Ik weet ook niet echt waar het bij hoort. Ik gokte maar op 'nieuws'.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:03 schreef newsman het volgende:
Is dit nu spam, nieuws of hoort het in de klaagbaak.
Misschien werkt het bij ONZ.
(Verder geen commentaar).
Naja in 3 dagen is best veel toch?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef Maisnon het volgende:
je eigen materiaal na 15000 keer een youtube-hit noemen, je zou een trap onder je reet moeten krijgen, als ik kon poepen had ik het op je gedaan!
Jawel hoorquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:15 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Naja in 3 dagen is best veel toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:14 schreef Maisnon het volgende:
je eigen materiaal na 15000 keer een youtube-hit noemen, je zou een trap onder je reet moeten krijgen, als ik kon poepen had ik het op je gedaan!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:37 schreef DeuceFour het volgende:
Geniaal gespeeld. En wat betreft het commentaar; daar staat YouTube bekend om.
Dit had ik achteraf naar haar gemaild:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:52 schreef T3rr0r het volgende:
Wat had je precies gestuurd naar dat meisje dan? Idd, dikke props voor haar hoe ze daarmee omging.
k Weet ook niet echt. Dat was het typetje dat ik speelde. Met zo'n onzeker accentje komt het op de een of andere manier toch geloofwaardig over op de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik verplaats me dan volledig in de rol, lastig uit te leggen. Als ik volwaardig gewoon mezelf was gebleven had men na een aantal woorden de telefoon er opgegooid. Dan had men de inhoud van het gesprek nooit geloofd.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:32 schreef TC03 het volgende:
TS, waarom praat je zo nep en 'animerend'? Figuren die zo praten als jij doet zijn echt...
Ik bedoel toen je het filmpje aankondigde.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:13 schreef Ceriel het volgende:
[..]
k Weet ook niet echt. Dat was het typetje dat ik speelde. Met zo'n onzeker accentje komt het op de een of andere manier toch geloofwaardig over op de persoon aan de andere kant van de lijn. Ik verplaats me dan volledig in de rol, lastig uit te leggen. Als ik volwaardig gewoon mezelf was gebleven had men na een aantal woorden de telefoon er opgegooid. Dan had men de inhoud van het gesprek nooit geloofd.
Nee, ik heb daar geen reactie meer op teruggekregen. Maar goed, geen nieuws is goed nieuws luidt een bekend spreekwoord.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:57 schreef massiefje het volgende:
Heb je reactie gehad van de Efteling medewerkster ? En zo ja, wat was dat ?
Ow.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ik bedoel toen je het filmpje aankondigde.
Deze vind ik ook wel grappig. [afbeelding]
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:22 schreef Renda het volgende:
Misschien is ze wel heel erg pi$$ig op je, was dit haar vakantiebaantje en dacht ze dat het zo makkelijk zou zijn, gewoon haar nageltjes vijlen onder het telefoneren en gewoon lekker af en toe vertellen dat het park om 8 uur sluit en stressende klanten moet vertellen dat holle bolle gijs echt wel goed gevoed wordt ondanks dat hij de hele dag om eten vraagt en nu zit ze helemaal in de stress omdat de hele dag (nep)slachtoffers bellen en ze die moet kalmeren en en en....
je hebt waarschijnlijk een nieuwe hype gestart... of nog net niet? geen radioprogramma's die m al hebben overgenomen?![]()
Zeker waar. Ik ging ook even van de .NL versie uit. Wereldwijd gezien is dit filmpje uiteraard een klein uitgevallen punaise in 80 grote hooibergen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:32 schreef Niek. het volgende:
Wow, 15.000 views.... voor een youtube hit heb je er toch echt minstens 70000 per dag hebben(dit is het minimum aantal views wat nodig is om op de eerste pagina te komen van de meest bekeken filmpjes) En je presentatie is veelste populair gedaan... leuk idee, uitvoering beetje overdreven.
Menno Bentveld imitatie?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 02:27 schreef Ceriel het volgende:
[..]
Ow.Ja da's dan ook weer een bepaalde 'rol' denk ik. Even de opgewekte Publieke Omroep presentator uithangen, zoiets.
Flauw heurquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:04 schreef Heerlijkheid het volgende:
waar ik leuk zei, bedoelde ik eigenlijk matig
En volgens zn profiel is hij 28quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:12 schreef D.Rose het volgende:
na 20 seconde heb ik 'm afgezet, wat een ventje
Op Youtube bedoel je? Ja, dat kan idd wel. Maar dan krijg ik er een beetje een communistisch gevoel over op de een of andere manier. Iedereen mag zeggen wat ie wil door mijn ogen, hoewel sommige reacties wel erg over 't randje gaan, hoor. Krijg sinds het filmpje wat meer bekeken is ook berichten van mensen binnen waar ik na het lezen denk: Wow, dit loopt rond in Nederland? Ligt denk ik toch wat gevoelig dit onderwerp i.c.m. de 'luchtige' manier er in het filmje mee wordt omgegaan. Maar goed, ook dat moet je dan maar een beetje relativeren allemaal.quote:Je kan de reacties ook verwijderen.
quote:Het is in ieder geval beter dan die Dove man in de bibliotheek ook van Ceriels hand...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:34 schreef Ceriel het volgende:
Ja, zeker wel. Er zit 6 jaar tussen de audio en het beeld. Dus dat was even playbacken wat betreft die filmpjes. Ik had die sketches samen met een vriend 'vroeger' voor een radioprogramma gemaakt en vond het leuk ze eens te verfilmen.
Lekker.quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:19 schreef Sidekick het volgende:
I CUT BODYPARTS FOR MONEY SEE IT AT www.cutitoff.com
quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:22 schreef paultjuhhh het volgende:
Ik ga een Ceriel-STERF! club starten op hyves denk ik
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |