mwah is gewoon klote, vroeger was het een stuk beter met de pugsquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef Sapper het volgende:
[..]
Tsja pugs... pugs en pugs. Zucht zijn niet zoveel leuke pugs. Zometeen weer werken tot 0.00 >.>
"My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 04:34 schreef Necrodeath het volgende:
Opzich lijkt me die Death Knight wel leuk spelen, dat gedoe met runes en verschillende combinaties e.d., is weer eens een frisse wind ipv dat "Not enough energy", "Not enough mana" of "Need more rage!" gezeik hele tijd
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
"My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"
Maar het is tenminste andersquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef DjNivek het volgende:
[..]
"My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"
Supercool.quote:New cooking recipes. Good for melee as well as spell crit. Also shockchops which are like dragonbreath chili. Does lightning damage and will be fun to use in rain and near ambient creatures. Image of Shockchops proccing below:
Voor de allaince onder ons:quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Wyri!!!
Gnomewrap:
Ingredienten:
1 aan gort geslagen Gnome
1 pannekoek
Kruiden naar keuze
Slagroom
Bereidingswijze:
Loop Dun Morogh binnen en ga op zoek naar een lvl 1 gnome, die is nog lekker vers. Pak de gnome op en sla hem meermaals tegen de rotsen. Mocht de gnome nog ademen, geen probleem, dan beseft hij dat ie binnenkort opgedient gaat worden. Een beetje leedvermaak is nooit verkeerd. Laat de gnome flink bloeden, maar zorg dat het bloed niet wegloopt, dit om hem lekker sappig te houden. Garneer de gnome naar keuze, bijv. met fijngestampte peacebloom en fijngehakte earthroot. Wikkel het geheel in een pannekoek en leg deze ongeveer 10 min in de pan (regelmatig omdraaien).
Voeg desnoods nog een toefje slagroom toe op het kapotgeslagen gnomehoofd.
Eet smakelijk!
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
Haha tof gister dat concert ff met geluid bekeken en is toch erg gaaf! Heb het zelfs gelijk maar opgenomen
.
Hoeveel geheugen heeft je pc, en hoeveel MB is je videokaart?quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben inmiddels alweer level 9!
Maar als ik in een stad kom, bijv een hele grote, loopt alles zo traag en kan ik mijn pc wel uit het raam flikkeren.
Is dit normaal dat dan alles een grote lag heeft?
Als je in een drukke stad loopt zoals Oggrimar dan is de kans op traagheid best wel groot, veel mensen hebben er last van.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
ik ben inmiddels alweer level 9!
Maar als ik in een stad kom, bijv een hele grote, loopt alles zo traag en kan ik mijn pc wel uit het raam flikkeren.
Is dit normaal dat dan alles een grote lag heeft?
1520 geheugen, en een eax1650pro video kaart.quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Hoeveel geheugen heeft je pc, en hoeveel MB is je videokaart?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |