quote:
Ik dacht dat Lieke zondag met Huub honkballen wilde kijken en daarvoor de tv tijd nodig had?!quote:
Er is ook echt niks meer aan.Alleen nog maar wippen en luieren.Mis echt de tijd dat er nog geen stellen waren daar in de kooi.quote:
Hij is eerlijk: geen mentaliteit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:37 schreef Marrije het volgende:
Mitch vraagt waarom Dennis nooit is doorgebroken.
om er aan toe te voegen dat juist die groep soms beter is dan de jongens op het veldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:38 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij is eerlijk: geen mentaliteit.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:39 schreef Marrije het volgende:
[..]
om er aan toe te voegen dat juist die groep soms beter is dan de jongens op het veld
geloof mij maar,dat ik het in mn zeer naaste omgeving heb meegemaakt....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:24 schreef FdW het volgende:
[..]
Volledig on topic. Hoop dat je het zelf nooit zult meemaken.
de boog kan niet altijd gespannen staan... ik vind het wel prima zo'n relaxt weekend tussendoor.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:37 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Er is ook echt niks meer aan.Alleen nog maar wippen en luieren.Mis echt de tijd dat er nog geen stellen waren daar in de kooi.
Mijn enige reden is dat ik me zorgen maak om de fantastische vouw Lieke die zich geeft aan Huubje.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:42 schreef cindy10 het volgende:
[..]
geloof mij maar,dat ik het in mn zeer naaste omgeving heb meegemaakt....![]()
desondanks voel ik geen behoefte om een studie te maken van huub zn drankgebruik![]()
maar daar is lieke als fantastische,slimme vrouw toch zelf bij??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:45 schreef FdW het volgende:
[..]
Mijn enige reden is dat ik me zorgen maak om de fantastische vouw Lieke die zich geeft aan Huubje.
.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
[..]
de boog kan niet altijd gespannen staan... ik vind het wel prima zo'n relaxt weekend tussendoor.
Maar verder gebeurt er toch ook niks meer.Behalve die gescripte huishoudingsruzie.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:43 schreef Desii het volgende:
[..]
de boog kan niet altijd gespannen staan... ik vind het wel prima zo'n relaxt weekend tussendoor.
Lieke is 23, en herkent dit vanuit haar eigen milieu waarschijnlijk niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:46 schreef cindy10 het volgende:
[..]
maar daar is lieke als fantastische,slimme vrouw toch zelf bij??![]()
![]()
Holy shit, die bek, is dat echt?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef cobain94 het volgende:
[afbeelding]
Waarom mag ik de kooi niet meer in?
Goedenavond heer Schumacherquote:
lieke en haar milieu....??quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:51 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke is 23, en herkent dit vanuit haar eigen milieu waarschijnlijk niet.![]()
En nu naar bed jij, relschoppert![]()
Jij bent een vermoeiend meisje zonder dat het leuk is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:57 schreef cindy10 het volgende:
[..]
lieke en haar milieu....??
nou denk dat lieke echt wel weet wat er in de wereld te koop is...
laten we eerlijk zijn...sporters willen zich ook nog weleens vergrijpen aan meer dan een smartie![]()
en ben ik relschopper omdat ik het niet met je eens ben,en me begin te storen aan je constante gemekker over huub en drank,drank,drank,drank,drank,drank,drank?
heb nu al lamme vingers van het woord drank tikken....![]()
![]()
trek jij volle zalen dan,met je constante herhalingen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:00 schreef FdW het volgende:
[..]
Jij bent een vermoeiend meisje zonder dat het leuk is.![]()
![]()
Hee ! We zijn hier met DRIE (!!!!) fans hoor !!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:59 schreef FdW het volgende:
En - heel sportief - ook namens de enige Dennis fan op het forum.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |