abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52114556
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:02 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Nou, als ze in een rokje binnenkomt, met leuke benen eronder en dan teenslippers knap ik toch redelijk af, hoor.
mooi, dan hoef ik niet bang te zijn dat mocht ik jou tegenkomen, jij op me zal vallen

er zijn hele leuke, trendy teenslippers te krijgen, hoor, en bij de juiste dame met de juiste benen staan die beeldig
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_52114599
Ik vind teenslippers getuigen van een bepaalde lieve nonchalance
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52114824
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 09:11 schreef Spekkiemonster het volgende:

[..]

kan dat ??
een man die verder niks wil??
dat kan niet

Ik ben benieuwd waarom hij nu iets met je wil drinken, laat hem eens opschieten en jou bellen
pi_52114901
ik heb ook niks me teenslippers maar das omdat ik rare beroerde tenen heb (maar wie vind dat niet van zichzelf) ... nee maar ik heb wel van die leuke slippertjes met kraaltjes enzo....maar idd loop er niet graag op.

En hij moet bellen verdorie!!! zit al heel de tijd naast de telefoon
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52114945
rokje of geen rokje?
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:42:34 #131
92409 Twinky
Little star.
pi_52114979
rokje! Mooie benen
pi_52115048
Met zo'n lichaam zou ik alleen maar rokjes en nauw aansluitende dingen dragen, denk ik
pi_52115076
NOU, dank jullie
pi_52115122
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:46 schreef leonieke het volgende:
Met zo'n lichaam zou ik alleen maar rokjes en nauw aansluitende dingen dragen, denk ik
Ja, ik ook Soms zie je vrouwen met een prachtlijf allerlei slobberkleren aandoen Zo jammer!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_52115251
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:37 schreef Spekkiemonster het volgende:
ik heb ook niks me teenslippers maar das omdat ik rare beroerde tenen heb (maar wie vind dat niet van zichzelf) ... nee maar ik heb wel van die leuke slippertjes met kraaltjes enzo....maar idd loop er niet graag op.

En hij moet bellen verdorie!!! zit al heel de tijd naast de telefoon
ja, spek, doe eens niet, ga eens wat doen, hij heeft toch je gsmnummer? het leuke van gsm's is dat je ze mee kan nemen en dus niet thuis strak op de bank in de stress hoeft te zitten, zo je hele dag te verkwisten met wachten.... terwijl je weet dat de man in kwestie gewoon lekker zijn ding doet die dag en als hij thuiskomt om een uur of 9 's avonds, eerst nog ff wat eet, wat tv zapt , douchen gaat , en dan pas denkt "oh ja... ik zou nog bellen"...
pi_52115344
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:58 schreef milagro het volgende:
Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezen Ook weer in dit topic
pi_52115392
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:02 schreef leonieke het volgende:

[..]

Ik wou eigenlijk gewoon eens zeggen dat ik jouw posts altijd zo leuk vind om te lezen Ook weer in dit topic
dat vind ik nou ook ....!!
pi_52115488
Wat een lief topic! Ik ben ook heel benieuwd hoe het gaat aflopen

Je ziet er idd super uit, dus daar zal het zeker niet aan liggen!
One of the least benightedly unintelligent life forms it has been my profound lack of pleasure not to be able to avoid meeting.
pi_52116689
Ik zet al m'n geld op de goedheid van de beste man. Hij is getrouwd, heeft woeste seks gehad na het smsje met z'n vrouw (want ego's zijn gestreeld) en is gewoon kei-aardig en wil ;je niet gemeen afwijzen.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:03:58 #140
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52117970
Nog niks??
pi_52118040
hij is nu nog even met kids en vrouw op het strand
een gezellig dagje uit
misschien belt hij vanavond als vrouwlief even bij de buurvrouw is
Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
pi_52118099
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef clumsy_clown het volgende:
Ik zet al m'n geld op de goedheid van de beste man. Hij is getrouwd, heeft woeste seks gehad na het smsje met z'n vrouw (want ego's zijn gestreeld) en is gewoon kei-aardig en wil ;je niet gemeen afwijzen.
dat kan ook prima met 1 smsje, hoor, bij iemand die je feitelijk niet kent, die ga je niet terugbellen en zo het moment van afwijzen, wat toch altijd een beetje vervelend is, uitstellen, dat uitstellen zou immers ook weer 'gemeen' zijn, want hoopgevend.

nee, een aardig persoon bedankt vriendelijk maar een direkt en duidelijk 'nee' voor de uitnodiging, iemand die zijn opties open wil houden, stelt het uit tot het hem uitkomt, of blijft vaag.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:16:56 #143
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52118204
Wat een lief topic .
There is no rehab for stupidity.
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:22:37 #144
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52118305
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:07 schreef schaakkipje het volgende:
hij is nu nog even met kids en vrouw op het strand
een gezellig dagje uit
misschien belt hij vanavond als vrouwlief even bij de buurvrouw is
wat ben jij een smerig wijf zeg, hopeloos loeder.
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:23:05 #145
107521 Furia
snoopy weer
pi_52118312
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:16 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Wat een lief topic .
pi_52118346
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

net gedumpt? oud zeer?

ze is gewoon realistisch
zo werkt dat vaak namelijk.
dat jij nu toevallig de meest deugende man van allen bent verandert daar niets aan
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:26:17 #147
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52118376
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:22 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

Smerig wijf nog wel
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:29:56 #148
61910 mymoodfentje
SHENS troll'd hard
pi_52118445
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:24 schreef milagro het volgende:

[..]

net gedumpt? oud zeer?

ze is gewoon realistisch
zo werkt dat vaak namelijk.
dat jij nu toevallig de meest deugende man van allen bent verandert daar niets aan
realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.

gadverdamme!
"If you had a million years to do it, you couldn't rub out even half the "Fuck you" signs in the world."
Always look at the bright side of death
  zondag 5 augustus 2007 @ 14:40:50 #149
92279 N.icka
Windforce 11
pi_52118665
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

realistisch me dikke lul, die gozer is getrouwd. Dat zij toevallig weer zo een triest wijf is dat de eerste beste deugende man die een beetje aandacht aan d'r geeft lastig gaat vallen is de realiteit.

gadverdamme!
Wat is er mis met je? Kom op vertel het ons maar ,we helpen je wel
pi_52118692
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:29 schreef mymoodfentje het volgende:

[..]

gadverdamme!
oud zeer dus

ze geeft enkel een mogelijk scenario aan, een reden waarom die man reageert zoals hij reageert en waarom hij zo laat reageert.

maak je niet druk, er gaat hier nog niemand vreemd, en dat is ms ook zelfs niemand van plan, al hebben wij daar andere ideeën over

dat jij meteen allerlei conclusies trekt over haar eigen opvattingen, karakter en weetikwat, zegt vooral iets over jou, jouwbuimannetje, ik gok flink oud zeer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')