abonnement Unibet Coolblue
pi_52086891




Four years have passed since the aftermath of Warcraft III: Reign of Chaos, and a great tension now smolders throughout the ravaged world of Azeroth. As the battle-worn races begin to rebuild their shattered kingdoms, new threats, both ancient and ominous, arise to plague the world once again.

World of Warcraft is an online role-playing experience set in the award-winning Warcraft universe. Players assume the roles of Warcraft heroes as they explore, adventure, and quest across a vast world. Being \"Massively Multiplayer,\" World of Warcraft allows thousands of players to interact within the same world. Whether adventuring together or fighting against each other in epic battles, players will form friendships, forge alliances, and compete with enemies for power and glory.

Dedicated live team will create a constant stream of new adventures to undertake, lands to explore, and monsters to vanquish. This content ensures that the game will never be the same from month to month, and will continue to offer new challenges and adventures for years to come.



Several years have passed since the Burning Legion\'s defeat at Mount Hyjal and the races of Azeroth have continued to rebuild their once shattered lives. With renewed strength, the heroes of the Horde and Alliance have begun to explore new lands and broken through the Dark Portal to investigate the realms beyond the known world. Will these heroes find friends or foes? What dangers and rewards lie in wait beyond the Dark Portal? And what will they do when they discover that the demons they thought vanquished have returned to renew their terrible Burning Crusade?

- An increase in the level cap to 70 - New spells for each class - Two new playable races: Blood Elves & Draenei - The entire new continent of Outland - Many new zones and high-level dungeons - Hundreds of new monsters, quests, and items - A new profession: Jewelcrafting - Flying mounts in Outland



  • Adventure together with thousands of other players simultaneously.
  • Create and customize your own hero from the unique races and classes of the Warcraft universe.
  • Explore an expansive world with miles of forests, deserts, snow-blown mountains, and other exotic lands.
  • Visit huge cities and delve through dozens of vast dungeons.
  • Enjoy hundreds of hours of gameplay with new quests, items, and adventures every month













  • World of Warcraft Europese website
  • World of Warcraft Amerikaanse website
  • World of War.net WoW DB, site met alle mods
  • Thottbot.com
  • WoW Vault @ IGN.com
  • Questkeep
  • Kaart van Azeroth met filghtpaths en instance omschrijvingen
  • World of Warcraft Wikipedia
  • Non-Blizzard patch downloads
  • Gratis Plaatjes Hosting voor je screenshots
  • Wat komt er in de toekomst nog bij in World of Warcraft?



    Het spel zelf kun je bij gcshop.nl kopen voor 25,00 euro. Na de eerste maand kun je dan kiezen uit 5 opties:

  • Betaling met credit card per maand: 12,99 euro
  • Betaling met credit card per 3 maanden, 35,97 euro (11,99 euro/maand)
  • Betaling met credit card per 6 maanden: 65,94 euro (10,99 euro/maand)
  • Betaling dmv automatisch incasso. Zelfde bedragen en opties als met de credit card.
  • Betaling met pre-paid gamecard per 60 dagen: 26,00 euro (bij andere winkels: 29,95 euro)



    The World of Warcraft Trading Card Game was released in October 2006 by Upperdeck Entertainment.

    Unlike most card games, Upper Deck is working with Blizzard to have some facets of the card game influence cosmetic aspects of the MMORPG by having cards with special codes that alter an online-character's look in some way.

    Unlike most TCGs, the game focuses quite a bit on multyplayer. Upperdeck has already released their first Raid Deck, featuring Onyxia, the Black Dragon. Raid Decks are meant to be tackled by 3-5 players.



    A live-action Warcraft motion picture is under development.

    In a May 9, 2006 press release, Blizzard Entertainment and Legendary Pictures announced that they will develop a live-action film set in the Warcraft universe. Legendary Pictures has acquired the movie rights for the game universe, and both companies are now focused on translating the Warcraft experience to the big screen. Read more about it in the press release.



    Klik hier voor de userlijst.

    Weten of er mensen op jouw server bij jouw factie spelen uit dit topic: http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-horde voor horde of http://fok.wyrihaximus.net/wow/list.php#SERVER-alliance voor alliance, je kunt natuurlijk ook gewoon de link hier boven aan klikken en de server selecteren.

    Jouw chars ook in de lijst? Ga naar http://fok.wyrihaximus.net/ en voeg jezelf toe! (Ook annoniem mogelijk!)

    Deze OP is hier te vinden.

    Met dank aan Mister_Monkeyman voor de plaatjes
  • Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_52086940
    Zo net gerespecced naar dps, met maar 5 healers online elke avond is het ook niet meer leuk progressen en nu krijgen we Gruul geeneens meer neer...
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_52086953
    tvp!
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:02:00 #4
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52087104
    Terug Vind Plek:


    Ik ga ff de OP aanpassen voor info met de nieuwe expension, voor de mensen die daar niet op kunnen wachten: http://wow-europe.com/wrath/
    phluphy for president!
    pi_52087384
    tvp
    pi_52087664
    Overigens kan je met Blizzcon live meekijken:
    http://www.giga.de/2/live/free/#
    even aanmelden gratis, player plugin downloaden (java is ook benodigd) en you're ready to go.
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:23:06 #7
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52087728
    quote:
    Op vrijdag 3 augustus 2007 23:20 schreef NDAsilenced het volgende:
    Overigens kan je met Blizzcon live meekijken:
    http://www.giga.de/2/live/free/#
    even aanmelden gratis, player plugin downloaden (java is ook benodigd) en you're ready to go.
    Kreeg de error: channel not found

    Werkt het nu wel dan?

    EDIT: Nope doet niet .
    phluphy for president!
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:26:12 #8
    128155 Fir3fly
    Goodnight everybody!
    pi_52087827
    Ene tvp.
    And if you listen very hard
    The tune will come to you at last
    When all are one and one is all
    To be a rock and not to roll
    pi_52087863
    http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Bloodscalp&n=Guelesalamp

    DIt is mijn mage btw. Rond de 200 fire spell damage (Lvl 46)

    Nee ik PvP er niet op.
    pi_52087928
    Waar staat dat tvp voor trouwens?
    pi_52087997
    Ceremony is over, post hier nog een keer wel mijn notities:
    quote:
    . Welkomstwoord (het huidige succes wordt genoemd en de aanwezige mensen worden bedankt voor hun komst)
    . Planning van Blizzcon wordt toegelicht (toernamenten en de diverse optredens)

    Twee Nieuwtjes:
    . Er is een panel voor de Warcraft film die wordt gemaakt in samenwerking met Legendary Pictures
    . Blizzard laat weten dat ze samen met Dell aan de 'ultimate WoW gaming PC' werken

    . Er wordt een filmpje van de Worldwide Invitational getoont

    Starcraft II:
    . De Terran zal in de sploticht staan op deze Blizzcon, er zijn panels voor Starcraft II
    . De Protoss en Terran zullen speelbaar zijn in skirmish en locale multiplayer op Blizzcon voor bezoekers
    . Er zullen onthullingen komen betreft de Single Player Campaign

    World of Warcraft:
    . Guild Banks:
    - Bevat Items & Gold
    - Guildmaster kan permissies geven per rank binnen de guild
    - Spullen kunnen door degene met permissie worden geplaats en opgenomen
    - De Guildmaster kan inzien wie wat heeft gegeven en/of genomen

    . Zul'Aman
    - Bewoond door Zul'Jin en de Forest Trolls
    - Zijn in conflict met de Blood Elves

    Wrath of the Lich King:
    . Dit is de nieuwe World of Warcraft expansion pack
    . WotLK speelt zich af in Northrend, dit ligt in Azeroth
    . "Arthas has merged with the spirit of Ner'Zhul. He is the new Lich King that commands the undead scourge."
    . "Arthas has set events in motion that are threatening all life within Azeroth"
    . Spelers kunnen naar level 80 levellen, wat nieuwe abilities en talents met zich meebrengt
    . Nieuw arenas, battlegrounds, 5 man dungeons, 10 en 25 man raids, en uiteraard zone's
    . Siege Weapons die gebouwen kunnen vernietigen
    . Nieuwe Profession Inscription kan permanente bonussen aan abilities toevoegen
    . Character Customization, er zijn nieuwe haarstijlen en dansbewegingen
    . Honderden nieuwe quests, monsters en items
    . Eerste hero class zal de Death Knight zijn

    In-game trailer WotLK:
    . Twee humans betreden Northrend en reizen door diverse scenarios
    . Ze bevechten een nieuw monster, een giant, in de bossen
    . Een van de humans sterft door een gigantische yeti
    . De andere human is/wordt een Death Knight en laat diverse zwarte magische aanvallen uit de lucht op undeads vallen
    . Diverse beelden van nieuwe areas en gebouwen/dungeons

    . Op Blizzcon kan men in Howling Fjord (zone) spelen en in een nieuwe dungeon
    . Het einde
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:33:42 #12
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_52088030
    Toffe trailer
    pi_52088044
    Nogmaals bedankt
    pi_52088081
    quote:
    Op vrijdag 3 augustus 2007 23:33 schreef Black-Hole het volgende:
    Toffe trailer
    Is die trailer ook online al te bezichtigen?

    Buh over half uurtje kan ik eindelijk weer naar huis
      vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:37:19 #15
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52088124
    quote:
    Op vrijdag 3 augustus 2007 23:35 schreef Sapper het volgende:

    [..]

    Is die trailer ook online al te bezichtigen?

    Buh over half uurtje kan ik eindelijk weer naar huis
    VOOR DE GENE DIE DE TRAILER ETC WILLEN ZIEN
    http://wow-europe.com/wrath/
    phluphy for president!
    pi_52088217
    quote:
    Op vrijdag 3 augustus 2007 23:37 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    VOOR DE GENE DIE DE TRAILER ETC WILLEN ZIEN
    http://wow-europe.com/wrath/
    Bah was ff vergeten dat die klote pc op het werk dat niet ondersteund.... Moet maar even wachten totdat ik thuis ben dan maar.
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:24:23 #17
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52090377
    Verdomd toffe TT 14.gif

    Tevens schaamteloze tvp
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52090918
    leuk, kan ik het geblaat van mijn half verslaafde neef aanhoren van''IK WIL DIE UITBREIDING!!!! :"( :"( !1!111!!!!''
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_52091776
    hint: Stop met wow ga Lineage II spelen ;p
    pi_52091846
    TVP, morgen revered NEtherwing
    pi_52091964
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 03:20 schreef Nijodeibu het volgende:
    hint: Stop met mmo's en ga console games spelen ;p
    heb het even aangepast voor je dit is wat verstandiger
    Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
    mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
    pi_52091996
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 03:48 schreef DJ_ het volgende:

    [..]

    heb het even aangepast voor je dit is wat verstandiger
    daar kan ik ook wel mee leven ;p
    pi_52092195
    Opzich lijkt me die Death Knight wel leuk spelen, dat gedoe met runes en verschillende combinaties e.d., is weer eens een frisse wind ipv dat "Not enough energy", "Not enough mana" of "Need more rage!" gezeik hele tijd
    Doe eens niet.
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 04:45:05 #24
    6290 Dr_Crouton
    Uw advertentieruimte hier.
    pi_52092209
    Yuy, nieuwe danspasjes!
    The Internets, I needs it..
    pi_52092495
    Ik zal jullie eens een tip geven . als je je heartstone in de stormspire zet in Netherstorm en dan naar boven loopt in de inn zit er een man die heet Dealer Najeeb en die verkoopt motes of mana/life/earth/fire/water etc voor 16 silver. Hij verkoopt adamantite frams voor 4g (kun je zo voor 15g verkopen) en heel soms een hardened adamantite tube voor 15g (deze is ongeveer 70/80 waard) en zo kun je dus vrij snel een extra zakcentje verdienen.
    pi_52092508
    Sorry, heb die trail edition gekocht. Ik hoop niet dat dit ook het echte spel is, maar een gedeelte ervan?
    pi_52092520
    Trial edition is in principe het echte spel je mag alleen niet schreeuwen/wisperen/traden/praten in public channels maar verder is het gewoon echt. Vroeger kon dat wel gewoon met die trial accountjes maar dat is een beetje verpest door chinese goldfarmers
    pi_52092528
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 08:14 schreef tonks het volgende:
    Trial edition is in principe het echte spel je mag alleen niet schreeuwen/wisperen/traden/praten in public channels maar verder is het gewoon echt. Vroeger kon dat wel gewoon met die trial accountjes maar dat is een beetje verpest door chinese goldfarmers
    Ik vind deze game echt niet veel voorstellen
    pi_52092529
    Noem eens wat dingen dan?
    pi_52092550
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 08:16 schreef tonks het volgende:
    Noem eens wat dingen dan?
    - Je begint je eerste quest en er worden allemaal delen van de omgeving genoemd die je moet kennen.
    - Er word helemaal NIKS uitgelegd.
    - Daar erger ik me aan en dan wil ik niet eens meer verder spelen.

    misschien komt het omdat het een beginnerseiland is? ( met guildwars was dat wel zo )
    pi_52092574
    Welke race speel je?
    pi_52092585
    pi_52092599
    Ja die begin area vind ik ook niets en er word ook niet veel uitgelegd, maar je komt inderdaad dus bij elke nieuwe char in een begin gebied. Misschien moet je die van de humans eens proberen die is wat makkelijker.
    pi_52092603
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 08:28 schreef tonks het volgende:
    Ja die begin area vind ik ook niets en er word ook niet veel uitgelegd, maar je komt inderdaad dus bij elke nieuwe char in een begin gebied. Misschien moet je die van de humans eens proberen die is wat makkelijker.
    Het is niet moeilijk, ik erger me er gewoon aan dat er niet veel word uitgelegd.
    pi_52092703
    Er wordt meer dan genoeg uitgelegd
    Tenzij je alles letterlijk voorgekauwd wilt krijgen, maar dan gebruik je toch lekker Thottbot, Allakhazam of Wowhead
    pi_52092832
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 08:10 schreef tonks het volgende:
    Ik zal jullie eens een tip geven . als je je heartstone in de stormspire zet in Netherstorm en dan naar boven loopt in de inn zit er een man die heet Dealer Najeeb en die verkoopt motes of mana/life/earth/fire/water etc voor 16 silver. Hij verkoopt adamantite frams voor 4g (kun je zo voor 15g verkopen) en heel soms een hardened adamantite tube voor 15g (deze is ongeveer 70/80 waard) en zo kun je dus vrij snel een extra zakcentje verdienen.
    Bedankt voor de tip! Zal er eens een alt wegpleuren
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_52093129
    ben benieuwd waneer WRATH uitkomt hoop op Q3/Q4 2008
    pi_52093306
    goede morgen.
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 10:41:05 #39
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52093437
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 08:29 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Het is niet moeilijk, ik erger me er gewoon aan dat er niet veel word uitgelegd.
    Jij wil liever alles van een walkthrough lezen ofzo? De eerste q zijn toch duidelijk? Slacht 4 boars en 7 panthers. Doe daarna hetzelfde maar dan met lvl 2/3 beesten. Loot spinnen, jat een ei, etc

    Eitje

    edit: moggûh, Sapper
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52093830
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 10:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Jij wil liever alles van een walkthrough lezen ofzo? De eerste q zijn toch duidelijk? Slacht 4 boars en 7 panthers. Doe daarna hetzelfde maar dan met lvl 2/3 beesten. Loot spinnen, jat een ei, etc

    Eitje

    edit: moggûh, Sapper
    Ik ga zo gewoon ff lekker doorspelen!
    Hopelijk wor dhet een beetje anders
    pi_52093892
    En anders idd gewoon lekker thottbot, wowhead en allakhazam gebruiken... Moet je alleen wel ff een addon downloaden die je coörds geeft Edwin.
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:26:53 #42
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094060
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:11 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Ik ga zo gewoon ff lekker doorspelen!
    Hopelijk wor dhet een beetje anders
    Pak dan wel wat anders, want Teldrassil (waar jij nu dus zit) is uitgestorven Ik zou zeggen, maak een human (of ga natuurlijk naar de horde ), want dat speelt veel lekkerder, zoals men hierboven al zei!
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52094071
    Buh vliegen naar Un'goro wat een tyfus eind~!
    pi_52094089
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Pak dan wel wat anders, want Teldrassil (waar jij nu dus zit) is uitgestorven Ik zou zeggen, maak een human (of ga natuurlijk naar de horde ), want dat speelt veel lekkerder, zoals men hierboven al zei!
    Horde > Alliance ftw

    Maar nou weet ik nog steeds niet wat dat... tvp... betenkend :/
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:33:24 #45
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52094176
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef Sapper het volgende:
    Buh vliegen naar Un'goro wat een tyfus eind~!
    Maar het beied is de vlucht zeker waard .


    Heb ook al ff de logo's van de nieuwe expension geript van de expension en de kleine versie staat hier onder (voor in de OP) en de grote staat hier voor het geval mensen ze willen .
    phluphy for president!
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:40:10 #46
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094317
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:27 schreef Sapper het volgende:
    Buh vliegen naar Un'goro wat een tyfus eind~!
    Idd, moet je eens vanaf Camp Mojache naar Marshal's Refuge vliegen

    Mojache > Freewind Post > Gadgetzan > Marshal's... wat een onzin!

    En Sapper, tvp staat voor Terug Vind Post, zodat een topic in je My Active Topics terechtkomt
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52094354
    Ah oké. Ik druk gewoon cntrl+f > WoW > en gevonden :p
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:45:12 #48
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094416
    Ben maar weer es met een Shaman gestart, aangezien ik ff op wat guildies moet wachten tot die ook lvl 52 zijn, dan gaan we samen Un'Goro Crater enzeau doen

    Wat is de beste talent tree voor een shammy om te lvlen? Enhancement zeker?


    En mn warrior heeft zn eerste epic te pakken: http://wow.allakhazam.com/db/item.html?witem=810
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:49:01 #49
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52094488
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Idd, moet je eens vanaf Camp Mojache naar Marshal's Refuge vliegen

    Mojache > Freewind Post > Gadgetzan > Marshal's... wat een onzin!

    En Sapper, tvp staat voor Terug Vind Post, zodat een topic in je My Active Topics terechtkomt
    Moet je eens van Silithius naar Netherstorm willen zonder HS en portals .

    Wat meer Expension Info: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305842072&sid=1
    phluphy for president!
      Redactie Games zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:53:43 #50
    23535 crew  Fathom
    LeChuck
    pi_52094594
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Moet je eens van Silithius naar Netherstorm willen zonder HS en portals .
    LeChuck: I-- --am your brother!
    Guybrush: No! No, that's not true! That's impossible!
    LeChuck: Search your feelings, you KNOW it to be true!
    Guybrush: Noooooooo!!!!
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 11:56:59 #51
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094662
    Hoe lang ben je dan bezig, Wyri?
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52094719
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Moet je eens van Silithius naar Netherstorm willen zonder HS en portals .

    Wat meer Expension Info: http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305842072&sid=1
    Das op zich heel simpel. Maak een raid party > AQ20 > ga uit party > Free transport to Shatt (als je hs daar staat):P
    pi_52094766
    die Lich king lijkt wel veel op de witch king qua masker enzo
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:02:20 #54
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094771
    Hij zegt toch zonder HS
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:02:37 #55
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52094780
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 11:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Hoe lang ben je dan bezig, Wyri?
    Zal ff kijken voor je .
    phluphy for president!
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:03:13 #56
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52094793
    Ik zie er nu al naar uit, lvl 80 wheeeeeee

    DEATH KNIGHT KILLJOY WANTS PANCAKES!

    UNDEAD PANCAKES!
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:03:22 #57
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094799
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:02 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Zal ff kijken voor je .
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:08:42 #58
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094891
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:03 schreef Killjoy het volgende:
    Ik zie er nu al naar uit, lvl 80 wheeeeeee

    DEATH KNIGHT KILLJOY WANTS PANCAKES!

    UNDEAD PANCAKES!
    Weet je wat ik wil? Zoiets als Neverwinter Nights, dat je max 3 classes tegelijk kunt zijn! Moeten ze wel subclasses aanmaken enzeau, anders wordt t te gortig (paladin + warlock + shaman ozfo ).

    Ach, die goeie ouwe tijd dat ik:
    29 lvls Rogue + 10 lvls Assassin + 1 lvl Shadowdancer was
    10 lvls Fighter + 30 lvls Weaponmaster was
    29 lvls Monk + 1 lvl Bard/Sorcerer + 10 lvls Red Dragon Disciple was
    40 lvls Barbarian
    9 lvls Ranger + 1 lvl Rogue + 30 lvls Arcane Archer was

    *NWN zometeen weer gaat installeren*
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:10:45 #59
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52094922
    Misschien nieuwe class, Pancakemancer, die verschillende pancakes kan summonen die een dubbel doel dienen, als voedsel en als minions.
    Spreuken zoals PANCAKE SHUFFLE, summoned 30 pancakes, en die bedekken de mob helemaal, doet dienst als DOT en ragt zijn armor aan gort, waardoor partymembers dus lekker kunnen hakken.

    Deze class heeft potentïeel
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:12:53 #60
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52094971
    Wyri!!!

    Gnomewrap:

    Ingredienten:

    1 aan gort geslagen Gnome
    1 pannekoek
    Kruiden naar keuze
    Slagroom

    Bereidingswijze:

    Loop Dun Morogh binnen en ga op zoek naar een lvl 1 gnome, die is nog lekker vers. Pak de gnome op en sla hem meermaals tegen de rotsen. Mocht de gnome nog ademen, geen probleem, dan beseft hij dat ie binnenkort opgedient gaat worden. Een beetje leedvermaak is nooit verkeerd. Laat de gnome flink bloeden, maar zorg dat het bloed niet wegloopt, dit om hem lekker sappig te houden. Garneer de gnome naar keuze, bijv. met fijngestampte peacebloom en fijngehakte earthroot. Wikkel het geheel in een pannekoek en leg deze ongeveer 10 min in de pan (regelmatig omdraaien).

    Voeg desnoods nog een toefje slagroom toe op het kapotgeslagen gnomehoofd.

    Eet smakelijk!



    [ Bericht 32% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 04-08-2007 12:21:38 ]
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:15:11 #61
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52095015
    hehe alleen vult die niet zo
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:16:33 #62
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52095047
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Wyri!!!

    >>>> Gnome wrapped in pancake! Delicatesse! <<<<

    Goeie wanneer gaan we uitproberen?
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:15 schreef Killjoy het volgende:
    hehe alleen vult die niet zo
    Je eet ze ook in porties van 10 .
    phluphy for president!
    pi_52095062
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:02 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Hij zegt toch zonder HS
    Is toch ook zonder HS je gebruikt dat ding niet en krijgt na een minuutje wachten instant teleportje richting je hs plaats.
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:21:03 #64
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52095137
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:16 schreef WyriHaximus het volgende:
    Goeie wanneer gaan we uitproberen?
    Aangepast Lees en geniet ^^
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:22:31 #65
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52095162
    Ik krijg gewoon honger van mn eigen recept
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:23:31 #66
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52095182
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:16 schreef Sapper het volgende:

    [..]

    Is toch ook zonder HS je gebruikt dat ding niet en krijgt na een minuutje wachten instant teleportje richting je hs plaats.
    Dat is ook HS .
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Aangepast Lees en geniet ^^
    Lekker !
    phluphy for president!
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 12:44:01 #67
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52095533
    Goed ben nu 27 minuten onderweg geweest van Silithius -> Rachet -> Bootybay -> Stonard -> Darkportal Azaroth -> Darkportal Outlands -> Cosmowrench . Gaat leuk worden met Northred er by .
    phluphy for president!
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:01:09 #68
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_52095806
    had ik hier al een tvp geplaatst?

    pi_52096321
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:44 schreef WyriHaximus het volgende:
    Goed ben nu 27 minuten onderweg geweest van Silithius -> Rachet -> Bootybay -> Stonard -> Darkportal Azaroth -> Darkportal Outlands -> Cosmowrench . Gaat leuk worden met Northred er by .
    Mja wat moet je dan ook nog in silithus op 70 :;p
    pi_52096344
    Heb ook even getest.

    Van netherstorm naar shattrath 20 seconden.
    Van goldshire naar exodar 20 seconden
    Van deadmines naar shattrath 20 seconden
    pi_52096485
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
    Heb ook even getest.

    Van netherstorm naar shattrath 20 seconden.
    Van goldshire naar exodar 20 seconden
    Van deadmines naar shattrath 20 seconden
    Mages.... portals... handig..

    Op welk lvl kan je teleport/portal naar shatt leren?
    pi_52096577
    Portal op 65 en teleport op 60 dacht ik
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 13:49:55 #73
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52096671
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 13:29 schreef Sapper het volgende:

    [..]

    Mja wat moet je dan ook nog in silithus op 70 :;p
    Retro AQ raid .
    phluphy for president!
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:14:55 #74
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52098023
    Lang leve PUG's 2 uur bezig geweest bij elkaar te sprokkelen moet 1 van die eikels per see BM gaan doen voor ze Kara key als we net ff bezig zijn
    phluphy for president!
    pi_52098369
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 15:14 schreef WyriHaximus het volgende:
    Lang leve PUG's 2 uur bezig geweest bij elkaar te sprokkelen moet 1 van die eikels per see BM gaan doen voor ze Kara key als we net ff bezig zijn
    Tsja pugs... pugs en pugs. Zucht zijn niet zoveel leuke pugs. Zometeen weer werken tot 0.00 >.>
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 15:51:22 #76
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52098586
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 15:37 schreef Sapper het volgende:

    [..]

    Tsja pugs... pugs en pugs. Zucht zijn niet zoveel leuke pugs. Zometeen weer werken tot 0.00 >.>
    mwah is gewoon klote, vroeger was het een stuk beter met de pugs
    phluphy for president!
    pi_52099263
    Das waar. Kweet niet op welk realm je zit maar het klinkt als bloodscalp

    3 keer een free migration gehad in het verleden... Toen was server redelijk leeg.... Gaat nu weer beetje de gode kant op, maar de meeste mensen die in de betere progressende guilds zitten bij ons gaan nu gewoon PT naar een BT/MH/TK guild.
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 16:38:06 #78
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52099416
    Skullcrusher . We hebben er ook 2 of 3 gehad maar mijn probleem komt meer doordat het normal is om heroic te kunnen gaan doen omdat ik nog niet reverted ben .
    phluphy for president!
    pi_52099919
    TvP'tje
    Bah !
    pi_52099927
    Hehe, daar staat de oud-main van me vriendin (alliance) op.

    Mja ik heb maar bij 1 factie revered geloof ik op me 70 chars en dat is CE.

    Hmm heerlijk die airco op het werk. Nu nog een mooi pctjuh wat wow kan draaien en ik zit goed
    pi_52101420
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 04:34 schreef Necrodeath het volgende:
    Opzich lijkt me die Death Knight wel leuk spelen, dat gedoe met runes en verschillende combinaties e.d., is weer eens een frisse wind ipv dat "Not enough energy", "Not enough mana" of "Need more rage!" gezeik hele tijd
    "My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"
    pi_52101447
    NEED MORE RUNEZ K?!
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 18:33:00 #83
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52101495
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef DjNivek het volgende:

    [..]

    "My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"
    phluphy for president!
    pi_52101995
    Hmm overigens is er nog een beter stukkie om te lvlen als horde arms-warrior lvl 53 dan Un'Goro.... Tis er echt zooooo leeg wat betreft andere mensen like zomg boring~!
    pi_52102330
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 18:29 schreef DjNivek het volgende:

    [..]

    "My runes are not ready yet.", "Not enough Runes"
    Maar het is tenminste anders
    Doe eens niet.
    pi_52108231
    quote:
    New cooking recipes. Good for melee as well as spell crit. Also shockchops which are like dragonbreath chili. Does lightning damage and will be fun to use in rain and near ambient creatures. Image of Shockchops proccing below:
    Supercool.
      zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:55:27 #88
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52108515
    quote:
    Op zaterdag 4 augustus 2007 12:12 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Wyri!!!

    Gnomewrap:

    Ingredienten:

    1 aan gort geslagen Gnome
    1 pannekoek
    Kruiden naar keuze
    Slagroom

    Bereidingswijze:

    Loop Dun Morogh binnen en ga op zoek naar een lvl 1 gnome, die is nog lekker vers. Pak de gnome op en sla hem meermaals tegen de rotsen. Mocht de gnome nog ademen, geen probleem, dan beseft hij dat ie binnenkort opgedient gaat worden. Een beetje leedvermaak is nooit verkeerd. Laat de gnome flink bloeden, maar zorg dat het bloed niet wegloopt, dit om hem lekker sappig te houden. Garneer de gnome naar keuze, bijv. met fijngestampte peacebloom en fijngehakte earthroot. Wikkel het geheel in een pannekoek en leg deze ongeveer 10 min in de pan (regelmatig omdraaien).

    Voeg desnoods nog een toefje slagroom toe op het kapotgeslagen gnomehoofd.

    Eet smakelijk!

    Voor de allaince onder ons:

    Smotterd cow in a nice milk sauce

    Ingredienten:
    1 gerookte koe:


    Berieindings wijze:

    Je melkt de koe en bewaart het voor later. Nadat je de koe zijn kleren aan de armen heb gegeven had je de koe in stukjes. Zorg er wel voor dat je de aders dicht brand. Dit houd het extra mals en geeft een lekkere knasperige smaak . Daarna braad je hem lekker mals gaar. Als de koe bijna klaar is gooi je de melk er bij voor. Dit zorgt ervoor dat de koe zijn smaak niet verliest als je hem op eet .

    TIP:
    Zorg dat je veel bier of ander drinken hebt zodat je alles makkelijk kan wegspoelen aangezien koeie vrij zwaar vallen .
    phluphy for president!
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 03:12:23 #89
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52112237
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52113097
    Blizconn is net afgelopen... het is ongeveer 300 meter van mijn voordeur.... die gozer die de beeldschermen verzorgde kon niet rijden.... knalde bijna vol op een andere auto

    Geen wonder dat er zoveel nerd op de voet waren
    Free people own guns! Slaves do not!
      zondag 5 augustus 2007 @ 10:26:15 #91
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52114058
    Haha tof gister dat concert ff met geluid bekeken en is toch erg gaaf ! Heb het zelfs gelijk maar opgenomen .
    phluphy for president!
    pi_52114872
    Ik heb een mening nodig van een andere hunter. Het gaat om een pvp spec, ik zat hier aan te denken:
    http://www.wowhead.com/?talent=VVfh0xxRVzAoVZMG0hx . Is dit goed/slecht. Stacked survivalist en endurance training uberhaupt? Ook geen imp conc, maar ik ben niet zeker dus. Iemand nog een verbetering eraan?
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 12:56:44 #93
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52116557
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 10:26 schreef WyriHaximus het volgende:
    Haha tof gister dat concert ff met geluid bekeken en is toch erg gaaf ! Heb het zelfs gelijk maar opgenomen .
    Ik sprong lekker in de pit
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 13:22:10 #94
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52117106
    wat is dat resilence rating nou eigenlijk ?
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52121167
    Ik zou zeggen houd je muis erop ingame en dan staat het er Jim ^^
    Bah !
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 17:39:35 #96
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52121942
    Doe nou gewoon es zeggen
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52121969
    ik ben inmiddels alweer level 9!
    Maar als ik in een stad kom, bijv een hele grote, loopt alles zo traag en kan ik mijn pc wel uit het raam flikkeren.
    Is dit normaal dat dan alles een grote lag heeft?
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 18:01:55 #98
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52122407
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
    ik ben inmiddels alweer level 9!
    Maar als ik in een stad kom, bijv een hele grote, loopt alles zo traag en kan ik mijn pc wel uit het raam flikkeren.
    Is dit normaal dat dan alles een grote lag heeft?
    Hoeveel geheugen heeft je pc, en hoeveel MB is je videokaart?
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52122725
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 17:40 schreef Edwinuss het volgende:
    ik ben inmiddels alweer level 9!
    Maar als ik in een stad kom, bijv een hele grote, loopt alles zo traag en kan ik mijn pc wel uit het raam flikkeren.
    Is dit normaal dat dan alles een grote lag heeft?
    Als je in een drukke stad loopt zoals Oggrimar dan is de kans op traagheid best wel groot, veel mensen hebben er last van.
    pi_52122956
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Hoeveel geheugen heeft je pc, en hoeveel MB is je videokaart?
    1520 geheugen, en een eax1650pro video kaart.
    pi_52123107
    Zo, gerespecced naar puur pvp spec. Zit nu met Aspect of the monkey op 30.91% dodge, heb 21.78% crit en 9965 hp unbuffed.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52123193
    pffft nieuwe patch.. more of the same.. hoera!!

    Anyway.. ik wil nu mijn pc gaan formatteren.. maar wat is nu de makkelijkste manier om zometeen niet de hele avond te spenderen aan patchen en installeren.. hoe hou ik het zo kort mogelijk?
      zondag 5 augustus 2007 @ 18:45:30 #103
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52123284
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:40 schreef Thrilled het volgende:
    pffft nieuwe patch.. more of the same.. hoera!!

    Anyway.. ik wil nu mijn pc gaan formatteren.. maar wat is nu de makkelijkste manier om zometeen niet de hele avond te spenderen aan patchen en installeren.. hoe hou ik het zo kort mogelijk?
    Ja World of Warcraft directory op een andere schijf zetten .
    phluphy for president!
    pi_52123309
    alle mpq files van de cdtjes afhalen en in een mapje gooien, ook al je patch bestanden erin gooien.
      Moderator zondag 5 augustus 2007 @ 22:33:54 #105
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52129009
    Ding 53
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52129381
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:30 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    1520 geheugen, en een eax1650pro video kaart.
    pi_52129442
    ook maar een tvptje dan weer
    Every war is different, every war is the same.
      zondag 5 augustus 2007 @ 23:31:59 #108
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_52130774
    hoe verander ik de tijd in wow? hij geeft nu 6 am aan
    *Hosselcopter*
    pi_52130963
    Na 12 uur werk (klote goblin engineering quest) dan toch eindelijk m'n trinket, http://www.wowhead.com/?item=23836.
    Nu heb ik 10.5k hp unbuffed.

    Next on the menu:
    http://www.wowhead.com/?item=32474#00z
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52131211
    Ik heb de mage versie van die goggles en ook de gnomish versie van die trinket
    pi_52131383
    Heh, ik heb nog 4 weken vakantie waarvan 2 weken werken, en daarin stel ik mijzelf 1 doel. 11K hp unbuffed halen. Moet te doen zijn lijkt me.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      maandag 6 augustus 2007 @ 00:51:56 #112
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_52132676
    Bizar.....

    Net te horen gekregen dat een guildmaat afgelopen nacht in zijn slaap is overleden.
    Morgen om 16.00 uur wordt er een kleine service gehouden ter nagedachtenis aan hem.

    Plaats: Goldshire in Elwynn Forest op de Twisting Nether EU Server.
    Iedereen is uitgenodigd. Gepaste kleding gewenst.

    Daone was zijn naam en Paladin zijn faam.
    Rest in Peace maat. Je zult gemist worden!

      Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 01:09:02 #113
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52132939
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:36 schreef glremme het volgende:
    Zo, gerespecced naar puur pvp spec. Zit nu met Aspect of the monkey op 30.91% dodge, heb 21.78% crit en 9965 hp unbuffed.
    show je tree eens
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 01:12:03 #114
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52132987
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Mauro het volgende:
    Bizar.....

    Net te horen gekregen dat een guildmaat afgelopen nacht in zijn slaap is overleden.
    Morgen om 16.00 uur wordt er een kleine service gehouden ter nagedachtenis aan hem.

    Plaats: Goldshire in Elwynn Forest op de Twisting Nether EU Server.
    Iedereen is uitgenodigd. Gepaste kleding gewenst.

    Daone was zijn naam en Paladin zijn faam.
    Rest in Peace maat. Je zult gemist worden!

    das lkut zeg nu maar hopen dat dr niet weer zn gang aan gankers komt zoals op usa servers
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52133346
    http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Skullcrusher&n=Goodfight

    Heb alleen mark of conquest ipv bladefist's breadth aan (26 crit rating).
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52134079
    Dunno of deze al gepost is, maar goed

    Molten Core V2.0
    http://www.youtube.com/watch?v=At5AZP1SAag
    Doe eens niet.
    pi_52134163
    "Do you realise we sit around and do this for a living, like this was my day, one day of work". Oid.

    Prachtig.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      maandag 6 augustus 2007 @ 10:56:14 #119
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52134687
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 01:12 schreef Jimbo het volgende:

    [..]

    das lkut zeg nu maar hopen dat dr niet weer zn gang aan gankers komt zoals op usa servers
    Dude Goldshire ligt in Ellwynforest wat level 1 - level 10 gebied is wat dus je dus nooit PvP tagged maakt .
    phluphy for president!
    pi_52134711
    Voor dat filmpje ben ik niet nerd genoeg denk ik of, mocht ik iemand beledigen, ik te n00b om te begrijpen wat ze zeggen
    pi_52134806
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Mauro het volgende:
    Bizar.....

    Net te horen gekregen dat een guildmaat afgelopen nacht in zijn slaap is overleden.
    Morgen om 16.00 uur wordt er een kleine service gehouden ter nagedachtenis aan hem.

    Plaats: Goldshire in Elwynn Forest op de Twisting Nether EU Server.
    Iedereen is uitgenodigd. Gepaste kleding gewenst.

    Daone was zijn naam en Paladin zijn faam.
    Rest in Peace maat. Je zult gemist worden!

    Klote man . .
      maandag 6 augustus 2007 @ 11:10:26 #122
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52134936
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:51 schreef Mauro het volgende:
    Bizar.....

    Net te horen gekregen dat een guildmaat afgelopen nacht in zijn slaap is overleden.
    Morgen om 16.00 uur wordt er een kleine service gehouden ter nagedachtenis aan hem.

    Plaats: Goldshire in Elwynn Forest op de Twisting Nether EU Server.
    Iedereen is uitgenodigd. Gepaste kleding gewenst.

    Daone was zijn naam en Paladin zijn faam.
    Rest in Peace maat. Je zult gemist worden!

    Wow dat is best wel fucked up. Sterkte en laat ons ff weten hoe het ging en alles .


    * WyriHaximus houd de anti pala opmerking wel ff weg voor het moment .
    phluphy for president!
      maandag 6 augustus 2007 @ 11:39:53 #123
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52135614
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 10:35 schreef tonks het volgende:
    [afbeelding]
    Denk dat die nep is

    "And they shall weap, for the power is to much"

    2 verschrikkelijke typos in een kuttekst.
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      maandag 6 augustus 2007 @ 11:43:51 #124
    133629 Mauro
    Powered by Apple ©
    pi_52135714
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
    * WyriHaximus houd de anti pala opmerking wel ff weg voor het moment .
    Misschien heeft ie wel een Devine Intervention IRL geplaatst ofzo.....
    pi_52135988
    -

    [ Bericht 99% gewijzigd door tonks op 06-08-2007 12:04:55 (.) ]
    pi_52136006
    Net weer is wat arena gespeeld (2v2) met een hunter/pve specced priest team. Ging best redelijk, 7-3 win/lose. Alleen blade edge's moet echt geupgrade worden qua LoS.

    En nog 13k honor voor m'n Veteran's pendant of Triumph .
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 11:55:03 #127
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52136022
    Slaap zacht, Paladin
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      maandag 6 augustus 2007 @ 12:56:37 #128
    49017 Reneuh
    Met je hoof
    pi_52137666
    Even dit terug halen, was een paar dagen weg.
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef Reneuh het volgende:
    Zo, eindelijk mijn mount. Heb een leuke manier gevonden om snel erg veel geld te verdienen
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Mauro het volgende:

    [..]

    Oh ja joh?
    Hoe dan?
    quote:
    Op woensdag 1 augustus 2007 13:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Vertel Mining + Skinning en/of koopjesjagen op de AH?
    Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winst Want vanaf voor een lvl 35 is dit toch erg veel gold. Ik ben nu lvl 41 dus ik heb de mobs die in het water zitten ook makkelijk kunnen afmaken.
    Het is trouwens wel aan te raden Water Breathing mee te nemen!
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_52138208
    Kan iemand me vertellen wat de beste plek is om arcane tome and die signets te grinden voor scryer ?
    Moet 15000 rep farmen.. alleen duurt een beetje lang
    Iemand tips ? ( geen instances )
    pi_52138596
    Netherstorm (alle bloodelfs)
    pi_52138667
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:30 schreef tonks het volgende:
    Netherstorm (alle bloodelfs)
    Daar was ik dus al bezig, alleen die kutelfs droppen bijna niks... heb pas 1 arcane tome na 30 minuten grinden
    pi_52138792
    Je kunt ook geen 30 tomes per minuut verwachten
    pi_52138831
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:16 schreef Nealz het volgende:
    Kan iemand me vertellen wat de beste plek is om arcane tome and die signets te grinden voor scryer ?
    Moet 15000 rep farmen.. alleen duurt een beetje lang
    Iemand tips ? ( geen instances )
    de auction house is een geweldige plek om die rep te farmen.
    pi_52139204
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Reneuh het volgende:
    Even dit terug halen, was een paar dagen weg.
    [..]


    [..]


    [..]

    Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winst Want vanaf voor een lvl 35 is dit toch erg veel gold. Ik ben nu lvl 41 dus ik heb de mobs die in het water zitten ook makkelijk kunnen afmaken.
    Het is trouwens wel aan te raden Water Breathing mee te nemen!
    Mining + Jewelcrafting is ook een leuke manier van geld verdienen. Gisteren voor 300g aan Adamantite Ore ingekocht en er voor 1000g aan spulletjes uitgeprospect
    Rocks? Check.
    Laser beams? Check.
    Acid? Check.
    Body bag? Check.
    pi_52139737
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 13:38 schreef Stranger het volgende:

    [..]

    de auction house is een geweldige plek om die rep te farmen.
    True, alleen ben ik niet echt exalted met de faction gold
    Maar gaat nu al wat beter in netherstorm
    pi_52139763
    Gisteren voor de grap maar weereens AV gedaan, begon met 8 tokens, en aangezien ik 100 tokens had van WSG en AB, leek het me leuk een PvP mount te gaan halen.

    Denk dat ik nog geen 3 uurtjes gespeeld heb, 7 wins, 1 loss, 4.5k honor en dus 22 tokens.

    Gelijk die War Wolf gehaald, en ik blijk genoeg honor te hebben om vanavond http://www.wowhead.com/?item=33067 ook op te halen.

    Nu weer 1,5 week wachten op mijn volgende doel, de Arena S2 Felweave Robe.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Moderator maandag 6 augustus 2007 @ 14:38:27 #137
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52140179
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 12:56 schreef Reneuh het volgende:
    Deze levert met een beetje geluk al 20 gold op, maar zeker 18g in AH. Waar vind je ze? In Desolace, in de zee bij Shadowprey Village, liggen Shell Traps die je kunt open maken. En random dropt ook die big iron fishing pole. Je doet er misschien een half uur over om er een te vinden, ik had er pas 3 in een half uur. Tel uit je winst Want vanaf voor een lvl 35 is dit toch erg veel gold. Ik ben nu lvl 41 dus ik heb de mobs die in het water zitten ook makkelijk kunnen afmaken.
    Het is trouwens wel aan te raden Water Breathing mee te nemen!
    Zo, das lekker verdienen Vanavond maar ff naar op zoek gaan 14.gif

    Blij dat ik undead ben trouwens, hoef ik geen waterbreathing dingen te kopen
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52144388
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 10:28 schreef Necrodeath het volgende:
    Dunno of deze al gepost is, maar goed

    Molten Core V2.0
    http://www.youtube.com/watch?v=At5AZP1SAag
    Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
    life is a game....and im winning
    pi_52144539
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:

    [..]

    Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
    Echt waar, wanneer komt die uit dan?
    Je weet dat the Burning Crusade op Blizzcon 2005 is geshowed en pas begin 2007 uitkwam?
    pi_52144710
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Zo, das lekker verdienen Vanavond maar ff naar op zoek gaan 14.gif

    Blij dat ik undead ben trouwens, hoef ik geen waterbreathing dingen te kopen
    Ik zou als ik jou was de moeite niet nemen
    Je bent horde, en horde kunnen http://www.wowhead.com/?item=19022 krijgen met een quest.
    Daarentegen kun je ze wel op de neutral ah verkopen.
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:

    [..]

    Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
    Estimated release date 29/05/2008
    http://forums.wow-europe.com/thread.html?topicId=305562782&sid=1

    Duurt nog wel even dus voordat hij er is.
    Doe eens niet.
    pi_52153367
    Waar kan ik het beste opzoeken waar ik heen kan enzo?
    pi_52153968
    Hoe bedoel je dat Edwinuss

    AV weekend is straks alweer voorbij .
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      maandag 6 augustus 2007 @ 23:08:11 #143
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52154336
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 22:55 schreef glremme het volgende:
    Hoe bedoel je dat Edwinuss

    AV weekend is straks alweer voorbij .
    Als het ieder AV weekend zo gaat worden vind ik het best. Beetje op SH letten terwijl ik lekker zit te coden. 1.5K - 2K honor per uur .
    phluphy for president!
    pi_52155092
    True that Mr. Wyri.

    Vandaag is echt stevig genolifed, 14k honor.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52155139
    wat is dat allemaal waar jullie over lullen
      maandag 6 augustus 2007 @ 23:38:41 #146
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52155211
    phluphy for president!
    pi_52155271
    Guild first @ gruul.
    pi_52155273
    vandaag even WoW gespeeld bij mijn neef op zijn warlock

    wat een gaar spel, al die knoppen
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_52155307
    Ik zou t wel stoer vinden als Blizz het spel qua graphix wat opwaardeert en misschien wat nieuwe opties.. maar om nou opnieuw weer te gaan levelen en al je gear waar je hard voor gewerkt hebt waardeloos te zien worden Het is nog ver weg, en het geeft iig aan dat er nog toekomst in t spel zit (volgens blizz).
    Where facts are few, experts are many.
    pi_52155322
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    vandaag even WoW gespeeld bij mijn neef op zijn warlock

    wat een gaar spel, al die knoppen
    Knoppen? TEH DRAMAZ!!@!1
    pi_52155329
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:41 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
    vandaag even WoW gespeeld bij mijn neef op zijn warlock

    wat een gaar spel, al die knoppen
    Jaja, wow is niet voor mietjes
    Where facts are few, experts are many.
      maandag 6 augustus 2007 @ 23:44:49 #152
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52155349
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:42 schreef Atreidez het volgende:
    Ik zou t wel stoer vinden als Blizz het spel qua graphix wat opwaardeert en misschien wat nieuwe opties.. maar om nou opnieuw weer te gaan levelen en al je gear waar je hard voor gewerkt hebt waardeloos te zien worden Het is nog ver weg, en het geeft iig aan dat er nog toekomst in t spel zit (volgens blizz).
    Is dat niet het hele doel van het spel? Bezig zijn met betere gear te krijgen, en het vervolgens te vervangen door nog wat beters? (Het kale doel dan want er zijn nog zat andere redenen om te spelen.)
    phluphy for president!
    pi_52155414
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:43 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Knoppen? TEH DRAMAZ!!@!1
    ik ben spellen gewend die hoogstens bestaan uit (f)1 t/m9


    ooit zal ik ook WoW spelen ofzo
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_52155523
    WoW is tah pwn.
    Nouja ik doe atm weer rustig aan met het spelen.
    Roken is lekker
    pi_52155678
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:44 schreef WyriHaximus het volgende:
    Is dat niet het hele doel van het spel? Bezig zijn met betere gear te krijgen, en het vervolgens te vervangen door nog wat beters? (Het kale doel dan want er zijn nog zat andere redenen om te spelen.)
    Jah, klopt ook wel. Maar je hebt gear, en gear waar je hard voor gewerkt hebt.. En bij dat laatste doet t gewoon pijn om t waardeloos te zien worden. Ik was zo trots op me full might met me warrior toen, dat ik m bij tbc zo heb gelaten en met me priest ben gaan spelen. Ik mag wel alvast me dranei hunter gaan levelen voor als de nieuwe expansie komt
    Where facts are few, experts are many.
    pi_52155973
    Van mijn laatste 89 games AV heb ik er wel *tromgeroffel*...

    1 Gewonnen!!! .

    Verdomde Cyclone.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52156032
    cyclone
    pi_52156158
    Ik weet ook echt niet waarom we zoveel verliezen, zal wel aan de map liggen. Want zelfs als we sneller zijn dan allies zijn zij nog eerder bij onze base dan wij. Wij zijn gewoon bij SH als zij al bij FW zijn.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52156206
    Cyclops draenei hunter?
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:24:05 #160
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52156213
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:59 schreef Atreidez het volgende:

    [..]

    Jah, klopt ook wel. Maar je hebt gear, en gear waar je hard voor gewerkt hebt.. En bij dat laatste doet t gewoon pijn om t waardeloos te zien worden. Ik was zo trots op me full might met me warrior toen, dat ik m bij tbc zo heb gelaten en met me priest ben gaan spelen. Ik mag wel alvast me dranei hunter gaan levelen voor als de nieuwe expansie komt
    Ja ken het . Heb nog steeds me dual Skullforge Reavers ook nog steeds in me bank . Imo moet je zon set gewoon bewaren en later voor de fun in rond gaan rennen . (Geeft leuke reacties .) Maar ja toen TBC uit kwam liep ik in Full- Rank 11 gear . Dus was niet al te happy dat veel dingen redelijk rap vervangen werden ! Maar het levelen (en dan niet het levelen zelf maar nieuwe dingen ontdekken) maakt het weer goed .
    phluphy for president!
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 00:30:37 #161
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52156375
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 00:21 schreef glremme het volgende:
    Ik weet ook echt niet waarom we zoveel verliezen, zal wel aan de map liggen. Want zelfs als we sneller zijn dan allies zijn zij nog eerder bij onze base dan wij. Wij zijn gewoon bij SH als zij al bij FW zijn.
    Daar vergis je je in. Als ik door ren zitten veel nog bij SH als ik al halverwege SH - SP ben. Als je de route goed kent en echt door loopt ben je sneller. Daarnaast moet je ook door rennen en niet vechten zoals veel doen. De route midden over field of strife is sneller dan langs de SH bunker zoals veel doen. Gebeurt me vaak dat ik bij SH ben als hun nog aan komen rennen. En dan ren ik traag en gaar . (Ben lui en loop nog wat te kutten op me laptop vaak.)

    Daarnaast word ik het gezeik over de map behoorlijk zat. Het is altijd het zelfde gezeik. Ook een tijdje met me vriendin mee zitten kijken als die AV deed (ze spaalt gnome) en die liepen ook altijd te zeiken als ze weer eens verloren. Dus ropt op met het hele kut argument dat het aan de map ligt.
    phluphy for president!
    pi_52158056
    Woei, genoeg rating om punten te krijgen voor m'n merciless shoulders.

    Ik speel 2v2 met holy priest/hunter, laatste team wat we moesten verslaan voor 1600+ rating was warlock/spriest in blade edge's mountains. En het lukte dus nu staan we op 1602 rating en krijg ik genoeg .
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52163151
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 23:48 schreef Deoxyribonucleic het volgende:

    [..]

    ik ben spellen gewend die hoogstens bestaan uit (f)1 t/m9


    ooit zal ik ook WoW spelen ofzo
    Je moet het ook vanaf het begin spelen.. een nieuwe char dus.. als je vriend level 40 ofzo is, heb je inderdaad een stuk of 40 knopjes die je moet indrukken / aanklikken.. als je op lvl 1 start heb je hooguit 5 knopjes.. zo leer je alles kennen, en raak je gewend met je eigen interface, hoe jij je eigen knopjes neerzet.. dan weet je alles uit je hoofd.. en dat bouwt zich zo op, zodat jij straks met 50 nieuwe knoppen nog steeds alles precies weet te vinden..
    pi_52163169
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 11:44 schreef Thrilled het volgende:

    [..]

    Je moet het ook vanaf het begin spelen.. een nieuwe char dus.. als je vriend level 40 ofzo is, heb je inderdaad een stuk of 40 knopjes die je moet indrukken / aanklikken.. als je op lvl 1 start heb je hooguit 5 knopjes.. zo leer je alles kennen, en raak je gewend met je eigen interface, hoe jij je eigen knopjes neerzet.. dan weet je alles uit je hoofd.. en dat bouwt zich zo op, zodat jij straks met 50 nieuwe knoppen nog steeds alles precies weet te vinden..
    trotse eigenaar van post nr. 52m
    Op zaterdag 22 december 2007 00:29 schreef Alexxxxx het volgende:
    Mods met een x zijn tof.
    pi_52163313
    Gisteren de wekelijkse 10 3v3 games in de Arena gedaan, en op een gegeven moment zag ik een Orc Warlock met dezelfde naam als een Orc Lock in onze guild.

    Stond net op het punt te gaan typen in gchat dat er nog een lock was met zijn naam, tot ik zag dat we gewoon tegen 3 guildies aan het vechten waren.

    Gelukkig wonnen we, erg leuk om ineens tegen guildies te staan in de Arena.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 11:56:59 #166
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52163490
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 11:50 schreef PBateman1978 het volgende:
    Gisteren de wekelijkse 10 3v3 games in de Arena gedaan, en op een gegeven moment zag ik een Orc Warlock met dezelfde naam als een Orc Lock in onze guild.

    Stond net op het punt te gaan typen in gchat dat er nog een lock was met zijn naam, tot ik zag dat we gewoon tegen 3 guildies aan het vechten waren.

    Gelukkig wonnen we, erg leuk om ineens tegen guildies te staan in de Arena.
    lol zit je lekker mee dan ! Lijkt me trouwens wel tof !
    phluphy for president!
    pi_52163974
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 02:06 schreef glremme het volgende:
    Woei, genoeg rating om punten te krijgen voor m'n merciless shoulders.

    Ik speel 2v2 met holy priest/hunter, laatste team wat we moesten verslaan voor 1600+ rating was warlock/spriest in blade edge's mountains. En het lukte dus nu staan we op 1602 rating en krijg ik genoeg .
    Same, shoulders op m'n alt woensdag. Ik heb nog 0 resilience, is echt te voelen tijdens de arena's, zeker omdat de meeste anderen waar we tegen komen stukken hoger hebben. Waar ik me wel kapot aan kan ergeren zijn de Black Temple teams. Speel met een priest, ik als lock. Doen ze die epic shadow resistance zooi aan...
    pi_52163993


    ZOEK MIJ
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:18:38 #169
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52164130
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 12:14 schreef tonks het volgende:
    [afbeelding]

    ZOEK MIJ
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    phluphy for president!
    pi_52164141
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 12:18 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_52164398
    Soms kan ik mijn geluk echt niet op, 90 Marks of Sargeras en 11 Fel Armaments in 3 uur.

    IK neem aan dat artifact seekers de beste plaats is om die 2 te grinden?
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52164568
    Geen idee, ik grind sinds ik terug ben niet meer.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:35:46 #173
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52164614
    is dr iemand hier met en lijst van alle goede daily Q's ? ik wil ze allemaal doen enzo maar weet niet waar ze allemaal zitten
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:36:55 #174
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52164647
    oja leuk av weekend heb die AV mount , 2 verterans setstukken , en 3 stukken van high warlords binnengesleept !
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:37:19 #175
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52164659
    oja en metagems zijn onbetaalbaar duur wtf 110g voor zn kutgem
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52164777
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 12:37 schreef Jimbo het volgende:
    oja en metagems zijn onbetaalbaar duur wtf 110g voor zn kutgem
    Of 8 spirit shards !

    http://www.wowhead.com/?item=28558#z0zc
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:47:45 #177
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52165004
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 12:35 schreef Jimbo het volgende:
    is dr iemand hier met en lijst van alle goede daily Q's ? ik wil ze allemaal doen enzo maar weet niet waar ze allemaal zitten
    * WyriHaximus meld want wilt ook weten
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 12:36 schreef Jimbo het volgende:
    oja leuk av weekend heb die AV mount , 2 verterans setstukken , en 3 stukken van high warlords binnengesleept !
    Lang leve SH guarden, terwijl er geen hond naar om kijkt en ondertussen andere dingen doen !
    phluphy for president!
    pi_52165113
    Zover ik weet is er een daily in skettis. een aantal in og'rila en 1 in honor hold/thrallmar.
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 12:52:09 #179
    49017 Reneuh
    Met je hoof
    pi_52165125
    Ik ben nu lvl 41, bijna 42 en heb tot nu toe alleen nog maar quests gedaan. Maar het moet toch ook mogelijk zijn om betere gear te kunnen krijgen? ZIjn daar speciale mogelijkheden voor en zoja, hoe krijg ik die (dus niet via AH...)? Ik begin nu bijna met quests in Uldaman, kans dat ik daar betere gear kan krijgen van drops?
    I spoke proper England since I was a children.
    pi_52165164
    Jij bent nu 42 dus je kan geen instancen in Uldaman en dan langzaam naar ZF (zul'farak) daar krijg je dus ook betere gear. Ook kan je zelf wel eens wat mooie gear maken of andere voor jou (Blacksmitting/Leatherworking)
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 13:01:07 #181
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_52165355
    Pff al dat warcraft wat de laatste tijd in het nieuws is zorgt ervoor dat het bij mij toch weer begint te kriebelen om te gaan spelen, ik heb het echter al een half jaar niet meer gedaan ofzo. is er sinds TBC uit is (die heb ik nog wel) nog veel veranderd? en wat is een toffe class om een helemaal mee opnieuw te beginnen, ik heb al een redelijk high level warlock rogue en warrior
    ff wachten nog
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:40:38 #182
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52168328
    Ding 54 en Felwood en Winterspring zijn tof.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:57:25 #183
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52168803
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 14:40 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Ding 54 en Felwood en Winterspring zijn tof.
    Gz heb je de FP al in Winterspring en Moonglade (zit als je moonglade in komt links vrij snel al naast het weggetje)?
    phluphy for president!
    pi_52169287
    Woehoe, 11340 hp unbuffed .
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:19:08 #185
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52169490
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 14:57 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    Gz heb je de FP al in Winterspring en Moonglade (zit als je moonglade in komt links vrij snel al naast het weggetje)?
    Uiteraard
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52169502
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 18:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:

    [..]

    Als je in een drukke stad loopt zoals Oggrimar dan is de kans op traagheid best wel groot, veel mensen hebben er last van.
    Kan ik hier ook wat tegen doen? ik word hier namelijk echt poepjeziek van
    pi_52169628
    Wireless internet?
    pi_52169632
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Kan ik hier ook wat tegen doen? ik word hier namelijk echt poepjeziek van
    meer RAM-geheugen kopen
    pi_52169644
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:22 schreef tonks het volgende:
    Wireless internet?
    nee.
    pi_52169663
    Welke server is het?
    pi_52169671
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef Thrilled het volgende:

    [..]

    meer RAM-geheugen kopen
    ik heb iets van 1200 ofzo..
    pi_52169689
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef tonks het volgende:
    Welke server is het?
    Hoe check ik dat ?
    pi_52169743
    Nou als je inlogt komt er toch een naam van een realm ofzo?
    pi_52169745
    Hij bedoelt denk ik op welke server je speelt?
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:26:15 #195
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52169758
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:23 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    ik heb iets van 1200 ofzo..
    ff 10 sec stil gaan staan en wachten tot dat alles geladen is wil ook nog wel eens helpen .
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Uiteraard
    phluphy for president!
    pi_52169830
    lallal no life me has arrived
    als shaman pvp spec atm zijnde met 5/5 merc en totaal 11k hp en 290 recillience:D
    ook nog ruim 10k mana:D cheer for me
    er zijn drie dingen waar ik een hekel aan heb
    mensen die blijven zeiken over niks
    en mensen die niet kunnen tellen
    pi_52169875
    Welke taal is dit?!
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:30:08 #198
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52169893
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:29 schreef tonks het volgende:
    Welke taal is dit?!
    Keine anung.
    phluphy for president!
    pi_52169914
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:25 schreef tonks het volgende:
    Nou als je inlogt komt er toch een naam van een realm ofzo?
    The Sha'tar
    pi_52169961
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:30 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    The Sha'tar
    Dat is volgens mij helemaal geen drukke realm ofzo, ik snap dan ook niet waarom je er zo'n last van hebt. Je hebt voldoende geheugen en voldoende processorsnelheid. Je hebt toch ook wel een beetje een redelijke verbinding? Misschien downloads openstaan ofzo?
    pi_52170023
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:32 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Dat is volgens mij helemaal geen drukke realm ofzo, ik snap dan ook niet waarom je er zo'n last van hebt. Je hebt voldoende geheugen en voldoende processorsnelheid. Je hebt toch ook wel een beetje een redelijke verbinding? Misschien downloads openstaan ofzo?
    Je hebt totaal geen snelle pc nodig voor deze game toch? Je verbinding is wel belangrijk. Er zitten wel een aantal breuken in de kabel ( van oude bewoner )
    Ik heb verder geen downloads open staan..
    pi_52170059
    zelfs in het kleine dorpje Goldshire heb ik er last van..
    pi_52170066
    Nee je hebt helemaal geen goede computer nodig voor WoW. mijn broertje speelt het op een pentium met 1,42ghz en 1024mb geheugen en die heeft nergens last van. Wat er bij jou aan de hand is weet ik echt niet .
    pi_52170404
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:26 schreef WyriHaximus het volgende:

    [..]

    ff 10 sec stil gaan staan en wachten tot dat alles geladen is wil ook nog wel eens helpen .
    [..]

    Dat laden was inderdaad een goede tip!
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:45:24 #205
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52170434
    Ook leuk trouwens, denk je Winterspring in te lopen (via Timbermaw Hold), en dan kom je in Moonglade uit
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52170674
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:34 schreef Edwinuss het volgende:
    zelfs in het kleine dorpje Goldshire heb ik er last van..
    Probeer je naar die herdenking voor die pala te gaan? Kan me best voorstellen dat dat nogal laggy is nl.
    Where facts are few, experts are many.
    pi_52170702
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:52 schreef Atreidez het volgende:

    [..]

    Probeer je naar die herdenking voor die pala te gaan? Kan me best voorstellen dat dat nogal laggy is nl.
    Doe eens niet.
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:55:34 #208
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52170781
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:53 schreef tonks het volgende:

    [..]

    Doe eens niet.
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:57:28 #209
    176420 Dibble
    Neqschot...?
    pi_52170838
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 15:35 schreef tonks het volgende:
    Nee je hebt helemaal geen goede computer nodig voor WoW. mijn broertje speelt het op een pentium met 1,42ghz en 1024mb geheugen en die heeft nergens last van. Wat er bij jou aan de hand is weet ik echt niet .
    op max?
    *Hosselcopter*
    pi_52170918
    Gewoon op normaal
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:02:20 #211
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52170985
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52171208
    Nu moet ik een flask vullen met Mirrorlake water.
    Hoe doe ik dat ingodsnaam
    pi_52171269
    de lege flask nemen, naar het meer lopen in het water staan en op het flesje klikken ?
    Bah !
    pi_52171323
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef viezerdt het volgende:
    de lege flask nemen, naar het meer lopen in het water staan en op het flesje klikken ?
    werkt niet..
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:15:49 #215
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52171335
    En rechtermuisklik op de flask?
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52171350
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    En rechtermuisklik op de flask?
    Werkt ook niet.
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:17:23 #217
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52171366
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Werkt ook niet.
    Doe me de naam van de quest es, dan zoek ik het voor je op
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52171384
    ik zie het al
    Het is "mirror lake waterfall"
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:19:57 #219
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52171453
    Iets zegt me dat je in Elwynn bezig bent
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52171508
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Iets zegt me dat je in Elwynn bezig bent
    ja.
    iets mis mee?
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:27:35 #221
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52171705
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    ja.
    iets mis mee?
    Ik ken die q helemaal niet
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52171959


    En wat betekend dit..?
    pi_52172051
    Exp
    pi_52172055
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef Edwinuss het volgende:
    [afbeelding]

    En wat betekend dit..?
    Dat is je experience bar ?
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_52172072
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Dat is je experience bar ?
    i know, maar ik krijg er helemaal niks meer bij in 1 keer, sinds dat streepje er dus staat.
    pi_52172117
    dat betekend rested
    pi_52172164
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:41 schreef tonks het volgende:
    dat betekend rested
    En dat betekend?
    pi_52172180
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    i know, maar ik krijg er helemaal niks meer bij in 1 keer, sinds dat streepje er dus staat.
    Zoals tonks al zegt, dat streepje geeft aan tot waar je ''rested xp'' krijgt.

    Rested xp is 2 keer zoveel XP als normaal, en dat bouw je op door uit te loggen in een Inn of Main City. (dus als je straks klaar bent met spelen, log je uit in een Inn, morgen ga je verder en dan is dat streepje een stuk naar rechts opgeschoven en krijg je tot aan het streepje dubbele xp)

    7 dagen niet spelen is 1,5 level rested xp geloof ik. (en 1,5 is de limiet)
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:44:27 #229
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52172203
    Yup, dat betekent dat je dubbele xp krijgt zolang je balkje blauw is Als je xp voorbij dat streepje gaat, wordt je balkje weer paars en krijg je normale xp
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52172213
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 16:42 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    En dat betekend?
    http://www.wowwiki.com/Rested
    pi_52173470
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 17:28 schreef thunderbunny het volgende:

    [..]

    Het zal wel aan mij liggen, maar dat was totaal niet grappig? Expensian komt ook weer veel te nsel, ik wed dat zeker 50% van hunactive playerbase Black Temple nog niet eens van binnen heeft gezien.
    dan vergeet je dat 50% van die player base de black temple nooit van binnen zal zien.
    Expansie is volgens mij ook niet op de raiders gericht maar juist op de niet raiders waar er imo meer van zijn als raiders.
    De meeste daarvan zijn onderhand al lange tijd 70 en hebben alle content die ze zullen zien gezien dus is een hogere lvl cap & een nieuw continent imo juist voor die gamers bedoelt.
    Het zou alleen debiel zijn als de eerste de beste green van een quest daar al beter zou zijn als de raid gear waar de raiding guild hard voor hebben gewerkt ....
    Ach ja , nog te weinig info wmb om een mening te kunnen hebben behalve dat het er tot nu toe wel goed uitziet
    Soccer , spice and everything nice
    stop overpopulation!
    pi_52174651
    Afgelopen zondag me lvl 22 paladin alt maar weer eens opgepakt aangezien k vast zit met me warrior op 65 en me rogue op 60 (allebei geen zin meer in, en wow leek me helemaal niet meer te boeien). Kameraad heeft me ff door WC, BFD en SFK geboost. Gisteravond 28 gedinged, dat vecht systeem van pally is weer eens wat anders dan standaard melee , kijken hoe ver ik kom voordat het me neus uitkomt .
    Bah !
    pi_52174709
    Nog een vraagje: Ik heb dus een trailcard gekocht, kan ik nu ook een timecard kopen zodat ik langer kan spelen.
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 18:33:38 #235
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52174787
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
    Nog een vraagje: Ik heb dus een trailcard gekocht, kan ik nu ook een timecard kopen zodat ik langer kan spelen.
    Je kunt een gamecard in de meeste winkels halen, kost volgens mij een eurootje of 26 en dan kun je 60 dagen spelen.

    Je kunt ook je account omzetten van gamecard naar automatisch afschrijven (speciaal voor Nederlanders ) en zelf kiezen hoevaak er wordt afgeschreven (maandelijks, per 3 maanden of per half jaar ofzo)

    Dit doe je als t goed is door met je account in te loggen op de website van wow, en dan ergens payment aanklikken, ofzo
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52174890
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 18:29 schreef Edwinuss het volgende:
    Nog een vraagje: Ik heb dus een trailcard gekocht, kan ik nu ook een timecard kopen zodat ik langer kan spelen.
    Trial is maar tot lvl 20 toch ?

    Wil je daarna verder kunnen spelen, zul je de game moeten kopen.
    Let's drop some acid and go to a titty bar.
    pi_52175917


    Yarr!
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
    pi_52175976
    lelijke troll!
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:17:24 #239
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52175988
    las net iets over arcane tomes , ik had dr net 3 in 10 min , ^^

    [ Bericht 49% gewijzigd door Jimbo op 07-08-2007 19:27:16 ]
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 19:27:17 #240
    71610 Black-Hole
    Deep in my soul
    pi_52176317
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 19:17 schreef Jimbo het volgende:
    las net iets over arcane tomes , ik had dr net 3 in 10 min , ga ff naar firewing daarzo droppen ze hard
    Das gewoon pure mazzel
    pi_52176785
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 18:38 schreef PBateman1978 het volgende:

    [..]

    Trial is maar tot lvl 20 toch ?

    Wil je daarna verder kunnen spelen, zul je de game moeten kopen.
    Nog 1 lvl te gaan dan
      Moderator dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:11:36 #242
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52179731
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 19:41 schreef Edwinuss het volgende:

    [..]

    Nog 1 lvl te gaan dan
    houd um op 19 , kill aleen nog maar grijze ventjes , verkoop alle green drops verkoop ze en dan met dat geld twink je je lvl 19
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:17:28 #243
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_52179904
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 18:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Je kunt een gamecard in de meeste winkels halen, kost volgens mij een eurootje of 26 en dan kun je 60 dagen spelen.

    Je kunt ook je account omzetten van gamecard naar automatisch afschrijven (speciaal voor Nederlanders ) en zelf kiezen hoevaak er wordt afgeschreven (maandelijks, per 3 maanden of per half jaar ofzo)

    Dit doe je als t goed is door met je account in te loggen op de website van wow, en dan ergens payment aanklikken, ofzo
    als je dat automatisch afschrijven gebruikt, kan je dan direct spelen, of moet je een paar dagen wachten tot het daadwerkelijk is afgeschreven?
    ff wachten nog
    pi_52179950
    quote:
    Op dinsdag 7 augustus 2007 21:17 schreef Game_Error het volgende:

    [..]

    als je dat automatisch afschrijven gebruikt, kan je dan direct spelen, of moet je een paar dagen wachten tot het daadwerkelijk is afgeschreven?
    ik kan altijd direct spelen, of het er ook meteen afwas heb k niet gechecked
    Bah !
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 21:22:21 #245
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_52180068
    thnx, tis er niet meteen af, maar ik kan wel meteen spelen (komt waarschijnlijk doordat het internationaal word afgeschreven )
    ff wachten nog
    pi_52181653
    ik moet eerst nog die game kopen...
    pi_52182380
    Morgen mn 3e Merciless Gladiator set item, eindelijk
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 22:54:07 #248
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52182943
    Hoorde net van een guidlie dat we in september met honor de season 1 set zouden kunnen kopen . Geen idee in hoeverrer het waar is maar klinkt behoorlijk tof !
    phluphy for president!
    pi_52183073
    Heb ik ook gehoord ja
    pi_52184239
    Dat zou erg stoer zijn, want nadat ik m'n cloak van Veteran heb gehaald heb ik niets meer aan honor. Het zou leuk zijn als er nog iets zou zijn om voor te PvPen.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:42:31 #251
    131304 Game_Error
    Vol verwachting...
    pi_52184331
    vallen de servers er nou ineens uit?
    ff wachten nog
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 00:15:06 #252
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52185141
    Khadgar leeft nog
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 01:29:57 #253
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52186460
    Heb net een mage aangemaakt, is weer es wat anders dan mn warrior
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52186601
    Vandaag Kael'thas op 58% gekregen, eindelijk weer progress
    pi_52186949
    Zo Merciless shoulder binnen, 11652 hp alweer.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 03:17:34 #256
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52187448
    tot morgen 11 uur weer
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 03:18:22 #257
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52187453
    heb btw nu :
    high warlords : full
    Veterans : full , nja eigenlijk aleen cloack en ring nog

    woei ik ben pvp verslaafd
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52187498
    Woei PvP!
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 03:33:02 #259
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52187550
    een lijst daily Q :

    as most of you are aware of, Blizzard has introduced Daily Quests, they can be done every 24 hours and each reward 12g along with potions or tokens, and ofcourse, Reputation.

    what im doing here is basically a list of daily quests, and where to find them. note that i have left out the Netherwing quests and the Daily PvP quests duo to not knowing anything about them.


    there are two areas with daily quests that im currently completing everyday. each area has its own set of Atunement Quests which you will need in order to obtain the Daily quests. i will be listing them all below in the order they are completed.

    - Skettis

    Opening quest - Threat from Above
    this quest starts at Yuula, she is stationed by the flight path in shattrath.

    Second quest - To Skettis!
    this quest also starts at Yuula, and is a follow up from the previous quest. see quest for details.

    that concludes the Skettis atunement. you can now go and do your daily quests.

    Daily Quest 1 - Fires Over Skettis
    this quest is very easy, but watch out for the Monstrous Kaliri's patrolling the sky. those can easily be evaded by holding spacebar though. (flying up)

    Daily Quest 2 - Escape from Skettis
    this quest is a Escort Quest, where you need to escort a Skyguard over a bridge and down the stairs. its very easy, but time consuming because of the 3 different spawn locations, see quest for details.

    - Blades Edge, Ogri'la

    Opening quest - Mog'dorg the Wizened
    the quests starts at Grok in the Lower City.

    Next three quests - Grulloc Has Two Skulls - Maggoc's Treasure Chest - Even Gronn Have Standars
    those are all 5man group quests, and are easily done in a group. after completing all three, you get a follow up.

    Third in the line - Grim(oire) Business
    another 5man quest, i would recommend that you do the quest with the same 5 men from the previous 3 quests.

    Fourth quest - Into the Soulgrinder
    again a 5man quest, keep your group and do it fast.

    Fifth - Ogre Heaven
    upon completing the 5 man quests, Mog'dorg will send you to Ogri'la which is an ogre city in the western Blades Edge, and serves as the Daily Quest place in this zone. (along with the Skyguard camp nearby)

    Sixth Quest, indroducing Apexis Shards - The Crystals
    in this quest you will be asked to gather 5 Apexis shards, those shards are used as tokens, so do NOT throw them away. they will be needed for summonings later on.

    Seventh Quest, introducing "The Crystal Game" - An Apexis Relic
    this quest gives you a taste of what one of your daily quests is gonna be like.
    the rules are somewhat simple, the crystal will make a combination of colors which you have to mimic. having your sound turned on can be helpful to some.

    Daily Quest 3 - The Relic's Emanation
    this is basicaly the same quest as the above one. the only difference is that this one is harder, (it has longer combinations) and it can be done daily!

    Daily Quest 4 - Wrangle Some Aether Rays!
    run north from Ogri'la and you will end up in the Skyguard Outpost. there you will find a quest where you need to catch some Aether Rays. in order to catch one, you need to dps it down to 20% hp or less first, and then Wrangle it. when the quest is completed, you get the 4th daily quest!

    Daily Quest 5 - Bombing Run
    this quest is also to be found in the Skyguard Outpost. It is set in either of the nearby forge camps, i prefer the north one since its closer to the questgiver. After completing it you get your 5th daily quest!

    - Honored with Ogri'la

    Daily Quest 6 - Banish the Demons
    upon reaching Honored status with Ogri'a, a new quest becomes available. it can be picked up at the center of Ogri'la. after completing it you get the 6th and final daily quest. (the final one listed here, there are more out there)

    - Honored with the Skyguards

    upon reaching Honored status with the Sha'tari Skyguard you will be able to fly directly from Ogri'la to the Skettis camp and back, on a Nether Ray flying mount!


    thats it for tonight, im open for corrections and suggestions, you know where to find me. and if you find any spelling errors.. correct them yourselves.


    nu lief zijn en wachten tot morgen tot je weer spelen kan
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52187583
    Dank U dank U, die daily quests was in net aan het zoeken..
    Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
    "ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 04:06:13 #261
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52187703
    ik ook van jou
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
    pi_52187716
    Heh, morgen, ik ga nog ff door Nog 48 motes of mana en het is bedtijd.
    Op donderdag 31 mei 2007 12:24 schreef Daywalk3r het volgende:
    Heb je daar ook nog een client voor nodig.. godver... dat moet tegenwoordig overal voor
      woensdag 8 augustus 2007 @ 07:46:57 #263
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52188182
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 03:33 schreef Jimbo het volgende:
    een lijst daily Q :

    as most of you are aware of, Blizzard has introduced Daily Quests, they can be done every 24 hours and each reward 12g along with potions or tokens, and ofcourse, Reputation.

    what im doing here is basically a list of daily quests, and where to find them. note that i have left out the Netherwing quests and the Daily PvP quests duo to not knowing anything about them.


    there are two areas with daily quests that im currently completing everyday. each area has its own set of Atunement Quests which you will need in order to obtain the Daily quests. i will be listing them all below in the order they are completed.

    - Skettis

    Opening quest - Threat from Above
    this quest starts at Yuula, she is stationed by the flight path in shattrath.

    Second quest - To Skettis!
    this quest also starts at Yuula, and is a follow up from the previous quest. see quest for details.

    that concludes the Skettis atunement. you can now go and do your daily quests.

    Daily Quest 1 - Fires Over Skettis
    this quest is very easy, but watch out for the Monstrous Kaliri's patrolling the sky. those can easily be evaded by holding spacebar though. (flying up)

    Daily Quest 2 - Escape from Skettis
    this quest is a Escort Quest, where you need to escort a Skyguard over a bridge and down the stairs. its very easy, but time consuming because of the 3 different spawn locations, see quest for details.

    - Blades Edge, Ogri'la

    Opening quest - Mog'dorg the Wizened
    the quests starts at Grok in the Lower City.

    Next three quests - Grulloc Has Two Skulls - Maggoc's Treasure Chest - Even Gronn Have Standars
    those are all 5man group quests, and are easily done in a group. after completing all three, you get a follow up.

    Third in the line - Grim(oire) Business
    another 5man quest, i would recommend that you do the quest with the same 5 men from the previous 3 quests.

    Fourth quest - Into the Soulgrinder
    again a 5man quest, keep your group and do it fast.

    Fifth - Ogre Heaven
    upon completing the 5 man quests, Mog'dorg will send you to Ogri'la which is an ogre city in the western Blades Edge, and serves as the Daily Quest place in this zone. (along with the Skyguard camp nearby)

    Sixth Quest, indroducing Apexis Shards - The Crystals
    in this quest you will be asked to gather 5 Apexis shards, those shards are used as tokens, so do NOT throw them away. they will be needed for summonings later on.

    Seventh Quest, introducing "The Crystal Game" - An Apexis Relic
    this quest gives you a taste of what one of your daily quests is gonna be like.
    the rules are somewhat simple, the crystal will make a combination of colors which you have to mimic. having your sound turned on can be helpful to some.

    Daily Quest 3 - The Relic's Emanation
    this is basicaly the same quest as the above one. the only difference is that this one is harder, (it has longer combinations) and it can be done daily!

    Daily Quest 4 - Wrangle Some Aether Rays!
    run north from Ogri'la and you will end up in the Skyguard Outpost. there you will find a quest where you need to catch some Aether Rays. in order to catch one, you need to dps it down to 20% hp or less first, and then Wrangle it. when the quest is completed, you get the 4th daily quest!

    Daily Quest 5 - Bombing Run
    this quest is also to be found in the Skyguard Outpost. It is set in either of the nearby forge camps, i prefer the north one since its closer to the questgiver. After completing it you get your 5th daily quest!

    - Honored with Ogri'la

    Daily Quest 6 - Banish the Demons
    upon reaching Honored status with Ogri'a, a new quest becomes available. it can be picked up at the center of Ogri'la. after completing it you get the 6th and final daily quest. (the final one listed here, there are more out there)

    - Honored with the Skyguards

    upon reaching Honored status with the Sha'tari Skyguard you will be able to fly directly from Ogri'la to the Skettis camp and back, on a Nether Ray flying mount!


    thats it for tonight, im open for corrections and suggestions, you know where to find me. and if you find any spelling errors.. correct them yourselves.


    nu lief zijn en wachten tot morgen tot je weer spelen kan
    Geil dankjke !
    phluphy for president!
    pi_52190384
    Naxx komt terug in TLK !
    pi_52190521
    niemand van kor'gall?
    Chessplayers don't gamble with the future unless the situation dictates it -- for example, they're hopelessly lost, so they have nothing to lose.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 10:18:40 #266
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52190592
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 10:11 schreef tonks het volgende:
    Naxx komt terug in TLK !
    Lol dit keer voor iedereen?
    phluphy for president!
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 10:31:17 #267
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52190850
    Vanavond weer een event van onze guild
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52191548
    quote:
    Tigole schreef:
    So what I want to do in Northrend is to take Naxxramas in all of its glory, scale it down to the 25 man raid size, and then take the difficulty and retune it—obviously we’d tune for level 80, it would no longer be tuned for level 60, since that would be a little silly and it wouldn’t be a lot of fun for people at that point—but I want to put rewards in there that are very exciting to level 80 players, but make it the entry-level raid, very accessible, tune the encounters so that there’s something for everybody to do, and let the majority get a chance to see that content that they hadn’t seen before.
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 12:25:23 #269
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52194079
    iedereen zou moeten migraten naar dunemaul
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 12:28:29 #270
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52194163
    Neehoor
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      woensdag 8 augustus 2007 @ 12:29:50 #271
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52194204
    zou wel heel erg tof zijn als we straks ook cross realm voicechat krijgen. En dan niet alleen binnen je BG cluster maar ook daar buiten !
    phluphy for president!
    pi_52194802
    Denk niet dat de servers dat aankunnen en mijn oren ook niet.
      woensdag 8 augustus 2007 @ 12:54:07 #273
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52194836
    Het is al gedurft dat ze het er in bouwen .
    phluphy for president!
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 13:58:54 #274
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52196745
    Jemig, een massale chat van alle spelers van alle realms? Lachen
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 14:04:46 #275
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52196897
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
    Jemig, een massale chat van alle spelers van alle realms? Lachen
    spam
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 15:45:06 #276
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52199865
    Goldseller spam ja
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52199884
    Ik ga denk ik stoppen. Echt super saai als de Horde altijd wint.
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 15:46:04 #278
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52199898
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Ik ga denk ik stoppen. Echt super saai als de Horde altijd wint.
    Join us
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52199935
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
    Ik ga denk ik stoppen. Echt super saai als de Horde altijd wint.
    QQ
    pi_52199943
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

    [..]

    Join us
    Ga niet weer half jaar over doen om een lvl 70 te krijgen
      woensdag 8 augustus 2007 @ 15:53:09 #281
    84926 WyriHaximus
    Release the hounds smithers!
    pi_52200107
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

    [..]

    Ga niet weer half jaar over doen om een lvl 70 te krijgen
    Het geeft je iig de kans om het van de andere kant te bekijken . Of je transfered naar battle group die wel wint .
    phluphy for president!
    pi_52200141
    DJ_Day-V doe aradia de gnome mage een keer de groeten
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 16:03:35 #283
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52200410
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 15:47 schreef Dj_Day-V het volgende:

    [..]

    Ga niet weer half jaar over doen om een lvl 70 te krijgen
    Ben na 2,5 maand spelen op lvl 54
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 16:25:35 #284
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52201032
    FOR TEH HORDE !
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      woensdag 8 augustus 2007 @ 16:32:13 #285
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52201237
    Off-topic, maar mijn god Tonks, wat een verschrikkelijk avatar.
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_52201263
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Killjoy het volgende:
    Off-topic, maar mijn god Tonks, wat een verschrikkelijk avatar.
    hoezo?
      woensdag 8 augustus 2007 @ 16:34:46 #287
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52201312
    Snelle beweging leidt erg af naar links (om over de inhoud maar niet te spreken)
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
    pi_52201599
    Dit is mijn oude avatar! maar die van daar voor die hele populaire is kwijt .
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 16:46:25 #289
    90910 crew  Drizzt_DoUrden
    Rawr
    pi_52201674
    Nice
    Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
    Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
    pi_52201884
    Booya
    pi_52201925
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:32 schreef Killjoy het volgende:
    Off-topic, maar mijn god Tonks, wat een verschrikkelijk avatar.
    Nee, hij is tóf! Oh, ik post hier nooit. .
    [i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
    To a place where suffering is just a game
    But everybody's scared of this place, they're staying away
    Your little house on Memory Lane.[/i]
      woensdag 8 augustus 2007 @ 17:01:33 #292
    17013 Killjoy
    DOMOOOOOOO!!!!! ;)
    pi_52202072
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:43 schreef tonks het volgende:
    Dit is mijn oude avatar! maar die van daar voor die hele populaire is kwijt .
    hehe dank je, deze is beter.
    SEMI-OFFICIELE ANTI-ZEUR
      woensdag 8 augustus 2007 @ 17:13:06 #293
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_52202348
    Vandaag maintenance toch? Kan totaal niet inloggen.
    Era Vulgaris
    pi_52202489
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 17:13 schreef Vassili_Z het volgende:
    Vandaag maintenance toch? Kan totaal niet inloggen.
    Zou nu toch eigenlijk al wel afgelopen moeten zijn hoor...
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_52202565
    http://forums.wow-europe.com/board.html?forumId=11066&sid=1

    Staat niets van bij dat het totaal ergens fout gegaan is met een server.
    Iemand dood maken met een blije mus is nooit grappig...
    pi_52202904
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 16:56 schreef Chowi het volgende:

    [..]

    Nee, hij is tóf! Oh, ik post hier nooit. .
    nurd!!!
      Moderator woensdag 8 augustus 2007 @ 17:35:35 #297
    1424 crew  Jimbo
    Gråtrunka
    pi_52202962
    woei kara attuned
    Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
    Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
    Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
    @:Jimbo voor mod, yeah *O*
      woensdag 8 augustus 2007 @ 17:58:50 #298
    42306 Vassili_Z
    Low Man's Lyric
    pi_52203546
    mmm ik kan ECHT niet inloggen terwijl ik wel kan inloggen op de ''manage account site''.
    Era Vulgaris
    pi_52203572
    quote:
    Op woensdag 8 augustus 2007 01:43 schreef DjNivek het volgende:
    Vandaag Kael'thas op 58% gekregen, eindelijk weer progress
    Wij gisteren 59%, volgende raid moet ie gewoon down. Dan eindelijk Hyjal/BT....
    pi_52204146
    Hebben meer mensen last van een "You cant equip that item" melding wanneer ze vertrekken of landen met een Wyvern?
    pi_52204175
    Ik niet
    abonnement Unibet Coolblue
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')