abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52103095
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:50 schreef BrandX het volgende:

wanneer ik in media liberary op een nummer dubbelklik, plaatst die die achter het laatste nummer wat in mijn playlist staat?
Ja en dat hoef ik dus niet te doen, ik heb winamp op de achtergrond aanstaan, en wincue pakt automagisch steeds een nieuw nummer uit m'n collectie en zet die achter het laatste nummer.
quote:
Ik heb tig playlists. rock, ff lekker1, ff lekker2, rammstein, reggae, ladies enz. allemaal zoals ik ze wil, en ze zijn aan mijn verandering onderhevig ik pas ze aan zo veel ik wil..
ik snap nog steeds het voordeel niet.
ik hoef geen playlists te maken, als ik bv rock wil horen, typ ik bij wincue "rock" in, en vervolgens pakt hij alleen nummers met het genre rock, geen omkijken naar

ik kan bijvoorbeeld ook intypen "rock 1992" en dan pakt hij alleen rocknummers uit 1992...

daarnaast gaat het zoeken in een fractie van een seconde, terwijl media library altijd moet laden
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
pi_52103135
pi_52103152
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:57 schreef Elixabete het volgende:

wat zit je dwars meiske
Je IP-adres is 127.0.0.1 Bij misbruik van dit forum kunnen we je provider op de hoogte stellen.
In geval van illegale praktijken verlenen wij volledige medewerking aan justitie.
  Boks-Chick zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:09:25 #64
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52103362
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:55 schreef Hayek het volgende:

[..]

Ja en dat hoef ik dus niet te doen, ik heb winamp op de achtergrond aanstaan, en wincue pakt automagisch steeds een nieuw nummer uit m'n collectie en zet die achter het laatste nummer.
[..]

ik hoef geen playlists te maken, als ik bv rock wil horen, typ ik bij wincue "rock" in, en vervolgens pakt hij alleen nummers met het genre rock, geen omkijken naar

ik kan bijvoorbeeld ook intypen "rock 1992" en dan pakt hij alleen rocknummers uit 1992...

daarnaast gaat het zoeken in een fractie van een seconde, terwijl media library altijd moet laden
met rock bedoel ik dat ik daar nummers naar keuze in heb zitten onder de noemer rock. Ik heb er geen behoefte aan om allerlei rocknummers at random te horen, ik heb niet altijd zin in alle nummers die zo'n progje voor mij uitzoekt. En met dat laden, daar heb ik geen last van. die ene seconde wacht ik wel (langer is het echt niet)

naja, hier komen we niet uit, ik zie het voordeel niet. misschien als ik zin heb probeer ik het een keertje uit.
lolwut
  Moderator / Redactie FP zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:09:47 #65
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_52103371
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef Hayek het volgende:

[..]

die heb ik ook ja (rechtsonder)

rechtsboven is wincue

[afbeelding]
Old Man's Child
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
pi_52103650
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:44 schreef Big_Boss_Man het volgende:

[..]

Niemand die ervan gehoord heeft, maar we vinden het vast allemaal hartstikke belangrijk dat een mediaspeler honderden obscure formaten kan openen!
@ Big_Boss_Man en Ravii:

Niet iedereen neemt genoegen met alleen mp3, flac, aac en wav, en willen meer soorten mediabestanden kunnen afspelen; doe dan ook niet zo kinderachtig tegen mensen die wel waarde hechten aan de mogelijkheid hun mediaspeler met dat soort functionaliteit uit te kunnen breiden. Daarvoor hebben ze bij winamp het plugin-systeem uitgevonden. Nu is winamp al zeker 11 jaar op het net verkrijgbaar, in de vorm van een basic mediaspeler met de meest gebruikte en belangrijkste features. Lekker simpel, compleet, en makkelijk uitbreidbaar; precies de reden waarom winamp zo succesvol is. Doen alsof foobar en diens gebruikers beter zijn als winamp en "winramp" meeblaten met de mods is met het voorgaande in het achterhoofd nogal .
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:26:20 #67
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52105012
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef harrypiel het volgende:

[..]

@ Big_Boss_Man en Ravii:
KNIP
Waarvoor worden USF en PSF dan gebruikt ?
Nog nooit tegenkomen, iets gedownload met dat formaat. en ja ik heb winamp op me computer staan.
pi_52105276
Heb je al die moeite gedaan om dat te achterhalen, en met succes, en dan kom je dat hier nog vragen ?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:43:58 #69
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_52105371
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:39 schreef harrypiel het volgende:
Heb je al die moeite gedaan om dat te achterhalen, en met succes, en dan kom je dat hier nog vragen ?
1. geen moeite.
2. Nintendo Ultra 64 Sound Format
wat moet ik me daarbij voorstellen ?
pi_52105899
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 21:43 schreef Ravii het volgende:

[..]

1. geen moeite.
2. Nintendo Ultra 64 Sound Format
wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Fill in the blanks... Jij was toch degene die impliceerde dat mensen die het kunnen afspelen van obscure audioformaten met hun mediaspeler maar rare eisen hadden?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:17:23 #71
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_52106132
Gebruik dan ook iTunes.
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_52107514
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 22:17 schreef gebrokenglas het volgende:
Gebruik dan ook iTunes.
Ohja, dat programma dat crasht als je meer dan 2000 nummers in de library pleurt (of gewoon evengoed crasht, wat je ook doet), zeurt over updates en allemaal apple meuk aansmeert, ja leuk
  Redactie Frontpage zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:58:50 #73
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_52108621
Heeft TS misschien ook 'Laat me alleen' van Rita Hovink in zijn playlist?
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  zondag 5 augustus 2007 @ 09:05:36 #74
162596 Dennehy
Kan niet dood
pi_52113372
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:47 schreef Catkiller het volgende:
Kleuren valt aan te wennen, eigenlijk zijn ze wel irritant ja

[afbeelding]

Zo dan
Mijn ogen, wat doe je?
Putting the laughter back in slaughter.
pi_52113483
Of je tieft alles in je playlist en je drukt op J.
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
  zondag 5 augustus 2007 @ 11:28:08 #76
105263 Litso
Interlectueel.
pi_52114772
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:23 schreef harrypiel het volgende:

[..]

@ Big_Boss_Man en Ravii:

Niet iedereen neemt genoegen met alleen mp3, flac, aac en wav, en willen meer soorten mediabestanden kunnen afspelen; doe dan ook niet zo kinderachtig tegen mensen die wel waarde hechten aan de mogelijkheid hun mediaspeler met dat soort functionaliteit uit te kunnen breiden. Daarvoor hebben ze bij winamp het plugin-systeem uitgevonden. Nu is winamp al zeker 11 jaar op het net verkrijgbaar, in de vorm van een basic mediaspeler met de meest gebruikte en belangrijkste features. Lekker simpel, compleet, en makkelijk uitbreidbaar; precies de reden waarom winamp zo succesvol is. Doen alsof foobar en diens gebruikers beter zijn als winamp en "winramp" meeblaten met de mods is met het voorgaande in het achterhoofd nogal .
Altijd leuk weer, die winamp vs foobar oorlog, maar mag ik je erop wijzen dat Foobar óók plugins kent, en gewoon een duidelijk betere kwaliteit geluid voortbrengt?
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_52116753
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Litso het volgende:

[..]

Altijd leuk weer, die winamp vs foobar oorlog, maar mag ik je erop wijzen dat Foobar óók plugins kent, en gewoon een duidelijk betere kwaliteit geluid voortbrengt?
hmm net getest en ik kan geen verschil horen
pi_52118835
24-bit op 192KHz
pi_52119070
ik probeer eens foobar hij laad sneller dan winamp en laad sneller liedjes in ^^ dat is alles wat ik prettig vind meer kan me niet boeien
Redacted
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:07:30 #80
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52119173
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:58 schreef Djeez het volgende:
Heeft TS misschien ook 'Laat me alleen' van Rita Hovink in zijn playlist?
Nee maar wel dus in totaal 27 nummers waar het woord lonely in de titel voor komt.

Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52119200
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:07 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Nee maar wel dus in totaal 27 nummers waar het woord lonely in de titel voor komt.

luister happy hardcore altijd happy like Duh * metal fan spreekt hier omfg de happy gothic jhahahah *

Redacted
  zondag 5 augustus 2007 @ 15:10:28 #82
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_52119232
Oh. En ook nog eens Doe Maar - Een nacht alleen. En de dijk met Ik kan het niet alleen
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_52120005
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 11:28 schreef Litso het volgende:

[..]

tegenwoordig slikt winamp ook 24bits/192kHz hoor ; alleen rare formaten kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.
pi_52120509
De nieuwe Winamp is zwaarder dan zwaar in orde.
  zondag 5 augustus 2007 @ 17:20:27 #85
105263 Litso
Interlectueel.
pi_52121601
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 15:52 schreef harrypiel het volgende:

[..]

tegenwoordig slikt winamp ook 24bits/192kHz hoor ; alleen rare formaten kunnen nog wel eens roet in het eten gooien.
Ik ben al jaren geleden overgestapt, dus het zou goed kunnen dat het nu beter is
"Dat is echt ontzettend zielig" ©
pi_52123049
het zijn vooral de 3rd party plugin die nog niet op 24bits/192kHz zijn berekend. Notoire overtreder in deze is oa de UFS plugin "64'th Note".
pi_52384900
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef SpecialK het volgende:
Staat op random en dan krijg je het hoor.

Eerst Andrew Gold - Lonely Boy
en daarna direct door naar Bobby Vinton - Mr Lonely

Oh man ik zit hier ook gewoon een potje eenzaam te zijn wat een kutzooi.
!

WinAMP ftw! (tenzij je een langzame pc hebt..dan is het Foobar2k FTW! )
pi_52385101
Winamp is zoo 1999
iTunes is echt onovertroffen. Ik ben echt niet zo'n Mac fanboy maar met iTunes kun je echt alles wat je wilt(slimme afspeellijsten, gewone afspeellijsten, coverflow, slimme shuffle, synchronisatie met iPod)
pi_52419294
HAHAHAH itunes zuigt echt stiereballen... apple met zn simpel is beter... je kan alles wat met je ipod te maken heeft zeker... wat ook met winamp kan dus.

Plus dat winamp's interface niet zo bloated is

Itunes is zo simpel, en toch zo zwaar.

Winamp kun je zwaar maken, als je dat zelf wilt, met plugins.
pi_52419536
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 17:24 schreef harrypiel het volgende:

[..]

ik zie foobar nog niet zo gauw een USF of een PSF slikken hoor
Dan download je het toch in normale gangbare goede formaten Sorry, maar als ik een CD tegenkomt met van dat soort exotische formaten flikker ik hem zonder pardon weg en download ik hem wel opnieuw in een wel werkend formaat.

Ik ga overigens niet de discussie aan welke media player nu beter is.
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')