Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt![]()
ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Cuegirllie het volgende:
Die man zit dan verkeerd, mocht ie allerlei rare dingen in z'n hoofd halen.
MAar je kan t ook gewoon zien als effe bijpraten na een ongeluk. Je 'redder' willen bedanken en weten wie die persoon is. Getrouwd of ongetrouwd.
Maar ze heeft toch aangegeven dat ze daar geen zin in heeft? Echt verspild is het toch niet? Gewoon iets gaan drinken.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:51 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
zou je dat niet beter op voorhand nog eens expliciet vragen, ben je nu bezet of niet? voor je een avond aan deze waarschijnlijk getrouwde man verspilt![]()
Moest Spekkie nu aangegeven hebben dat ze wel *iets* zou willen doen ook al is hij getrouwd, zouden mijn reacties zeker anders zijn.quote:ik vind al deze enthousiaste reacties echt ongepast. Ik zou het echt niet leuk vinden moest mijn man met een wildvreemde geïnteresseerde dame afspreken, ik wil er niet aan denken![]()
neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaadquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:53 schreef Isegrim het volgende:
Jouw man mag niet wat gaan drinken met iemand die hij is tegengekomen en die hij aardig vindt?
Ik zou regelmatig ruzie krijgen als ik dat zou gaan verbieden.
Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
Tja. Dat kan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
neen, mijn man moet niet gaan drinken met een wildvreemde vrouw die in hem geïnteresseerd is, en die hijzelf aardig vindt, inderdaad![]()
Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:54 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ja sorry, spekkiemonster heeft hier wel al duidelijk gemaakt dat ze geïnteresseerd is in deze man, deze afspraak heeft niets te maken met je redder bedanken of bijpraten.
maar waarom vraagt ze hierover geen duidelijkeid ALVORENS ze afspreekt ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar tegen die man heeft ze duidelijk gezegt dat ze geen avonduurtjes wil met een getrouwde man.
Dat ze gewoon hoopt dat ie dat niet is, is heel normaal lijkt me. Je mag altijd dromen
Het is toch niet HAAR verantwoordelijkheid? En bovendien, al is hij getrouwd, dan gaan ze wat drinken en gebeurt er verder niets. Klaar.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
maar waarom vraagt ze hierover geen duidelijkeid ALVORENS ze afspreekt ...![]()
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond wordenquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guestquote:
dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:47 schreef Greys het volgende:
Maar zou het niet zo kunnen zijn dat hij dat 'Indien fout' verkeerd heeft begrepen? (Zie mijn post op vorige pagina). Shit, ik ben inmiddels net zo hoopvol als jij - en bijna net zo nerveus -
Ze heeft al gezegd dat ze geen zin heeft in een avontuurtje met een getrouwde man. Waarom moet ze het dan nog eens vragen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
Je snapt het niet.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden![]()
Dat zou ze idd beter wel kunnen doen. Maar het is wel spannend en mysterieus op deze manier natuurlijk, dat begrijp ik best. Wat Milagro zegt is waar, mocht hij wel getrouwd zijn, dan ziet het er nog steeds goed voor hem uit. Want dan denkt hij 'ik heb aangegeven dat ze niet fout heeft gegokt wat betreft de relatie en nog steeds wil ze wat met me drinken'. Kat in het bakkie, wat hem betreftquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:57 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meerquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Cuegirllie het volgende:
Ik snap al die moeite niet.. En.. dan is ie getrouwd. Dan gebeurt er verder niks, maar kan het toch gewoon een gezellige avond worden![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
zal ik ook alvast vragen of hij wel kinderen wil ....?
Ze vermoedt dat hij er goed uit ziet.. ze weet t niet eens zeker. Voor t zelfde geldt valt ie enorm tegen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
hoho ho ... eerst leren kennen hoor... ik duik niet gelijk met jan en alleman het bed inquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:00 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
dan heeft spekkie haar wensen al behoorlijk bijgesteld, want ze wou in eerste instantie wel degelijk meer
en ze zal de eerste niet zijn die dat zegt en toch voor de bijl gaat, mannen, stoute mannen weten dat en zien dat dus , zoals ik al zei, juist als een uitdaging, een vrouw met (vermeende) principes of voornemens toch zo ver krijgen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:56 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
Maar ze heeft ook duidelijk gemaakt dat als hij getrouwd mocht zijn echt niet voor een avontuurtje gaat![]()
Ik struikelde ook al over de 'maar', maar ik wilde nog hopen dat hij gewoon niet een al te helder licht was, bedwelmd door de vlinders richting TS ofzo...quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef milagro het volgende:
[..]
dan had hij gezegd "niet fout, en dus ja, ik wil wel wat met je drinken" en niet "niet fout, MAAR ik wil wel wat met je drinken"
die "maar" zegt mij dat hij het heel goed begrepen heeft en dus bezet is MAAR dat hem dat niet tegenhoudt om wat te gaan drinken met een leuke dame die ws (hoopt hij dan) wel in is voor een avontuurtje.... hij houdt zelfs een slag om de arm, dat ze zelf óó'k bezet is nota bene...
![]()
En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.quote:Op zondag 5 augustus 2007 15:59 schreef petitlapin2 het volgende:
[..]
ik vind het maar de normaalste zaak in een relatie, maar als jij het leuk vindt als je partner afspreekt met mensen waarvan hij of zij denkt dat ze zin hebben in een avontuurtje, be my guest![]()
overdrijven is ook een vakquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:05 schreef Isegrim het volgende:
En als dat laatste niet zo was, zou jij er geen problemen mee hebben? Als ik je replies zo eens lees mag jouw man hooguit met zijn zuster wat gaan drinken, onder voorwaarde dat ze niet te aantrekkelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |