Ben net wakker..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:01 schreef Pascal86 het volgende:
Ga er dan naar toe inplaats van lopen huilen op een forum...
Leeuwardenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:03 schreef Zon het volgende:
Je woont wel leuk! welke stad? Haarlem?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:02 schreef roelofjan het volgende:
Leuk toch, een beetje gezelligheid in de straat?
Hij blijft ook maar in die auto zittenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef gronk het volgende:
Overigens, die draaiorgelellende is helemaal niks, maar wat ik dan nog wel het toppunt vind van pauperigheid is dat ze ook nog te beroerd zijn om zelf te draaien.![]()
Leewarden en centrum in dezelfde postquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:04 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Leeuwarden
Ik woon echt in het centrum.
Stel je aan, ik woon hier best fijn.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:09 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Leewarden en centrum in dezelfde post
ja JIJ gaat midden in het centrum wonen. Dan kan je er donder op zeggen dat je herrie hoort.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:59 schreef Edwinuss het volgende:
Godskolere!
Ik hoef EINDELIJK niet een keer een zaterdag te werken, dus dat betekend lekker uitslapen. NEE, het is verpest voor mij door die armzalige mensen in een auto die een goedkoop deuntje proberen te verkopen.
( ze stonden hier ongeveer 15 min..)
[afbeelding]
DE DOOD AAN DEZE FUCKING MENSEN.
Ok, dat was best wel tof.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:38 schreef gronk het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=syDIIJW32RA
Amsterdams erfgoed ja.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:39 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Draaiorgels zijn Oud-Hollandsch cultureel erfgoed!
TS is een barbaar!
Hey, jij was toch die DJ?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
Inderdaad. Mensen met een draaiorgel moeten dood. Mede omdat het tuig is. Ga eens werken voor je centen enzo ! Bovendien beinvloed dit nou niet mijn winkelzin in positieve zin, wordt er alleen maar agressief van.
Verder: Mensen met accordeons of ander materiaal die aan je tafeltje komen staan of in de buurt als je een terrasje pakt. Ook dood ermee.
Verder: Iedereen die een muziekinstrument bespeeld. Ophangen !
Hou je bek.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Amsterdams erfgoed ja.
En Amsterdammers zijn smerig volk. Vandaar.
![]()
Kijk, daar heb je d'r al een.quote:
o-mijn-godquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef Seneca het volgende:
http://nl.youtube.com/watch?v=w379jMInAAY&mode=related&search=
Het zal godverdomme maar voor je deur staan
Ga terug naar je culturele kutstad met je grafaccent en rare manierenquote:
Eens. Als ze zelf geen moeite doen krijgen ze geen geld van mij.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:02 schreef nietzman het volgende:
Vroeger spanden die luie flikkers zich nog daadwerkelijk in door aan zo'n slinger te hengsten, maar tegenwoordig moet dat natuurlijk ook weer door een motortje te doen zijn. De enige beweging die die valse lutsers nog krijgen is het rammelen met dat makke centenbakje van ze. Wat de neuk is de lol van zo'n draaihengst in hemelsnaam nog als het een kwestie van van op een knopje drukken is? Ga er dan meteen staan met een gherroblaster en een HazesCD. Dan geef ik m'n zuurverdiende kwartje liever aan die willekeurige zwerver met een valse gitaar.
Waar haal jij het idee vandaan dat ik er al niet zit stumperd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:59 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ga terug naar je culturele kutstad met je grafaccent en rare manieren![]()
Zegt een fucking Amsterdammer. Dit kun je toch niet menenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:04 schreef cheqy het volgende:
[..]
Waar haal jij het idee vandaan dat ik er al niet zit stumperd?![]()
O ja, jij woont toch in Roermond? Limburgers lullen lekker, ik was er van de week nog even, mijn god wat een dom volk.![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Amsterdams erfgoed ja.
![]()
Jij bent een brabander die graag een Amsterdammer zou willen zijnquote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Jij bent een brabander die graag een Amsterdammer zou willen zijn![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef dikkedorus het volgende:
Hoe kut wordt je dan wel niet wakker, met zo'n takkeding voor je deur.
Als ik dit hoor als ik wakker word is echt m'n dag naar de klote
http://nl.youtube.com/watch?v=NyjYEXPwNJI&NR=1
MVV?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Boertje![]()
![]()
![]()
![]()
Boeren. Eens per jaar kampioen![]()
![]()
![]()
3quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:22 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
MVV?
Oja, jij bent iemand die fan is van 2 clubs!!!!!!!
Amsterdamquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Zegt een fucking Amsterdammer. Dit kun je toch niet menen![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:24 schreef Urquhart het volgende:
Mocht ik de staatsloterij winnen, dan overweeg ik zo'n draaiorgel aan te schaffen. Voor bruiloften en partijen
je vader is een smerig volkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:43 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Amsterdams erfgoed ja.
![]()
Koetsjiekoetsjiekoetsjie.quote:
ik zeg t alleen maar zoals t isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:36 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Koetsjiekoetsjiekoetsjie.
Snel aangebrand dat volk zeg![]()
![]()
Nee je bent kwaad.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:38 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
ik zeg t alleen maar zoals t is
okquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Nee je bent kwaad.
Je bent op je tenen getrapt.
Mooizo.
Ik had dat ding echt HE-LE-MAAL de tyfus ingeschopt als die voor mijn deur stondquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:20 schreef dikkedorus het volgende:
Hoe kut wordt je dan wel niet wakker, met zo'n takkeding voor je deur.
Als ik dit hoor als ik wakker word is echt m'n dag naar de klote
http://nl.youtube.com/watch?v=NyjYEXPwNJI&NR=1
Vrijdag...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:12 schreef Isdatzo het volgende:
mijn slaap is heilig..
gister ook al de buurman.. ik wilde lekker uitslapen tot een uurtje of 2 maar die homo begon om half 11 (!!!!!) al aan z'n uitbouw te timmeren![]()
Ik heb vakantie.. en donderdagavond/nacht is er genoeg te doenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:37 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Vrijdag...
En tot 2 uur uitslapen...
Pauper !
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:10 schreef Edwinuss het volgende:
[afbeelding]
Ik dacht ik ga even wat eten met vrienden @ la place.
En wat rijd daar?
Aan die avatar van je te zien, zul jij van een beetje lawaai inderdaad niet wakker wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:42 schreef Hijacking het volgende:
oja mensen die na een kwartier herrie niet meer kunnen slapen![]()
Volgens mij ben jij echt iemand die een persoon aanspreekt als hij een blikje op straat gooit. Dit is iets wat ik zelf nooit doe.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:20 schreef Klit het volgende:
[..]
Ik stoor me aan het feit dat jij mensen dood wens en ook nog eens de term Godskolere gebruikt, zou je niet eens kunnen proberen om enig respect op te brengen voor de mensheid en de Gelovigen.
Het is toch nergens voor nodig om het op deze manier duidelijk te maken, dat zou toch ook anders kunnen?
Ik wist niet dat je in Friesland joods-christelijke zigeunercultuur hadquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef Pool het volgende:
Draaiorgels horen bij onze joods-christelijke-zigeuner traditie, niet zeiken dus.![]()
Oh jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef Heatseeker het volgende:
Ome henk had daar ook last van.
"Er wonen 500 mensen in Biggeveen waarvan er 450 orgeldraaiers zijn, en jij gaat uit je dak OMDAT ER EEN ORGEL VOORBIJ KOMT!!?!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:12 schreef northernlight81 het volgende:
Ik snap je frustratie volledig. Die achterlijke kutdingen wil je 's ochtends echt niet 20 minuten aan je kop horen jengelen.
Misschien helpen oordopjes de volgende keer.
Mijn topic!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
christiaan27
Klit
Ga even lekker pm-en![]()
Ik heb je topic opgeruimdquote:
Had ik een keer veel posts in een topic van mezelfquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ik heb je topic opgeruimd![]()
Ik vind ze niet echt mooi, het geluid wat eruit komt is ook bagger. En de gemiddelde sjonnie die staat te schooien om geld ziet er ook niet uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef dikkedorus het volgende:
Dank je Surveillance-Fiets.
Waar waren we? Oh ja orgels. Wat een enorm mooie dingen zijn dat he.
ik las gorgelfanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ik vind het geluid wel redelijk, maar voor de mechaniek eracht vind ik interessant. Ben ook grootorgel fan.
Je vergeet dikkedorus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
christiaan27
Klit
Ga even lekker pm-en![]()
Totdat het weer zaterdag is natuurlijk.quote:
De techniek erachter is inderdaad best interessant, er is geloof ik ooit eens een aflevering van klokhuis over draaiorgels geweest. Het geluid vanlt ook best wel mee, indien het een beetje orginele liedjes zijn, want "Tulpen uit Amsterdam" heb al zovaak gehoord dat ik daar niet eens een enkele cent meer voor over heb. Aan de andere kant woon ik niet meer in Nederland, dus ik heb er verder ook nooit last van.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:28 schreef dikkedorus het volgende:
Ik vind het geluid wel redelijk, maar voor de mechaniek eracht vind ik interessant. Ben ook grootorgel fan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |