jamaar wat moet ik dan nuhuhquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:13 schreef marcb1974 het volgende:
Dat is het vaak ook, die mogen het ook niet, maar ja, daar zegt niemand wat van.
licht eraan hoe erg t isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:19 schreef es70 het volgende:
De waas op een foto van een beslagen lens is zeker niet weg te poetsen.
Nope, een kind dat net wakker werd op de campingquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:20 schreef marcb1974 het volgende:
Vrees het ergste voor je.
Bij de vlinders zeker?
Oh, niet weg te krijgen dusquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:21 schreef Ynske het volgende:
[..]
licht eraan hoe erg t is
er is veel weg te krijgen door met de kleurbalans, contrast en helderheid en levels in photoshop te klooien
Die wil je niet scherp joh, is zo al erg genoegquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:26 schreef es70 het volgende:
[..]
Nope, een kind dat net wakker werd op de camping.
tuurlijk wel, tis t proberen waardquote:
Hij is zo al lief genoeg iddquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die wil je niet scherp joh, is zo al erg genoeg
quote:
Oh mén, hij's echt gaaf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:28 schreef marcb1974 het volgende:
Die heb ik al 6 keer niet gedownload. Toch maar een keer doen dus?
Dat ben jij tochquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef es70 het volgende:
[..]
Romek staat erop met zijn grote liefde
.
quote:
Zal hem een keer meenemen. Als mijn huidge download ooit eens klaar isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh mén, hij's echt gaaf!
http://www.imgwelt.de/show.php?code=1JV0SMDL3O0
http://www.imgwelt.de/show.php?code=8SU6P5K5685
http://www.imgwelt.de/show.php?code=YA5PCS0ULJP
http://www.imgwelt.de/show.php?code=L7B3655G287
Zijn knuffelbeerquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik sta op de tweede plaats
. Gelukkig maar, anders zou hij zonder mij niet kunnen slapen, daar moet ik toch ff niet aan denken
.
Hmz... Ziet er niet echt uit als iets dat ik gaaf zou kunnen vinden...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh mén, hij's echt gaaf!
http://www.imgwelt.de/show.php?code=1JV0SMDL3O0
http://www.imgwelt.de/show.php?code=8SU6P5K5685
http://www.imgwelt.de/show.php?code=YA5PCS0ULJP
http://www.imgwelt.de/show.php?code=L7B3655G287
Deze zal je zeker niet teleurstellen. Wel 2 uur durende film, maar dat is de moeite waard!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zal hem een keer meenemen. Als mijn huidge download ooit eens klaar is
Ik heb gisteren eindelijk World Trade Centre gezien. Was een bagger film is dat zeg
quote:
't Is een thriller/actie-film en dat 2 uur durendquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:36 schreef es70 het volgende:
[..]
Hmz... Ziet er niet echt uit als iets dat ik gaaf zou kunnen vinden...
Hij is iig duidelijk in zijn keuzequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:38 schreef es70 het volgende:
[..]Mottig, verschoten en hij hangt aan elkaar van opnieuw dichtgehaalde naadjes, maar hij mag niet weg
. En al laat je 'm zelf een nieuwe knuffel kopen, dan nog zoekt 'ie beer op als het bedtijd is
.
Dat stuk metaal op je voorhoofd is ook geimplanteerdquote:
heerlijk vastgeslagen met een stel spijkersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat stuk metaal op je voorhoofd is ook geimplanteerd
Ah, pijn is fijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
heerlijk vastgeslagen met een stel spijkers
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
marc, heb je morgen wat te doen? of toevallig zin om kids met camera te pesten morgen?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:15 schreef Ynske het volgende:
marc, heb je morgen wat te doen? of toevallig zin om kids met camera te pesten morgen?
Met camera iets doen is leuk, maar zegt het antwoord van es je genoegquote:
daarom juist, lekker meppenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met camera iets doen is leuk, maar zegt het antwoord van es je genoeg![]()
Ligt dat niet ontzettend zwaar op de maag, zo'n bbqquote:
Ik ben goed hčquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Met camera iets doen is leuk, maar zegt het antwoord van es je genoeg![]()
leuk!quote:
wie weet was t wel een wegwerpbare, die zijn wat lichterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ligt dat niet ontzettend zwaar op de maag, zo'n bbq.
Kinderenquote:
Wat heb ik nou weer misdaanquote:
En het enige waarmee je schiet in een dergelijk geval is een uzi vermoedelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kinderen![]()
Als ik daar mep is het gericht met een hockeystick
nope,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:21 schreef es70 het volgende:
[..]
Ligt dat niet ontzettend zwaar op de maag, zo'n bbq.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:23 schreef Ynske het volgende:
[..]
wie weet was t wel een wegwerpbare, die zijn wat lichter
Ik gooi er liever een bom op, met een uzi moet je nog zo dichtbij komenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:26 schreef es70 het volgende:
[..]
En het enige waarmee je schiet in een dergelijk geval is een uzi vermoedelijk.
De quotequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer misdaan
Die kinderen leven nu toch nog
je quote de link naar de fotoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:24 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Wat heb ik nou weer misdaan
Die kinderen leven nu toch nog
studiosport?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:28 schreef qu63 het volgende:
zeg Ynske, weet je toevallig hoe laat het honkbal op tv komt vandaag?
tijdens de tour wist je het wel psies!quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef qu63 het volgende:
[..]
tijdens de tour wist je het wel psies!
neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lukt het allemaal nog een beetje?
En hoe erg is het als je het echt vergeet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:24 schreef Ynske het volgende:
[..]
nee
was iets vergeten
maar goed, backup tape is aan t bijdraaien op dit moment
ben eigenlijk best moe
stom eigenlijk dat je aan je lichaam niet moe is maar dat je geestelijk ontzettend op bent
alleen wilt slapen.![]()
t was een backuptape, dus ben nu backupopname aan t maken van de normale opname.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En hoe erg is het als je het echt vergeet?
tot sport afgelopen is, 23.38 + afwerken, dus rond 23.45 uurquote:Tot hoe laat moet je? Zal niet super lang meer zijn toch
ik zou t je niet kunnen vertellenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:26 schreef qu63 het volgende:
lag het nou aan mij of liepen beeld en geluid niet gelijk bij studio sport
t zal wel weer aan mijn pc liggenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:29 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou t je niet kunnen vertellen
ik kijk niet
Neequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:46 schreef marcb1974 het volgende:
fles
Rondje gelukt zoals je gepland had?
als je maar meer gereden hebtquote:
truste!quote:maar dat vertel ik morgen wel. Ben nu TE moe
Nee, van de geplande 805 kwamen er slechts 594 terechtquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:00 schreef qu63 het volgende:
[..]
als je maar meer gereden hebt
[..]
truste!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee, van de geplande 805 kwamen er slechts 594 terechtging iets mis ja
Maar goed, morgen dus
quote:
Nacht Ku, nachtquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:13 schreef Kuukske het volgende:
Avond.
Mja nouja, voor mijn gevoel is het nog avondquote:
Ik ga er niet al te laat in, moet morgen nog naar Rotterdamquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja nouja, voor mijn gevoel is het nog avond. Hallo qu
.
Mja ik ga zo ook weer naar mijn mandjequote:Op zondag 5 augustus 2007 00:20 schreef qu63 het volgende:
Ik ga er niet al te laat in, moet morgen nog naar Rotterdam
Mja, als je 't laat luchten de hele dag, en er net achterkomt dat het bed nog opgemaakt moet wordenquote:
ach, het is iig wel frisquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Mja, als je 't laat luchten de hele dag, en er net achterkomt dat het bed nog opgemaakt moet worden
Mwoa, buiten hangen zit er niet aan hier, maar wel in de toch van beide ramen die volop tegen elkaar open staanquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:57 schreef Sjowhan het volgende:
Hier ook een wasje al om 10uur erin, dus zo klaar en buiten hangen natuurlijk.
Dan nog een wasje, ben ik iig "klaar" met de grootste bulk was
Dat jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:32 schreef leonieke het volgende:
Chippen is hetgeen wij verstaan onder proton? Geld op jouw bankkaart zetten zodat je kleine bedragen kunt betalen bij de bakker bv? Als je je kaart kwijt bent, ben je ook het geld op jouw proton kwijt.
Zoiets?
Nou, dat we in Hamm een erg strakke overstap hadden op de stoptrein naar Bielefeld. En dat we op het perron aankwamen, er Bielefeld op de borden stond, en dat wij dus die trein in sprongen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:23 schreef marcb1974 het volgende:
Maar wat ging er verkeerd dan?
Das een redelijk stuk dat je mist dan ja. Was er geen tijd om in het voorste deel van die trein te stappen dan?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Kleuren spreken voor zich denk ik
[afbeelding]
Op zich wel, maar de stellen stonden gekoppeld, en er stond alleen maar Bielefeld op de aanwijzer. Nou ja, boejje, dan duik je toch die trein in, niewaar?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das een redelijk stuk dat je mist dan ja. Was er geen tijd om in het voorste deel van die trein te stappen dan?
Productief op welk gebied?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja, blijkbaar is die trein gesplitst net nadat we instapten of zo. En misschien hadden we alsnog dat buitenommeje wel kunnen doen, maar dan niet met kering op Minden maar op Herford, maar ja, veel treinen rijden daar op zaterdag maar 1 keer in de 2 uur, en we hadden geen spoorboekje oid mee, dus dat risico konden we niet echt nemen.. Nou ja, het was evengoed een leuke dagen nog best productief ook
Zie je wel! Ik laat me altijd dingen wijsmaken door andere mensen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:12 schreef marcb1974 het volgende:
Jij bent toch helemaal niet koppig joh
Als je koppig zou zijn had je je niet van alles laten wijsmaken hequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:17 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zie je wel! Ik laat me altijd dingen wijsmaken door andere mensen.
Ik ben gewoon NIET koppig![]()
![]()
Hoiquote:
Ik ben een afvinkkaart voor Belgie aan het makenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:41 schreef leonieke het volgende:
Uiteraard, bordjes... Hoe kon ik ook die vraag stellen?![]()
Jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:21 schreef marcb1974 het volgende:
Hoi![]()
Hoe is het met hoofd? De schudding al uitgewerkt?
Flesjesquote:
Gisteren waren we een jaar getrouwd dus hebben we er een leuk avondje van gemaaktquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:18 schreef Kuukske het volgende:
Hey Leo. Alles goed? Nog immer op de 7e hemelse wolk van het huwelijk?
Ik kijk er al naar uitquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben een afvinkkaart voor Belgie aan het makenPas maar op, de Bordjesmaster komt eraan
Zolang ik me maar rustig hou wel oke. Morgen eens kijken hoe het gaat als ik naar mijn werk fietsquote:
hangt er vanaf wat je "jouw streek" noemt hequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:25 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik kijk er al naar uit![]()
Maar mijn streek moet je niet meer echt hebben, zeker? Je bent hier al zo vaak geweest.
Rustig aan doen hé.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef marcb1974 het volgende:
Zolang ik me maar rustig hou wel oke. Morgen eens kijken hoe het gaat als ik naar mijn werk fiets
Als je nog een jaar wacht, kun je naar Appelterre gaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
hangt er vanaf wat je "jouw streek" noemt hemaar ik denk dater rondom Ninove nog plenty te doen is hoor
Alleen het maken van zoeen kaart is echt een TERINGwerk
Oh okee, dan wacht ik nog wel evenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:31 schreef leonieke het volgende:
Als je nog een jaar wacht, kun je naar Appelterre gaanOns
huisje
staat namelijk op de grens Appelterre/Outer. Dan kom ik je even oppikken aan het station en kun je ons huisje komen bekijken
Wel nog een beetje () geduld hebben
Mwoa, het enige wat daar loopt is Kortrijk - Poperinge en die heb ik al jaquote:(maar "mijn" streek beschouw ik nog altijd als West-Vlaanderen eigenlijkIk blijf Westvlaming vrees ik
)
Naar een bouwgrond gaan kijken, is niet zo interessant, hequote:Op zondag 5 augustus 2007 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, dan wacht ik nog wel even
Dacht ik wel jaquote:[..]
Mwoa, het enige wat daar loopt is Kortrijk - Poperinge en die heb ik al ja
Maar wel leuk dat je er zo'n overzicht zal van hebbenquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is het inmiddels.
[afbeelding]
rood is alleen hoe de lijen en de knopen liggen
Groen is klaar qua kaart
Zwarte hokjes: bordje al gemaakt
Lichtgele hokjes: Bordje moet nog.
Dus eerst moeten alle rode lijntjes omgebouwd worden in groene lijntjes met hokjes, en dan moeten alle lichtgele hokjes zwart worden.Dus ik ben nog wel een tijdje zoet voorlopig
Je hebt nog even te gaan jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Dit is het inmiddels.
[afbeelding]
rood is alleen nog maar hoe de lijnen en de knopen liggen
Groen is klaar qua kaart
Zwarte hokjes: bordje al gemaakt
Lichtgele hokjes: Bordje moet nog.
Dus eerst moeten alle rode lijntjes omgebouwd worden in groene lijntjes met hokjes, en dan moeten alle lichtgele hokjes zwart worden.Dus ik ben nog wel een tijdje zoet voorlopig
Mwoa, ook van die dingen die hier nog rood zijn, zijn er eigenlijk al best een boel zwarte hokjes hoorquote:
Oke, dat scheelt weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, ook van die dingen die hier nog rood zijn, zijn er eigenlijk al best een boel zwarte hokjes hoor
ja, maar ik moet wel nog vrij veel in Belgie. Ik heb er 87 inmiddels, maar er zijn er waarschijnlijk ergens tussen de 350 en 400, net als in NL. Ik wil eigenlijk een keer zo'n Interrailpas nemen, van 8 (of 10) dagen binnen een maand, en dan 4 weekends op rij Belgie in. En dat het dan klaar is ookquote:
Moet die er niet eens uit dan inmiddels?quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:57 schreef Kuukske het volgende:
Zo, de ovenschotel is over een half uurtje klaar.
En hoe was het met de OUDers? Ik zou daar voor mijn eigen welzijn niet mogen rondlopenquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:09 schreef Ynske het volgende:
klinkt goed Leo
Hier ff nog geen eten. ben de foto's van de meet van vandaag aan t doorspitten
damn heb er een paar prachtplaatjes tussenzitten al zeg ik t zelf
heerlijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:12 schreef leonieke het volgende:
[..]
En hoe was het met de OUDers? Ik zou daar voor mijn eigen welzijn niet mogen rondlopenWas het een leuke bende?
ssst ik heb nog 5 uurtjes van mijn weekend overquote:
Dinsdagochtend om 7 uur.quote:
Nog 5 uurtjes, hoe zie je diequote:Op zondag 5 augustus 2007 19:50 schreef Ynske het volgende:
[..]
ssst ik heb nog 5 uurtjes van mijn weekend over
laat me daar nog maar ff van genieten
Jij hebt maandag vrij he, lekker welquote:
ok 4. kan niet meer tellenquote:
Niks mis met koffie, ook niet met dit weerquote:
welquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Niks mis met koffie, ook niet met dit weer.
morgen werken, morgenavond naar omaquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
En wat zijn de plannen voor komende week van een ieder?
Niet! Als je binnen lekker koel zit gaat een bakkie in de avond er best inquote:
ma-do > werkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
Ja ik kom altijd met de deur in huis vallen trouwens
Nou ja, nu niet meer iigquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]sinds wanneer zit er een deur in de lounge
Geenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik wist niet dat ie er was hoor, vroeg me vooral af waar hij zatquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:03 schreef crossover het volgende:
Sorry voor het kapot maken van jullie deur
Hoe kan ik het goed maken
Weekendje weg is ook niet meer gedaan dus?quote:
Nou, gewoon aan de voorkant. Beter kijkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:05 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ie er was hoor, vroeg me vooral af waar hij zat
ja, en nou onder jouw dikke aars. Maken!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nou, gewoon aan de voorkant. Beter kijken![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Nopez, niet weggeweest. Gisteren gaan etenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Weekendje weg is ook niet meer gedaan dus?
Anders een dagje weg? Lekker klussen op je bouwgrond?
Dan kan dat weekendje alsnogquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nopez, niet weggeweest. Gisteren gaan eten![]()
Een dagje weg? Ik heb geen idee waar we naartoe zouden kunnen gaan eigenlijk.
En de échte mensen mogen eens beginnen klussen op de bouwgrond
Vanmiddag in het zonnetje ging de koffie ook prima naar binnen hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
[..]
Niet! Als je binnen lekker koel zit gaat een bakkie in de avond er best in
Morgen: Zo weinig mogelijk, Pat moet de auto inleverenquote:Op zondag 5 augustus 2007 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
Ik heb geen dikke kont! Weeg maar 73 kilo ofzoquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja, en nou onder jouw dikke aars. Maken!
Het is volgend weekend mijn laatste weekend verlof. Dan zal het er ook wel niet meer van komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dan kan dat weekendje alsnog
Brussel/Antwerpen/Kust/Ardennen, etc etc
Vrijdag niet zo weinig mogelijk hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen: Zo weinig mogelijk, Pat moet de auto inleveren.
Dinsdag t/m vrijdag: Werken en verder ook zo weinig mogelijk...
Het moment om weg te gaan even als nogquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef leonieke het volgende:
[..]
Het is volgend weekend mijn laatste weekend verlof. Dan zal het er ook wel niet meer van komen
Ja, leuk. Is die deur nou al gemaakt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:14 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik heb geen dikke kont! Weeg maar 73 kilo ofzo [afbeelding]
Ik had een weekendje Nederland voorgesteld, te beginnen vrijdagnamiddag, maar het viel te veel op denk ikquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het moment om weg te gaan even als nog
Ik kan m'n schroevendraaier niet vindenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk. Is die deur nou al gemaakt?
Kappen over die deur, als ie maar bier mee neemtquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, leuk. Is die deur nou al gemaakt?
Heb je meteen je dagje uit, goed idee welquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had een weekendje Nederland voorgesteld, te beginnen vrijdagnamiddag, maar het viel te veel op denk ik
Welk bier wil je? Als ik het niet lekker vind neem ik het niet mee!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kappen over die deur, als ie maar bier mee neemt
Zoals ik had gevreesd dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Heb je meteen je dagje uit, goed idee wel
Is er een reden om me ergens voor uit te gaan sloven danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:16 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vrijdag niet zo weinig mogelijk hoor
Joa Boasquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kappen over die deur, als ie maar bier mee neemt
Warsteiner of Bitburger danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:23 schreef crossover het volgende:
[..]
Welk bier wil je? Als ik het niet lekker vind neem ik het niet mee!
Het viel teveel op? Hoezo?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:21 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik had een weekendje Nederland voorgesteld, te beginnen vrijdagnamiddag, maar het viel te veel op denk ik
Hehe, dat is dan weer iets wat gisteren WEL goed ging, met het oog op de aanstaande sluiting van die spar hierquote:
Volgende meet bij jou in de buurt danquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef leonieke het volgende:
[..]
Zoals ik had gevreesd dus![]()
Ik vind het echt wel jammer. Was er graag bijgeweest.
Ook weer duidelijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:24 schreef es70 het volgende:
[..]
Is er een reden om me ergens voor uit te gaan sloven dan.
* crossover schuift een sixpack naar marcb.quote:
Dan was het een nuttige reisquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hehe, dat is dan weer iets wat gisteren WEL goed ging, met het oog op de aanstaande sluiting van die spar hier
Nee joh, ben je gek. Dat is gewoon veel te ver voor jullie. Ik wil gewoon een leuk verhaal horen achterafquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Volgende meet bij jou in de buurt dan
Antwerpen dan ofzo, halverwegequote:Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef leonieke het volgende:
[..]
Nee joh, ben je gek. Dat is gewoon veel te ver voor jullie. Ik wil gewoon een leuk verhaal horen achteraf![]()
quote:
Thxquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:29 schreef crossover het volgende:
[..]
* crossover schuift een sixpack naar marcb.
Zo de kroeg in
Ik zou jullie toch gek verklaren hoorquote:
Nee, laat maar hoor, het hoeft zo al niet meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:31 schreef es70 het volgende:
[..]
Weet jij meer dan ik en moet ik mijn huis laten blinken omdat ik visite krijg ofzo
. Nee toch he
.
Een aantal zou het zo maar kunnen zo hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:33 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik zou jullie toch gek verklaren hoor
Ah, ik vind het echt jammer eigenlijkIk ga mijn vrijdagavond moeten volplannen
We zien welquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een aantal zou het zo maar kunnen zo hoor
Zo gedaan toch? Goed boek erbij en klaar
Mijn huis blinkt eigenlijk nooit, met veel mazzel breng ik het tot een doffe schitteringquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, laat maar hoor, het hoeft zo al niet meer
Fles of 20 blinkmiddel erin, moet genoeg zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn huis blinkt eigenlijk nooit, met veel mazzel breng ik het tot een doffe schittering.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Fles of 20 blinkmiddel erin, moet genoeg zijn
quote:
quote:er zijn ongeveer 264 miljoen leukere dingen om aan te denken dan aan blinkmiddel.
Mits genoeg bier gaat dat je zeker wel lukkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:44 schreef es70 het volgende:
[..]
Fles gaat voor me poetsen als ik 'm blinkmiddel geeft
. Damn, heb ik toch al 2 keer de kans op een blinkend huis aan me voorbij laten gaan
. Koffie en bier erin gieten, voederen
, maar aan blinkmiddel heb ik echt nog nooit gedacht
.
Nou ja, 't is meteen ook wel duidelijk waarom mijn huis nooit blinkt, er zijn ongeveer 264 miljoen leukere dingen om aan te denken dan aan blinkmiddel
.
Hé Cross!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:08 schreef crossover het volgende:
quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de bordjeskaart voor de Aanval op Belgie is klaar heur
[afbeelding]
Hier ook zoiets ja. Alleen in de douche was het lekker fris. Ga ik daar maar slapen straksquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
In onze kamer is het nog altijd 25 graad.
Ja, ik ga met een teamlid van Rondje nog wel een keer een dagje naar Coo, dan komen we erlangsquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]balen zeg, moet je toch van luik richting luxemburg om die 2 bordjes te nemen daar. En die lijn is zo rot en lelijk
27.6 graden hier in de kamerquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
25 is meervoud blondiequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:02 schreef Kuukske het volgende:
Opvallendquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef Dr_Flash het volgende:
hier is het trouwens 23 graden nog wat, ook smerig warm
Oh okeequote:Op zondag 5 augustus 2007 23:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik was te lui om graden te typen.
NL = Oranjequote:
helaas staat er nog altijd iemand met een zwengel om de boel op gang te houdenquote:
Ja, schep kolen erin af en toe, zooooquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:15 schreef Ynske het volgende:
[..]
helaas staat er nog altijd iemand met een zwengel om de boel op gang te houden
Ik ga je nog een paar keer zienquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou, de bordjeskaart voor de Aanval op Belgie is klaar heur
[afbeelding]
Gezelligheidquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik ga je nog een paar keer zienIn Roeselare ging ik namelijk naar school, dus dat is maar 15minuten rijden voor mij
![]()
En dan natuurlijk nog de streek rond Ninove![]()
als u wilt dat ik gestrekt op een plank kom, tuurlijk mevrouw.quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:54 schreef marcb1974 het volgende:
Werkt echt goed dat ziekenhuis hier. Bel voor een afspraak voor een fietstest en een bezoek aan de cardioloog. Ja meneer, we hebben een plek voor u zodat het op 1 dag kan. In november, schikt dat
das normaal in Nederland, of t moet voor een bedrijfstest zijn dan kan t ook bij de GGDquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
Nog 10 dagen vakantie![]()
Marc? Moet dat in dit ziekenhuis gebeuren?
Ja, meestal gaan we hier ook naar één specialist, maar als je echt tot november moet wachten...? Dat vind ik dan wel heel lang hoorquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
das normaal in Nederland, of t moet voor een bedrijfstest zijn dan kan t ook bij de GGD
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:18 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, in Malawi moeten de een uur lopen voor drinkwater, dat vinden wij ook erg
Het voordeel van dit ziekenhuis is dat ik daar werk, dus alleen een trap op hoef en niet nog eens tig tijd kwijt ben aan reizen. Ze hebben er nu 2 afspraken van gemaakt. Morgen de fietstest en de 22e een ecg en naar de cardioloog.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef leonieke het volgende:
Nog 10 dagen vakantie![]()
Marc? Moet dat in dit ziekenhuis gebeuren?
dat klinkt al beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het voordeel van dit ziekenhuis is dat ik daar werk, dus alleen een trap op hoef en niet nog eens tig tijd kwijt ben aan reizen. Ze hebben er nu 2 afspraken van gemaakt. Morgen de fietstest en de 22e een ecg en naar de cardioloog.
Nee, dat is niet normaal. Ze schrok er zelf ook wel een beetje vanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:13 schreef Ynske het volgende:
[..]
das normaal in Nederland, of t moet voor een bedrijfstest zijn dan kan t ook bij de GGD
Dat klinkt toch al een pak beterquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het voordeel van dit ziekenhuis is dat ik daar werk, dus alleen een trap op hoef en niet nog eens tig tijd kwijt ben aan reizen. Ze hebben er nu 2 afspraken van gemaakt. Morgen de fietstest en de 22e een ecg en naar de cardioloog.
bij jullie misschien niet, maar ik heb t al vaak genoeg meegemaakt dat je pas over 3/4 maanden terecht kan. alleen als je door de ambu binnengebracht word is er wel tijd en plaats voor jequote:Op maandag 6 augustus 2007 11:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee, dat is niet normaal. Ze schrok er zelf ook wel een beetje van
Hier kan het meestal wel snel. Alleen gecombineerde afspraken zoals ik die nu wilde is moeilijk.quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:31 schreef Ynske het volgende:
[..]
bij jullie misschien niet, maar ik heb t al vaak genoeg meegemaakt dat je pas over 3/4 maanden terecht kan. alleen als je door de ambu binnengebracht word is er wel tijd en plaats voor je
Maar wel lastig dat ze eigenlijk pas november een plaatsje haddenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zo, ook wakker?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Succes Marc.
Om half 9 al. Ik ben wezen fitnessen vanmorgen.quote:
Ach ja, nu heb ik 2 afspraken ipv 1. Is ook te overzienquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:00 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Maar wel lastig dat ze eigenlijk pas november een plaatsje hadden
Thx, maar moet lukken, stukje fietsen is niet zo moeilijkquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:02 schreef Kuukske het volgende:
Succes Marc.
Dan is het goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Om half 9 al. Ik ben wezen fitnessen vanmorgen.
Hoe laat moet je beginnen dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Ynske het volgende:
damn t word tijd dat ik mijn nest eens uit ga komen
zometeen eens werken, lekker kort dagje maar tot 11 vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |