Hmmmm, als ik dat verklap, kan ik net zo goed meteen zijn naam weggeven.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:22 schreef Misstique het volgende:
Kun je ook nog een tak van sport aangeven? Is hij een bekende speerwerper? Of een schaker?
Klopt! Géén kunstschaatser!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:29 schreef Misstique het volgende:
Hmmm... grote kans dat ik hem niet ken, ik zit niet zo in de sportelelelarij. En hij is vast geen kunstschaatser..
Há!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:32 schreef luigibandini het volgende:
goeieavond! Is dat niet Erik Hulzebosch?
Je vergeet je tong-smilie!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Lance?
Geen toevalquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:36 schreef tong80 het volgende:
Herinneringen aan het TV-Programma Showroom....
Toeval Scrut of werd je op een idee gebracht ?
Ik ben er net iets te jong voor. Ik heb het vroeger wel gezien maar herinner me er maar heel weinig van. Mevrouw Riemvis en die Bugattist zijn volgens mij de enigen.quote:
Natuurlijk, iemand moet het doen. De Ruyschstraat is een afhaal-sushi-zaak rijkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:26 schreef Gellius het volgende:
Heb je goed op mijn ouwe buurtje gepast, scrutinizer?
Niet in Groningen me dunkt.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:46 schreef wyccie het volgende:
Bezorgen ze ook?
En Nijmegen dan? Is voor mij ook wat handiger.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:48 schreef Z het volgende:
Niet in Groningen me dunkt.
Ik ben er nog niet geweest. Hij is wel behoorlijk aan de prijs trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:47 schreef Z het volgende:
De kwaliteit van de afhaal Sushi toko´s is niet altijd om over naar huis te schrijven, is deze wel goed=
Da's wel een eind voor een bezorger op een scooterquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Nijmegen dan? Is voor mij ook wat handiger.
Ik dacht dat je in Groningen woonde ...quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:50 schreef wyccie het volgende:
[..]
En Nijmegen dan? Is voor mij ook wat handiger.
Pummel!quote:Op zondag 5 augustus 2007 19:20 schreef wyccie het volgende:
Niet te veel denken, Z. Kan slecht aflopen. Vandaag heb je geluk gehad.
Dat dus!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:40 schreef Gellius het volgende:
Dat is de Gun Club natuurlijk.
Dan kan jij mooi de plantjes water gevenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:24 schreef wyccie het volgende:
Ik heb geen vakantie. Wat dan?
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb je kinderen? gehad?
Welnee! Dan zou ik je toch niet stalken?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:47 schreef wyccie het volgende:
[..]
![]()
Jij denkt wel heel erg slecht over mij, hè?
Leefden ze nog ten tijde van je acties?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:56 schreef wyccie het volgende:
Ik heb vroeger een parkietje begraven. En een goudvis doorgespoeld.
Doe-es niet zo negatiefquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:01 schreef wyccie het volgende:
Nee, nee, nee.
Je nog even omdraaien, lekker is datquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:28 schreef wyccie het volgende:
Het stomme is: ik hoorde de conducteur nog 'Station Nijmegen' omroepen, maar daarna ben ik voor even in een diepe slaap terechtgekomen.
Ik kom op een lege pagina met een url die doet vermoeden dat het om Armand gaatquote:Trouwens, jij bent toch een langharige hippie?
good old Dutch wiethippie
Toen ik nog een klein Scrutinizertje was speelde ik met m'n oudste broer biljart op zolder. Hij draaide dan op zijn bandrecorder(!) hippiemuziek waaronder Ben ik te min van Armand.quote:
Twee broers en één zus.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:43 schreef wyccie het volgende:
Broers! Ik dacht dat je in je uppie was.
Rare gedachte.
Niet waar! Ik ook!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:45 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee broers en één zus.
M'n oudste broer wel, ik ben meer van de cassettebandjesgeneratie.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:45 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat is wel heel erg oud. Bijna net zo oud als pyl, of niet?
Oh, maar dat ben ik ook. Ik heb vroeger ook liedjes opgenomen op cassettebandjes.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:47 schreef Scrutinizer het volgende:
M'n oudste broer wel, ik ben meer van de cassettebandjesgeneratie.
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:48 schreef Scrutinizer het volgende:
En ben je ook nog eens de jongste zoon?
Wij hebben eigenlijk ook niets gemeen hè?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:53 schreef wyccie het volgende:
Oh...ik ben helemaal geen zoon.![]()
En ook niet de jongste.
Oeps. Hihihi![]()
Ik laat 'm nu nog even staan om morgenochtend wat verwarring te veroorzaken bij de onoplettende lezer maar dan neem ik m'n eigen wel weer, die niet in de OP staat.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:45 schreef wyccie het volgende:
Jemig, dat is wel heel erg oud. Bijna net zo oud als pyl, of niet?
quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:01 schreef Z het volgende:
Ik ga opzoek naar een plaat van een pijprokende professor.
Whehehe. Hubble it is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:14 schreef Gellius het volgende:
Allebei ja. Dat klopt wel.
Enfin, mijnheer is Hubble?
Generatietje eerder, geen Fransman en geen zanger. Maar hij lijkt er wel op, ja.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:17 schreef Z het volgende:
Zie je je zelf als zo'n 'dandy' Pyl?
Hmmmm ... ?quote:
Paul Newman en Liz Taylor?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:22 schreef pyl het volgende:
Ja Tong, het allerbeste morgen! Denk aan iets leuks als je in die stoel ligt. Ik noem een Jaap Stobbe, een Loekie Knol, een Joe Strummer.
In afwachting mik ik er een nieuwe hint in:
[afbeelding]
Heel goed, Scrutinizer (en de complimenten voor je avatar), maar zij zijn slechts een hint. Net als Marlon Brando op het vorige plaatje.quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:59 schreef Mr_Memory het volgende:
Richard Burton?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:05 schreef Gellius het volgende:
O, hee,je bedoelt zeker Tennessee Williams?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Da's een flinke sigaar. Of is-ie de vloer aan het vegen?
Z'n vader?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef pyl het volgende:
Aha, met het bandje zit je nu goed ... en ook de hint gaat in de goede richting .... maar meneer is niet de Graf von Zeppelin.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef Scrutinizer het volgende:
Dan vind ik het maar een slechte hint.
quote:Da ist 'ne Frau, die sicher ist, dass alles, was glänzt, Gold ist
und sie kauft sich eine Treppe zum Himmel
und wenn sie da ankommt, weiss sie, dass sie, wenn die Geschäfte geschlossen sind,
mit einem Wort bekommen kann, für was sie hergekommen ist
Woe oh oh oh oh oh
Da ist ein Schild an der Wand aber sie möchte sicher gehen
und du weißt, dass Worte manchmal zwei Bedeutungen haben
Im Baum beim Bach ist ein Singvogel, der singt
Manchmal werden alle unsere Gedanken missverstanden
Woe oh oh oh oh oh
Und sie kauft sich eine Treppe zum Himmel
Da ist ein Gefühl, dass ich bekomme, wenn ich nach Westen schaue
und mein Geist schreit, endlich fortzugehen
In meinen Gedanken habe ich Rauchringe durch die Bäume gesehen
und die Stimmen von denen, die beobachet haben
Woe oh oh oh oh oh
und sie kauft sich eine Treppe in den Himmel
Und es wird geflüstert, dass bald, wenn wir alle die Melodie singen,
Der Pfeiffer uns zur Vernunft bringen wird
und für die, die lange warten, wird ein neuer Tag anbrechen
und der Wald wird vor Lachen erschallen
und ich frage mich
wenn da ein Rascheln in deiner Hecke ist
sei nicht beunruhigt
Es ist nur der Frühjarsputz für die Maikönigin
Ja, es gibt zwei Pfade, die du beschreiten kannst
aber auf lange Sicht
gibt es genug Zeit, die Straße, auf der du bist, zu wechseln
Dein Kopf summt und es geht nicht weg
weil du nicht weißt,
dass der Pfeifer dich ruft, dich ihm anzuschließen
Liebe Frau, kannst du nicht den Wind blasen hören und weißt du nicht
deine Treppe liegt auf dem flüsternden Wind
Und während wir uns weiter die Straße runterschlängeln
unsere Schatten größer als unsere Seelen
Da geht eine Dame, die wir alle kennen
Die weisses Licht verströmt und zeigen möchte
wie sich immer noch alles in Gold verwandelt
und wenn du sehr genau zuhörst
wird die Melodie endlich auch zu dir kommen
wo alles eins ist und ein alles
ein Fels zu sein und nicht zu rollen
Woe oh oh oh oh oh
Da ist 'ne Frau, die sicher ist, dass alles, was glänzt, Gold ist
und wenn sie da ankommt, weiss sie, dass sie, wenn die Geschäfte geschlossen sind,
mit einem Wort bekommen kann, für was sie hergekommen ist
Woe oh oh oh oh oh
quote:Sie benötigen coolin, Baby,
Im nicht foolin,
Im gehend,
Sie zurück zu schoolin,
Weise Innerehonig,
Sie unten zu senden benötigen es,
Im gehend, Ihnen meine Liebe zu geben,
Im gehend, Ihnen meine Liebe zu geben.
Wünschen Sie zur vollständigen lotta Liebe?
Youve, das learnin, Baby,
I Bohne learnin,
alles sie gute Zeiten, Baby, Baby,
Ive gewesen wird yearnin, Weise,
Weise unten Innerehonig gewesen wird,
benötigen Sie es, Im gehend, Ihnen meine Liebe zu geben,
Im gehend, Ihnen meine Liebe zu geben.
Wünschen Sie zur vollständigen lotta Liebe
(verschiedene mumblings und screechings mit kühlen Effekten)
Youve, das coolin, Baby, Ive gewesen wird droolin, alle guten Male Ive gewesen wird misusin, Weise, Weise unten nach innen, Im gehend, Ihnen meine Liebe zu geben, Im gehend, Ihnen jeden Zoll meiner Liebe zu geben, gehend, Ihnen meine Liebe zu geben gewesen wird.
Yeah! in Ordnung! läßt gehen!
Weise unten nach innen, Frau, benötigen Sie Liebe. Rütteln Sie für mich, Mädchen, das ich Ihr heimlicher Mann sein möchte. He, OH-, he, OH- OH-, OH-, OH- Unterhalt a-coolin, Baby, Unterhalt a-coolin, Baby.
Nou lekker dan, moet je het hele weekend droog staan ( en niet roken natuurlijk )quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:26 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Terug van de kaakchirurg. Had al een dikke kop, die's nu nog twee keer zo dik. Pijnstillers zullen hun werk moeten gaan doen. Verder een anti-bioticakuur en spoeldingetjes.
Mag voorlopig geen alcohol en 5 dagen niet roken. Heb zelden zo naar een peuk gesnakt als nu.
Volgens mij is het aardig standaard. Nicotine kan abcessen veroorzaken en alcohol tijdens een antibioticakuur verdunt het bloed en kan dan bloedingen van de wond en maagklachten veroorzaken.Net nog nagevraagd bij de apotheker.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:35 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
Nou lekker dan, moet je het hele weekend droog staan ( en niet roken natuurlijk )![]()
Was het zo'n grote ingreep, of is dat standaard?
En dan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:32 schreef Z het volgende:
Mijn vader 'spoelt' altijd met jenever als hij kiespijn heeft.
Het gaat ook om de handeling an sich. Elke keer een pleister op mijn arm plakken als ik zin in een peuk heb ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:40 schreef Z het volgende:
Misschien moet je even nicotinepleisters regelen, dat scheelt.
Jij bent valsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 19:55 schreef pyl het volgende:
Kun je niet "om" de kies "heen" roken, Tong? Dus als je geopereerde, pijnlijke kies rechts in je mond zit, dan plaats je de sigaret links tussen je lippen inhaleer je ook over links.![]()
Ja en burgemeester van der Vaartquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
[..]
BTW het plaatje is wethouder? Hekking![]()
Natuurlijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:31 schreef Mr_Memory het volgende:
BTW het plaatje is wethouder? Hekking![]()
Een peukje zal hij nog altijd wel lusten, denk ik.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 03:32 schreef tong80 het volgende:
Naar bedje toe, uitgesteld wegens verwachting van napijn. Valt mee ...
Nee! Van door je neus roken word je paranoïde en beschadigen je hersens!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:55 schreef wyccie het volgende:
Je kunt natuurlijk ook de sigarettenrook heel hard opsnuiven, dan komt het ook in je longen terecht.
Mijn plaatjes zijn antwoorden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:49 schreef Z het volgende:
Laat Tong nu nog maar eens klagen over een tekort aan plaatjes.
Ah, mevrouw is Simone.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:52 schreef pyl het volgende:
[..]
Mijn plaatjes zijn antwoorden.
[afbeelding]
Z'n naam staat in de link.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:53 schreef pyl het volgende:
Die van Scrut ken ik niet, al heb ik wel een flauw vermoeden in welke hoek hij moet worden gezocht.
Juist.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:03 schreef Gellius het volgende:
Da's niet Nico, da's Marianne Faithfull volgens mij.
Goeiemorgen.quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:01 schreef fotoloog het volgende:
Elisabeth Bas
Simone de Beauvoir. Ik zie nu haar naam in de URL dus is het goedquote:
En je kies!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:04 schreef pyl het volgende:
Die anderen zijn allemaal al geraden, Tong. Maar wat veel belangrijker is: hoe vergaat je de gedwongen onthouding?
RESPECT. Weetjewel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef tong80 het volgende:
Valt niet mee pyl. Maar ik hou manmoedig stand.
Godverdegodver. Het is geen kattenpis.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:08 schreef pyl het volgende:
Driedubbel, Gellius, als je Tong een beetje kent.
Maar ja, hij krijgt er wel drugs (pijnstillers) voor in de plaats. Daar kan je ook lekker verslaafd aan raken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:09 schreef Gellius het volgende:
[..]
Godverdegodver. Het is geen kattenpis.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 21:14 schreef tong80 het volgende:
Ben vandaag naar de kaakchirurg geweest. Mag nu om infectie tegen te gaan geen alcohol drinken en niet roken. Ik zuip normaal veel, maar kan het die paar dagen wel redden. Maar het roken heb ik meer moeite mee. Dus al van verschillende mensen het advies gekregen Nicotinepleisters te gebruiken.
Dus nu plak ik elke keer als ik de neiging heb om te gaan roken een pleister op mijn lichaam.
Ben overgestapt op gewoon hansaplast. Want die nicotine pleisters is gewoon geldklopperij.
Ik mag 5 dagen niet roken ben nu al met mijn linker bovenbeen begonnen kwa pleister.
Heb er al veertig zitten op mijn lijf. Maar ben er wel achter dat die nicotine pleisters geldklopperij is. Er zitten er maar 20 in een pakje maar ik rook een hele buil drum om de twee dagen.
Pft, die ibuprofennetjes halen het niet bij een fijne fles binnenlands gedestilleerd, vind ik. Ik heb ook eens zo'n kiestoestand meegemaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef Z het volgende:
[..]
Maar ja, hij krijgt er wel drugs (pijnstillers) voor in de plaats. Daar kan je ook lekker verslaafd aan raken.
Close, but no cigar.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef Gellius het volgende:
Hm, mijnheer de Hofnar? Willem II? Hajenus?
Dat vermelden mijn bronnen niet, maar Ik vermoed van wel. Meneer dreef een tabakszaak in Bondstreet, Londen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:01 schreef Gellius het volgende:
Grmzl. Rookte hij?
Nope. Ze had wel iets gemeen met Koningin Emma. Zij zette ook de zaak van haar overleden echtgenoot voort.quote:
Volgens mij niet. Ik meen een vrouw met een anker of zoiets.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:52 schreef Diaan73 het volgende:
Stond zij ook op pakjes shag met deze foto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |