ik had op de snip gehooptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
[afbeelding]
Gevonden tussen de boeken, honderd guldenbriefje.
Bieden vanaf 50 euro, voor muntverzamelaars een prikkie.
Hoi, het heeft ook nog een verkrijgbaarheidswaarde vindt je niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:47 schreef flipster112 het volgende:
de officiele wisselkoers waarvoor je dit biljet bij DNB kunt inleveren is: 2,20371 (kan dit nog??)
Dus bieden vanaf ca. 45,40 euro zou een gerechtvaardigde prijs zijn.
Onderzetter! En die is antiek mên!quote:
Nee.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:49 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Hoi, het heeft ook nog een verkrijgbaarheidswaarde vindt je niet?
Op marktplaats welquote:
mijn mamma heb er ook een paar van die...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onderzetter! En die is antiek mên!
Serieus?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Onderzetter! En die is antiek mên!
Ja, zó oud zijn zequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:07 schreef murp het volgende:
[..]
mijn mamma heb er ook een paar van die...
Genoteerd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:05 schreef Tim2005 het volgende:
40,- inc
Je kan tot 2032 bij vestigingen van de Nederlandse Bank nog bankbiljetten inleveren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:47 schreef flipster112 het volgende:
de officiele wisselkoers waarvoor je dit biljet bij DNB kunt inleveren is: 2,20371 (kan dit nog??)
Muntverzamelaars zijn inderdaad altijd dol op biljetten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:24 schreef yvonne het volgende:
voor muntverzamelaars een prikkie.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Muntverzamelaars zijn inderdaad altijd dol op biljetten.
Hé, daar heb ik er ook 3 vanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Serieus?
[afbeelding]
Okay dan. 5 euro, murp.
Weet ik veel hoe die lui heten Maikulquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:39 schreef Mike het volgende:
[..]
Muntverzamelaars zijn inderdaad altijd dol op biljetten.
Ik heb nog 2 ronde, ik kom ook uit op 3. Yvonne, goeie deal, niet?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Hé, daar heb ik er ook 3 van.
Om jou te vernederen zou ik dat wel overwegen, trouwens.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:58 schreef Sala-adin het volgende:
Ik bied mezelf voor 1 avond
Je bedoelt die lui voor wie dit totaal niet interessant is, omdat ze nog altijd zo een briefje hebben bewaard van zoveel jaar geleden?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:58 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weet ik veel hoe die lui heten Maikul
quote:
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:49 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft Yvonne er destijds wel 175 gulden voor betaald.
Weet jij veel.
Ik gok dat yvonne daar op een hele andere manier voor betaald heeft.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:49 schreef Kiegie het volgende:
[..]
![]()
Misschien heeft Yvonne er destijds wel 175 gulden voor betaald.
Weet jij veel.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat yvonne daar op een hele andere manier voor betaald heeft.
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:13 schreef GizartFRL het volgende:
Kun je het ook overmaken?
IPV opsturen?
Yvonne staat helaas met de rug tegen de muur.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:30 schreef Dibble het volgende:
heb je ook een rug?
Yvonne heeft er 2! Bij de ene rug krijg je zelf 2 theezakjes gratis!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:30 schreef Dibble het volgende:
heb je ook een rug?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:39 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Yvonne heeft er 2! Bij de ene rug krijg je zelf 2 theezakjes gratis!
Hoe is het met jouw tieten gesteld, Skaai?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:53 schreef Skaai het volgende:
[..]
! En die zakjes slagen voor de biljet test!
(Biljet onder tiet doen, blijft ie ertussen zitten dan zijn de tieten afgeschreven, valt ie ertussen uit dan zijn ze of nep of heel erg jong.![]()
).
Afgeschreven.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:54 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Hoe is het met jouw tieten gesteld, Skaai?
Nouja geslaagd voor het feit dat het potlood goed bleef zittenquote:
Heb je pics van het bewijs?quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:06 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nouja geslaagd voor het feit dat het potlood goed bleef zitten.
Ja natuurlijk ga ik een foto maken van de potloodtest met mijn tiet en hem dan hier op Fok posten.quote:
De test kan ook gedaan worden zonder hulpmiddelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef Skaai het volgende:
He shit, geen pen of potlood hier te bekennen! Helaas.
Je mag mijn dikke stift wel even lenen!quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef Skaai het volgende:
Jij hebt nooit geld verhandeld om iets te kopen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Koewam het volgende:
Staatseigendommen mogen niet verhandeld worden. Dit geldt in het bijzonder voor geld!
je hebt maar 1 minuut gezochtquote:Op zondag 5 augustus 2007 00:10 schreef Skaai het volgende:
ok..quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef yvonne het volgende:
JA HALLO!
Staat dit in ONZ?
Nee hè?!
Biedt of houdt je knar
Falco heeft gebodenquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef yvonne het volgende:
JA HALLO!
Staat dit in ONZ?
Nee hè?!
Biedt of houdt je knar
Ja op voorwaarde dat Yvonne haar handtekening erop zet!quote:
Ik bied 5 gulden en een bierkrat.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef yvonne het volgende:
JA HALLO!
Staat dit in ONZ?
Nee hè?!
Biedt of houdt je knar
Dit past wel beter in ONZ.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:00 schreef yvonne het volgende:
JA HALLO!
Staat dit in ONZ?
Nee hè?!
Biedt of houdt je knar
Ja, bij de Nederlandse bank wel. Als je meer zou willen betalen doe je dat ouur vanwege de verzamelaarswaarde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:47 schreef flipster112 het volgende:
Meer een "verkapt kijk mij geld achterhouden voor man en kinderen"quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef wimmel_1 het volgende:
verkapt "Kijk mij in het verleden eens dure bladwijzers durven gebruiken" topic.... Hop: naar de Nederlandsche Bank met dat vodje papier en omruilen voor wat meer recenters![]()
Dealquote:Op zondag 5 augustus 2007 14:39 schreef Falco het volgende:
[..]
Ja op voorwaarde dat Yvonne haar handtekening erop zet!
*Fotoboek gecheckt heeft*quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:52 schreef Elixabete het volgende:
Ik geef een gratis pijples.
Daarom dus ook een melding van gemaakt.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:55 schreef Koewam het volgende:
Staatseigendommen mogen niet verhandeld worden. Dit geldt in het bijzonder voor geld!
Yv. is mijn schoonmoeder in spé.quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:57 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Is Zargon de kloon van Yvonne? Hoe komt het anders aan het briefje van Yvonne?
dat is het idee van schoonmoeders, niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:15 schreef yvonne het volgende:
Only in your dreams ZarGon, en zelfs daar ben ik je ergste nachtmerrie.
Echt?? Daar ben ik al vrij lang naar op zoek. Wat wil je er voor hebben? (het hoeft echt niet super mooi te zijn hoor)quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
Waaronder de oude briefjes met Michiel de Ruijter erop.
Dat ik hier aangeef dat ik ze heb wil niet zeggen dat ik ze verkoopquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:19 schreef mirannie het volgende:
[..]
Echt?? Daar ben ik al vrij lang naar op zoek. Wat wil je er voor hebben? (het hoeft echt niet super mooi te zijn hoor)
Zelfs niet 1 biljetje? Aangezien je er dus meerdere hebt..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:26 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Dat ik hier aangeef dat ik ze heb wil niet zeggen dat ik ze verkoop
Helaas. Ze zijn wel wat meer waard dan 45,55 en dat wordt alleen maar meerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:28 schreef mirannie het volgende:
[..]
Zelfs niet 1 biljetje? Aangezien je er dus meerdere hebt..
In je dromen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:14 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Helaas. Ze zijn wel wat meer waard dan 45,55 en dat wordt alleen maar meer
mammaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 07:15 schreef yvonne het volgende:
Only in your dreams ZarGon, en zelfs daar ben ik je ergste nachtmerrie.
Dat zeiden ze van Romeinse munten ooit ookquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |