mooi, dan hoef ik niet bang te zijn dat mocht ik jou tegenkomen, jij op me zal vallenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Nou, als ze in een rokje binnenkomt, met leuke benen eronder en danteenslippers
knap ik toch redelijk af, hoor.
dat kan nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
kan dat ??![]()
een man die verder niks wil??![]()
Ja, ik ookquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef leonieke het volgende:
Met zo'n lichaam zou ik alleen maar rokjes en nauw aansluitende dingen dragen, denk ik
ja, spek, doe eens niet, ga eens wat doen, hij heeft toch je gsmnummer? het leuke van gsm's is dat je ze mee kan nemen en dus niet thuis strak op de bank in de stress hoeft te zitten, zo je hele dag te verkwisten met wachten.... terwijl je weet dat de man in kwestie gewoon lekker zijn ding doet die dag en als hij thuiskomt om een uur of 9 's avonds, eerst nog ff wat eet, wat tv zapt , douchen gaat , en dan pas denkt "oh ja... ik zou nog bellen"...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik heb ook niks me teenslippers maar das omdat ik rare beroerde tenen heb (maar wie vind dat niet van zichzelf) ... nee maar ik heb wel van die leuke slippertjes met kraaltjes enzo....maar idd loop er niet graag op.
En hij moet bellen verdorie!!! zit al heel de tijd naast de telefoon![]()
Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
dat vind ik nou ook ....!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezenOok weer in dit topic
![]()
dat kan ook prima met 1 smsje, hoor, bij iemand die je feitelijk niet kent, die ga je niet terugbellen en zo het moment van afwijzen, wat toch altijd een beetje vervelend is, uitstellen, dat uitstellen zou immers ook weer 'gemeen' zijn, want hoopgevend.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zet al m'n geld op de goedheid van de beste man. Hij is getrouwd, heeft woeste seks gehad na het smsje met z'n vrouw (want ego's zijn gestreeld) en is gewoon kei-aardig en wil ;je niet gemeen afwijzen.
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef schaakkipje het volgende:
hij is nu nog even met kids en vrouw op het strand
een gezellig dagje uit
misschien belt hij vanavond als vrouwlief even bij de buurvrouw is
net gedumpt? oud zeer?quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
Smerig wijf nog welquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef milagro het volgende:
[..]
net gedumpt? oud zeer?
ze is gewoon realistisch
zo werkt dat vaak namelijk.
dat jij nu toevallig de meest deugende man van allen bent verandert daar niets aan![]()
Wat is er mis met je? Kom op vertel het ons maar ,we helpen je welquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
oud zeer dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.
gadverdamme!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |