Ik wist niet eens dat je ging verhuizen. Heb je dat vantevoren gemeld of heb ik zo'n slecht geheugenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:46 schreef iamredleader het volgende:genoeg geklust voor vandaag!
![]()
Alle plafonds zijn gewit, en in de hal zijn alle muren 1 en deels zelfs 2 keer gedaan, de kleinste slaapkamer is ook 1x gewit op 2 muren, de derde muur moet eerst nog gestuuct worden (of hoe je stucen ook vervoegd)...
Morgen en overmorgen gaan we waar nodig de tweede verflaag aanbrengen, en daarna de "kleurlaag" daaroverheen. En dan is het wachten op wat de stucadoor voor tempo kan maken cq wanneer hij kan beginnen.![]()
Morgen zal ik wat foto's op de computer plaatsen, maar ik ben doodmoeen heb nu geen energie meer om te gaan klooien met foto's en zo.
![]()
DaviniaHR staat echt op ontploffen! Nog een paar weekjes/daagjes, en dan![]()
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 10:49 schreef Cobra4 het volgende:
Ik denk dat de kolen op waren!?
Ik vond het eigenlijk te warm om te slapen vannachtquote:Op maandag 6 augustus 2007 10:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Best begrijpelijk, zo 's nachts met deze temperaturen.
Goed plan, ik heb ook gewoon zo'n ding op mn kamer staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:09 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ventilator aan en op bed gericht, en lekker wegdommelen maar
oud nieuwsquote:
Jazekerquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
En als je volgende week nog hulp nodig hebt, dan hoor ik het welquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:44 schreef iamredleader het volgende:
Jammer, Nem. Was wel lachen geweest als je was gegaan.
ik heb al een vriend, en die trekt zich niks van die beesten aanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:50 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera, neem een vriend(in) die lekkerder smaakt dan jij, blijven de muggen bij jou weg
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last vanquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:57 schreef Etcetera het volgende:
maar ik ga zo'n antimuggenstekker ophalen
horquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:59 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik heb een hor voor het raam in de slaapkamer, nergens last van![]()
ah antimuggenstekkerquote:Op maandag 6 augustus 2007 12:15 schreef iamredleader het volgende:
Stekker in stopcontact aangesloten op een soort van plastic bakje, met geurtje erin. Wordt door de kamer verspreid, houden de muggen niet van. Soort van electronische citroenkaars
quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:57 schreef Cobra4 het volgende:
Bloemen?, een boek, Plantje, een boek, sieraden, EEN BOEK! Ofzo!?![]()
Die heeft ze vorige week al gehad, toen ik op vakantie ging, het blijft geen feestquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:07 schreef Cobra4 het volgende:
Doe lekker goedkoop en geef een zoen en een knuffel.
en het zou vanavond nog wel enorm afkoelen.....quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:30 schreef TradeMarkie het volgende:
Ventilator is geinstalleerd op de slaapkamer![]()
Waar?quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:34 schreef iamredleader het volgende:
Ah, er leeft nog iemand!
oooooohw....quote:Op maandag 6 augustus 2007 17:35 schreef iamredleader het volgende:
<-- daar!
[me= wegduiktquote:
Jazeker, dan ga ik naar Lowlandsquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:05 schreef iamredleader het volgende:Nem!
Heb jij het weekend van de 18-19e al plannen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |