Ik reed op mijn teller 110quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:38 schreef ThAzOnE het volgende:
was jij diegene die 90 reed...? Volgens AD was er nl. iemand gepakt met die snelheid
Valt nog mee gezien de snelheid en het feit dat het binnen de bebouwde kom betreft. Je telefoon beetpakken is duurder. Van mij mogen ze daar best permanent controleren met een flitspaal. Hoevaak ik niet ingehaald word als ik daar braafjes 50 probeer te rijden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:44 schreef renz0r het volgende:
Aardig bedrag.
Op de ringdijk staan ze eigenlijk 3 vaste plakken. Op die 2 vrachtwagen parkeerplaatsen die dicht bij elkaar liggen en als de lauwers ...
Dat was ook grappig, mn baas belde precies toen die agent voor me ging rijden, heb m maar niet opgenomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Valt nog mee gezien de snelheid en het feit dat het binnen de bebouwde kom betreft. Je telefoon beetpakken is duurder. Van mij mogen ze daar best permanent controleren met een flitspaal. Hoevaak ik niet ingehaald word als ik daar braafjes 50 probeer te rijden.
Agreedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:01 schreef Robin2130 het volgende:
Ach, de gemeente mot eens wat aan de Ringdijk en de LIndtsedijk doen. Gewoon versmallingen of permanente trajectcontrole/flitspalen of drempels neerplempen. Het is gvd net een racebaan daar. Tsja, dat heb je he, van die paupers die het leuk vinden om zo hard te gaan rijden. Zelf komen ze er 9 van de 10 keer goed vanaf.
Goede kickquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef ThAzOnE het volgende:
*reanimeert dit topic*
Sorry, dat is niet FP-waardig dus dat kan ik niet op de FP plempenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
er gebeurt ook veel te weinig in Zwijndrecht de laatste tijd. Ik kan melden dat het behang bij ons op de muur zit en dat we aankomende zaterdag gaan meubelshoppen.
Waarom niet? Als Britney of Paris zou gaan shoppen staat dat altijd wel op de FP.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Sorry, dat is niet FP-waardig dus dat kan ik niet op de FP plempen
Wij zijn je vrienden tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef ThAzOnE het volgende:
precies....even zorgen voor wat Fok-waardig nieuws: ik krijg visite vanavond. Eindelijk, veel vrienden heb ik niet dus het is een feest bij mij thuis![]()
![]()
Pff geen idee eigenlijk, ik kan momenteel alleen maar denken aan dingen rondom mijn aanstaande verhuizing. En volgende week gaat de Gemeenteraad weer van start, dus dan moet ik daar weer mee aan de slag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef ThAzOnE het volgende:
shit heb ik er dan meer dan 1? Sjeetje lekker vriend ben ik zeg, dat ik jullie vergeet
Maar goed, even weer wat ontopic....
...heb geen idee waarover. We zitten hier met meerderen, verzin eens een onderwerp?
Ik las het in de krant vanmorgen. Wat een gore smeerlap zeg, een kind van 13 verkrachten en zwanger maken en het dan ook nog ontkennen. Geef mij 5 minuten alleen met zo'n smeerlap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef staticdata het volgende:
De 41-jarige Zwijndrechtenaar F. van den D. heeft vandaag een celstraf van 30 maanden (waarvan 6 voorwaardelijk) tegen zich horen eisen, omdat hij in oktober 2006 zijn destijds 13-jarige stiefdochter zou hebben verkracht. De zoon die het meisje onlangs heeft gebaard, zou daar het resultaat van zijn geweest.
Tijdens de rechtszaak ontkende de Zwijndrechtenaar dat er sprake was van een verkrachting. Hij beweert dat zijn stiefdochter met de seksuele toespelingen begon, en hij niets tegen haar zin in heeft gedaan. Voorts kon hij zich niet voorstellen dat zij zwanger was geraakt van hem, gezien de korte duur van de penetratie. "Twee tellen", vertelde hij de rechter.
Mensen uit de omgeving van het meisje hebben verklaard dat zij zich niet bezighield met jongens, maar liever kleurplaten inkleurde. Van den D. zit voorlopig in voorarrest. Volgens zijn advocaat heeft zijn moeder zijn zolderkamertje weer ingericht en is het het beste dat hij naar huis gaat. "Zijn bedje is gespreid en moeder houdt toezicht", zei zij.
tja maar dan ga jij de bak in en hij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik las het in de krant vanmorgen. Wat een gore smeerlap zeg, een kind van 13 verkrachten en zwanger maken en het dan ook nog ontkennen. Geef mij 5 minuten alleen met zo'n smeerlap.
Dat heb ik er wel voor over....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja maar dan ga jij de bak in en hij niet
Woonplaats: Dordrechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef ThAzOnE het volgende:
*kots* levenslang geven zulke gasten...
btw in de reacties ook een zwijndrechtse gespot. Wie brengt haar op de hoogte van dit topic?
Ik kan het helaas niet. Javascripts is hier uitgeschakeld op mijn werk
Ik heb zelfs nog bij haar in de klas gezeten op de lagere school.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef ThAzOnE het volgende:
shit verkeerd gelezen ze komt uit Z maar woont in D. Tja das niet goed he....![]()
Welcome back !quote:
Dat Blue tuig loopt hier elk weekend over het plein te gillen en heeft zelfs een keer bij ons de autoruit ingeslagen. Thank God dat ik hier wegga.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef TheSorrow het volgende:
Maat van me is afgelopen zaterdagnacht van zn scooter afgeslagen, hij heeft een hersenschudding en weet er niets meer van... BizarZullen wel weer van die dronken Blue mogolen geweest zijn
Het was bij de Pietermantunnel gebeurd trouwens.
dat begin ik eerlijk gezegd met heel zwijndrecht te krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat Blue tuig loopt hier elk weekend over het plein te gillen en heeft zelfs een keer bij ons de autoruit ingeslagen. Thank God dat ik hier wegga.
Nou nee dat nog niet, voor de rest woon ik hier prima.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat begin ik eerlijk gezegd met heel zwijndrecht te krijgen![]()
Slechte zaakquote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Gisteravond naar don diablo in ambacht geweest en daarna naar de blue voor het eerst sinds een dik hald jaarWas nog best gezellig
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk ook niet dat ik er nog de leeftijd voor hebquote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Gisteravond naar don diablo in ambacht geweest en daarna naar de blue voor het eerst sinds een dik hald jaarWas nog best gezellig
Bespaar jezelf het geld en de moeitequote:Op zondag 2 september 2007 23:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk ook niet dat ik er nog de leeftijd voor heb![]()
Dat lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bespaar jezelf het geld en de moeite
Alhoewel mn mams pasgeleden nog naar een 70's/80's avond geweest is
Lijkt me ook meer een avond waar het wat "oudere" publiek op afkomt en niet dat grut van 16 jaar enzo.quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef renz0r het volgende:
70s 80s is een erg populaire avond, altijd uitverkocht en mensen uit heinde en verre schijnt
Nog maar is een keer doen
Don Diablo was vet hequote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Zekerquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef renz0r het volgende:
aah aan de bar buiten neem ik aan? Heb ik behoorlijk vaak besteld
Hey dat is precies op de hoek van de Passage, bij die rotonde toch? Daar kom ik met enige regelmaat voorbij rijden op weg naar de Uitstek. Verder ken ik die huizen bij de Passage niet, maar ze zien er wel goed uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 03:16 schreef Tijnes het volgende:
Voor mensen die fan zijn van Zwijndrecht en houden van onweer:
http://www.youtube.com/watch?v=BxXrmbW7HNU
FIlmpje vanuit mijn nederig stulpje hier passage zwijndrecht
En verder vind ik Zwijndrecht goed om te wonen.
Het is geen boere gehucht, maar ook geen grote stad.
PC, Eten, Slapen en luieren doe ik het liefst in Zwijndrecht.
Als ik buiten mijn huis ben is dat meestal in Dordt of Rotterdam.
En binnekort misschien elk weekend rijswijk
Zwijndrecht![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Schoot me vandeweek nog een beroemde ex-Zwijndrechtenaar te binnen:
Dick Passchier
[afbeelding]
Hij is ook wel erg oldskoolquote:
Bron: Wikipediaquote:Dick Passchier
Dick Passchier (16 maart 1933) is een Nederlands presentator. Hij werd vooral bekend door de grote spelprogramma's die hij samen met Judith Bosch en Barend Barendse gedurende de jaren zeventig voor de NCRV presenteerde, zoals Spel zonder grenzen, Tweekamp en Zeskamp. Ook is hij bekend door zijn werk als voice-over bij de televisie-uitzendingen van het Koninginnedagdefilé tijdens de regeringsperiode van Koningin Juliana. Hij voorzag deze uitzendingen van 1973 tot 1981 van commentaar. Ook was hij enige jaren voorzitter van de betaaldvoetbalclub FC Dordrecht. Daarnaast presenteerde hij vanaf 1976 de Mini-voetbalshow.
Passchier verdween eind jaren tachtig van de buis en verhuisde naar Noorwegen. In 2004 kwam hij echter weer terug naar Nederland. Hij woont in Friesland.
Tevens was Dick Passchier tot en met vorig jaar de presentator tijdens de jaarlijkse vlaggetjesdag in Scheveningen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |