Kom maar opquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Jij zit te vissen naar ook een beurt, he...
ben je eerst drie uur bezig met door dat oerwoud heen te knagenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Zit je weer te stoken? Ik ga zo met Lobasca beffen, sukkeltje.
Waren mannen van een jaar of 24. verdraaideurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Hockeymeisjes de schrik van hun leven aanjagen... That's you, that is.
Kloptquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:24 schreef tipsch het volgende:
[..]
Wat? Moet ik dingen die ik over Lobassie weet, vertellen? Echt, moet ik alles wat ik over haar weet, vertellen? Echt jonge, dan laat ik niets heel van d'r, dat zweer ik. Ik heb vrienden jonge, die hebben dingen meegemaakt met 'r, dat wil je NIET weten gewoon. serieus.
Ik heb geen vrienden die jou kennen, nobody...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:21 schreef tipsch het volgende:
Hee buufie, ik heb vrienden die jou kennen, echt. Ik weet alles van je.KWAAK
![]()
jij hebt geen vrienden, en zal je nooit krijgen ook met zo'n attitude.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb geen vrienden die jou kennen, nobody...
Jaloers, meneer babyhuidje?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:25 schreef Pavement het volgende:
[..]
ben je eerst drie uur bezig met door dat oerwoud heen te knagen
ah, kindje van godquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:28 schreef Pavement het volgende:
Als ik in het water spring word ik niet nat, maar het water gepavement.
Da's waar, jij ziet het verschil niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:26 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waren mannen van een jaar of 24. verdraaideur
nee? nee? denk je dat? echt joh fokking kwakwijf, ik heb vrienden die je geneukt hebben, écht. dus hee wat nou jonge?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jullie hebben al de hele tijd de beurtquote:
Nee ik wil je er graag op wijzen, dat je na anale sex niet gelijk vaginaal moet gaan ramponeren maar eerst douchenquote:
Ik heb tenminste een attidude..jij hebt nix... helemaal nix..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:29 schreef Pavement het volgende:
[..]
jij hebt geen vrienden, en zal je nooit krijgen ook met zo'n attitude.
Behalve mij dan, he. He?!?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:28 schreef Lobasca het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |