Ik reed op mijn teller 110quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 06:38 schreef ThAzOnE het volgende:
was jij diegene die 90 reed...? Volgens AD was er nl. iemand gepakt met die snelheid
Valt nog mee gezien de snelheid en het feit dat het binnen de bebouwde kom betreft. Je telefoon beetpakken is duurder. Van mij mogen ze daar best permanent controleren met een flitspaal. Hoevaak ik niet ingehaald word als ik daar braafjes 50 probeer te rijden.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:44 schreef renz0r het volgende:
Aardig bedrag.
Op de ringdijk staan ze eigenlijk 3 vaste plakken. Op die 2 vrachtwagen parkeerplaatsen die dicht bij elkaar liggen en als de lauwers ...
Dat was ook grappig, mn baas belde precies toen die agent voor me ging rijden, heb m maar niet opgenomenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 16:51 schreef alpeko het volgende:
[..]
Valt nog mee gezien de snelheid en het feit dat het binnen de bebouwde kom betreft. Je telefoon beetpakken is duurder. Van mij mogen ze daar best permanent controleren met een flitspaal. Hoevaak ik niet ingehaald word als ik daar braafjes 50 probeer te rijden.
Agreedquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 19:01 schreef Robin2130 het volgende:
Ach, de gemeente mot eens wat aan de Ringdijk en de LIndtsedijk doen. Gewoon versmallingen of permanente trajectcontrole/flitspalen of drempels neerplempen. Het is gvd net een racebaan daar. Tsja, dat heb je he, van die paupers die het leuk vinden om zo hard te gaan rijden. Zelf komen ze er 9 van de 10 keer goed vanaf.
Goede kickquote:Op donderdag 30 augustus 2007 08:44 schreef ThAzOnE het volgende:
*reanimeert dit topic*
Sorry, dat is niet FP-waardig dus dat kan ik niet op de FP plempenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 12:42 schreef karr-1 het volgende:
er gebeurt ook veel te weinig in Zwijndrecht de laatste tijd. Ik kan melden dat het behang bij ons op de muur zit en dat we aankomende zaterdag gaan meubelshoppen.
Waarom niet? Als Britney of Paris zou gaan shoppen staat dat altijd wel op de FP.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:13 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Sorry, dat is niet FP-waardig dus dat kan ik niet op de FP plempen
Wij zijn je vrienden tochquote:Op donderdag 30 augustus 2007 13:27 schreef ThAzOnE het volgende:
precies....even zorgen voor wat Fok-waardig nieuws: ik krijg visite vanavond. Eindelijk, veel vrienden heb ik niet dus het is een feest bij mij thuis![]()
![]()
Pff geen idee eigenlijk, ik kan momenteel alleen maar denken aan dingen rondom mijn aanstaande verhuizing. En volgende week gaat de Gemeenteraad weer van start, dus dan moet ik daar weer mee aan de slag.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 16:30 schreef ThAzOnE het volgende:
shit heb ik er dan meer dan 1? Sjeetje lekker vriend ben ik zeg, dat ik jullie vergeet
Maar goed, even weer wat ontopic....
...heb geen idee waarover. We zitten hier met meerderen, verzin eens een onderwerp?
Ik las het in de krant vanmorgen. Wat een gore smeerlap zeg, een kind van 13 verkrachten en zwanger maken en het dan ook nog ontkennen. Geef mij 5 minuten alleen met zo'n smeerlap.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:47 schreef staticdata het volgende:
De 41-jarige Zwijndrechtenaar F. van den D. heeft vandaag een celstraf van 30 maanden (waarvan 6 voorwaardelijk) tegen zich horen eisen, omdat hij in oktober 2006 zijn destijds 13-jarige stiefdochter zou hebben verkracht. De zoon die het meisje onlangs heeft gebaard, zou daar het resultaat van zijn geweest.
Tijdens de rechtszaak ontkende de Zwijndrechtenaar dat er sprake was van een verkrachting. Hij beweert dat zijn stiefdochter met de seksuele toespelingen begon, en hij niets tegen haar zin in heeft gedaan. Voorts kon hij zich niet voorstellen dat zij zwanger was geraakt van hem, gezien de korte duur van de penetratie. "Twee tellen", vertelde hij de rechter.
Mensen uit de omgeving van het meisje hebben verklaard dat zij zich niet bezighield met jongens, maar liever kleurplaten inkleurde. Van den D. zit voorlopig in voorarrest. Volgens zijn advocaat heeft zijn moeder zijn zolderkamertje weer ingericht en is het het beste dat hij naar huis gaat. "Zijn bedje is gespreid en moeder houdt toezicht", zei zij.
tja maar dan ga jij de bak in en hij nietquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:55 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik las het in de krant vanmorgen. Wat een gore smeerlap zeg, een kind van 13 verkrachten en zwanger maken en het dan ook nog ontkennen. Geef mij 5 minuten alleen met zo'n smeerlap.
Dat heb ik er wel voor over....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:58 schreef staticdata het volgende:
[..]
tja maar dan ga jij de bak in en hij niet
Woonplaats: Dordrechtquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 15:57 schreef ThAzOnE het volgende:
*kots* levenslang geven zulke gasten...
btw in de reacties ook een zwijndrechtse gespot. Wie brengt haar op de hoogte van dit topic?
Ik kan het helaas niet. Javascripts is hier uitgeschakeld op mijn werk
Ik heb zelfs nog bij haar in de klas gezeten op de lagere school.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:10 schreef ThAzOnE het volgende:
shit verkeerd gelezen ze komt uit Z maar woont in D. Tja das niet goed he....![]()
Welcome back !quote:
Dat Blue tuig loopt hier elk weekend over het plein te gillen en heeft zelfs een keer bij ons de autoruit ingeslagen. Thank God dat ik hier wegga.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 16:33 schreef TheSorrow het volgende:
Maat van me is afgelopen zaterdagnacht van zn scooter afgeslagen, hij heeft een hersenschudding en weet er niets meer van... BizarZullen wel weer van die dronken Blue mogolen geweest zijn
Het was bij de Pietermantunnel gebeurd trouwens.
dat begin ik eerlijk gezegd met heel zwijndrecht te krijgenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 23:19 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat Blue tuig loopt hier elk weekend over het plein te gillen en heeft zelfs een keer bij ons de autoruit ingeslagen. Thank God dat ik hier wegga.
Nou nee dat nog niet, voor de rest woon ik hier prima.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:59 schreef staticdata het volgende:
[..]
dat begin ik eerlijk gezegd met heel zwijndrecht te krijgen![]()
Slechte zaakquote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Gisteravond naar don diablo in ambacht geweest en daarna naar de blue voor het eerst sinds een dik hald jaarWas nog best gezellig
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk ook niet dat ik er nog de leeftijd voor hebquote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Gisteravond naar don diablo in ambacht geweest en daarna naar de blue voor het eerst sinds een dik hald jaarWas nog best gezellig
Bespaar jezelf het geld en de moeitequote:Op zondag 2 september 2007 23:27 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben er nog nooit geweest, maar ik denk ook niet dat ik er nog de leeftijd voor heb![]()
Dat lijkt me dan wel weer leukquote:Op zondag 2 september 2007 23:34 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Bespaar jezelf het geld en de moeite
Alhoewel mn mams pasgeleden nog naar een 70's/80's avond geweest is
Lijkt me ook meer een avond waar het wat "oudere" publiek op afkomt en niet dat grut van 16 jaar enzo.quote:Op zondag 2 september 2007 23:39 schreef renz0r het volgende:
70s 80s is een erg populaire avond, altijd uitverkocht en mensen uit heinde en verre schijnt
Nog maar is een keer doen
Don Diablo was vet hequote:Op zondag 2 september 2007 15:11 schreef renz0r het volgende:
Zekerquote:Op maandag 3 september 2007 12:07 schreef renz0r het volgende:
aah aan de bar buiten neem ik aan? Heb ik behoorlijk vaak besteld
Hey dat is precies op de hoek van de Passage, bij die rotonde toch? Daar kom ik met enige regelmaat voorbij rijden op weg naar de Uitstek. Verder ken ik die huizen bij de Passage niet, maar ze zien er wel goed uit.quote:Op vrijdag 7 september 2007 03:16 schreef Tijnes het volgende:
Voor mensen die fan zijn van Zwijndrecht en houden van onweer:
http://www.youtube.com/watch?v=BxXrmbW7HNU
FIlmpje vanuit mijn nederig stulpje hier passage zwijndrecht
En verder vind ik Zwijndrecht goed om te wonen.
Het is geen boere gehucht, maar ook geen grote stad.
PC, Eten, Slapen en luieren doe ik het liefst in Zwijndrecht.
Als ik buiten mijn huis ben is dat meestal in Dordt of Rotterdam.
En binnekort misschien elk weekend rijswijk
Zwijndrecht![]()
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 7 september 2007 19:45 schreef MissMSX het volgende:
Schoot me vandeweek nog een beroemde ex-Zwijndrechtenaar te binnen:
Dick Passchier
[afbeelding]
Hij is ook wel erg oldskoolquote:
Bron: Wikipediaquote:Dick Passchier
Dick Passchier (16 maart 1933) is een Nederlands presentator. Hij werd vooral bekend door de grote spelprogramma's die hij samen met Judith Bosch en Barend Barendse gedurende de jaren zeventig voor de NCRV presenteerde, zoals Spel zonder grenzen, Tweekamp en Zeskamp. Ook is hij bekend door zijn werk als voice-over bij de televisie-uitzendingen van het Koninginnedagdefilé tijdens de regeringsperiode van Koningin Juliana. Hij voorzag deze uitzendingen van 1973 tot 1981 van commentaar. Ook was hij enige jaren voorzitter van de betaaldvoetbalclub FC Dordrecht. Daarnaast presenteerde hij vanaf 1976 de Mini-voetbalshow.
Passchier verdween eind jaren tachtig van de buis en verhuisde naar Noorwegen. In 2004 kwam hij echter weer terug naar Nederland. Hij woont in Friesland.
Tevens was Dick Passchier tot en met vorig jaar de presentator tijdens de jaarlijkse vlaggetjesdag in Scheveningen.
quote:13-jarige doet vrouw van 64 'vies voorstel'
Gepubliceerd: maandag 10 september 2007 @ 01:10
Een 13-jarige knaap is opgepakt omdat hij een 64-jarige vrouw een oneerbaar voorstel had gedaan. De jongen belde bij de bejaarde aan en vroeg haar onzedelijke handelingen bij hem te verrichten.
Het incident gebeurde in Zwijndrecht. De vrouw was hier niet van gediend en waarschuwde de politie. De jongen verklaarde op het bureau met een aantal vrienden een weddenschap te hebben afgesloten waarvan hij nu spijt heeft.
quote:Zwijndrechter mishandelt zwangere vriendin
Gepubliceerd: maandag 10 september 2007 @ 00:44
Een 26-jarige drankrijder uit Zwijndrecht is zaterdag niet alleen opgepakt omdat hij een slok teveel op had, maar ook op verdenking van het mishandelen van zijn hoogzwangere vriendin. Bovendien gaf de dronkenlap op het politiebureau een valse naam op. De Zwijndrechter ontkent alle beschuldigingen.
Een getuige waarschuwde de politie toen deze zag dat het stel onenigheid had. Toen de politie aankwam was de auto al verdwenen. Na een zoektocht vond de politie de wagen terug in Zwijndrecht. De 23-jarige vrouw die in de auto zat was gewond en overstuur waarop de politie haar apart verhoorde.
De zeven maanden zwangere vrouw werd in de politiebus ondervraagd, terwijl haar vriend vergeefs probeerde in de bus te komen. De vrouw vertelde dat haar man haar had geslagen en haar en haar ongeboren baby met de dood had bedreigd. De vrouw weigerde echter aangifte te doen. Ze is in het ziekenhuis opgenomen.
Ha ha dat durf ik helaas niet te beloven. Wel weet ik dat binnenkort de uitbreiding van en de verhoging van de parkeertarieven aan de orde is.quote:Op maandag 10 september 2007 09:50 schreef ThAzOnE het volgende:
![]()
Krijgen we nu geen verhogingen dit jaar als traktatie?
Stel dan even voor dat ze de Kort Ambachtlaan ook wel betaald parkeren mogen maken.quote:Op maandag 10 september 2007 09:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ha ha dat durf ik helaas niet te beloven. Wel weet ik dat binnenkort de uitbreiding van en de verhoging van de parkeertarieven aan de orde is.
Dat is een van de weinige gebieden waar ik er geen bezwaar tegen zou hebben. Mijn vriend werkt in het winkelcentrum aan de Kort Ambachtlaan en ik kom er regelmatig doorheen rijden met de auto. Wat een klotestraat is dat zeg, allemaal proberen ze een parkeerplek te vinden en dan maar die straat blokkeren.quote:Op maandag 10 september 2007 10:01 schreef alpeko het volgende:
[..]
Stel dan even voor dat ze de Kort Ambachtlaan ook wel betaald parkeren mogen maken.![]()
ja zeg ik woon boven de Kort ambachtlaanquote:Op maandag 10 september 2007 10:26 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat is een van de weinige gebieden waar ik er geen bezwaar tegen zou hebben. Mijn vriend werkt in het winkelcentrum aan de Kort Ambachtlaan en ik kom er regelmatig doorheen rijden met de auto. Wat een klotestraat is dat zeg, allemaal proberen ze een parkeerplek te vinden en dan maar die straat blokkeren.
Maar laten we niet vergeten dat de Bas van der Heijden daar oorspronkelijk gezegd heeft dat het parkeren in de garage eronder gratis zou zijn. Nu het ding er staat gaan ze er ineens geld voor vragen.
Toen de Bas de vergunning aanvroeg voor het bouwen van de garage, hebben ze toegezegd dat de garage gratis toegankelijk zou zijn voor mensen die daar winkelen. Toen het ding er eenmaal stond bleek dat ze er ineens geld voor gingen vragen. Maar aangezien die garage eigendom is van de Bas kun je er weinig aan doen.quote:Op maandag 10 september 2007 10:31 schreef staticdata het volgende:
[..]
ja zeg ik woon boven de Kort ambachtlaan. Probleem is wat je zegt, het betaald parkeren bij de Bas. Als ze het nu gewoon doen zoals jumbo het doet. bij besteding van zoveel euro krijg je het parkeer geld weer terug. Dan is er niet zoveel aan de hand.
De gemeente heeft trouwens niet echt geluisterd naar de bewoners. Ik heb destijds aangegeven wat ze aan die weg gaan doen omdat het soms een circuit is. Hebben ze begin dit jaar een meting uitgevoerd op een doordeweekse dag. Bleek dat er niets aan de hand was. Nee gek he dan kan je niet hard rijden vanwege al het parkeervolk. die meting zullen ze niet dan niet doen 's avonds en op zondag, dan komen er soms auto's met 80/90 km/u voorbij knallen.
Ben blij dat ik er weg ga
Wat had je in gedachten dan? Die weg nodigt nu al niet uit om er harder dan 30/40 te rijden. Hij is smal, bochtig en je wilt je auto niet tegen zo'n hardgekookt ei rijden. Drempels en verdere versmalling zijn daar niet echt een optie gezien het dagelijkse zware vrachtverkeer aldaar. Die vrachtwagens zijn overigens ook een ramp, die blokkeren gerust 15 minuten de weg.quote:Op maandag 10 september 2007 10:31 schreef staticdata het volgende:
De gemeente heeft trouwens niet echt geluisterd naar de bewoners. Ik heb destijds aangegeven wat ze aan die weg gaan doen omdat het soms een circuit is.
Vrachtwagens van de Bas zouden ook volledig in die garage moeten verdwijnen, maar aangezien ze dat gebruiken als alternatieve opslagplaats.....quote:Op maandag 10 september 2007 11:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Wat had je in gedachten dan? Die weg nodigt nu al niet uit om er harder dan 30/40 te rijden. Hij is smal, bochtig en je wilt je auto niet tegen zo'n hardgekookt ei rijden. Drempels en verdere versmalling zijn daar niet echt een optie gezien het dagelijkse zware vrachtverkeer aldaar. Die vrachtwagens zijn overigens ook een ramp, die blokkeren gerust 15 minuten de weg.
Klopt, dat is het gevaarlijke stuk, nodigt uit om eens lekker los te trekken, maar dan komt er plotseling iemand de straat op...quote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
die weg nodigt wel uit om hard te rijden. zeker het rechte stuk na die ei-bocht, richting het shell station. Je wilt niet weten hoe vaak het gast daar wordt opengetrokken. En hoevaak we niet gierende banden horen van iemand die vol in de rem moet...
Ok, maar ook dat stuk blijft smal, het wegdek is al niet ideaal en waar het asfalt wordt daar mag je ook weer 50 en is de weg overzichtelijk. Nu we het toch over die weg hebben. Kennelijk is het voor veel bestuurders niet echt duidelijk dat de kruising Roosstraat/Kort Ambachtlaan gewoon een gelijkwaardige kruising is waar je dus voorrang dient te krijgen van verkeer van links als je vanaf de Roosstraat de Kort Ambachtlaan opdraait. Vroeger - voor de reconstructie - was dat een uitrit maar nu dus niet meer. Of ik moet het mishebben, in dat geval heb ik voor niets vele keren boos gekeken naar bestuurders van links die voorlangs gliptenquote:Op maandag 10 september 2007 11:22 schreef staticdata het volgende:
die weg nodigt wel uit om hard te rijden. zeker het rechte stuk na die ei-bocht, richting het shell station. Je wilt niet weten hoe vaak het gast daar wordt opengetrokken. En hoevaak we niet gierende banden horen van iemand die vol in de rem moet...
Klopt, ik sta daar ook regelmatig en het is echt een gelijkwaardige kruising, zodat verkeer van rechts gewoon voorrang heeft. Dus als jij vanuit de Roosstraat de Kort Ambachtlaan opgaat dan heb je gewoon voorrang. Niet veel mensen weten dat, maar ik wel. Ik stop dan ook altijd als er iemand uit de Roosstraat komt, tot ergernis van de mensen achter mij.quote:Op maandag 10 september 2007 11:49 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ok, maar ook dat stuk blijft smal, het wegdek is al niet ideaal en waar het asfalt wordt daar mag je ook weer 50 en is de weg overzichtelijk. Nu we het toch over die weg hebben. Kennelijk is het voor veel bestuurders niet echt duidelijk dat de kruising Roosstraat/Kort Ambachtlaan gewoon een gelijkwaardige kruising is waar je dus voorrang dient te krijgen van verkeer van links als je vanaf de Roosstraat de Kort Ambachtlaan opdraait. Vroeger - voor de reconstructie - was dat een uitrit maar nu dus niet meer. Of ik moet het mishebben, in dat geval heb ik voor niets vele keren boos gekeken naar bestuurders van links die voorlangs gliptenGelet op de weg is het in ieder geval geen uitrit-constructie.
Eenschquote:Op maandag 10 september 2007 11:15 schreef staticdata het volgende:
en dat terwijl shoppen bij jumbo fijner is dan bij de bas
Ik ben een vaste Lidl klant, alhoewel de Jumbo inderdaad ook fijn is. Bas ging ik vroeger altijd heen, maar sinds de nieuwe locatie is het een waardeloze winkel geworden.quote:Op maandag 10 september 2007 13:44 schreef Harmen1984 het volgende:
[..]
Eensch![]()
En dáár is parkeren na 18.00 gratis![]()
pcies. het is niet fijn winkelen daar met alle vakkenvullers die je voor de voeten lopen.quote:Op maandag 10 september 2007 13:48 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik ben een vaste Lidl klant, alhoewel de Jumbo inderdaad ook fijn is. Bas ging ik vroeger altijd heen, maar sinds de nieuwe locatie is het een waardeloze winkel geworden.
Precies en ik wil niet arrogant zijn, maar ik vind het soort volk dat er komt ook niet echt geweldig. Allemaal van dat kampvolk volgens mij wat de supermarkt gebruikt als clubhuis en overal uitgebreid gaat staan kleppen en ouwehoeren, zodat alles dicht zit.quote:Op maandag 10 september 2007 14:09 schreef staticdata het volgende:
[..]
pcies. het is niet fijn winkelen daar met alle vakkenvullers die je voor de voeten lopen.
Ik ben er 1 of 2 keer geweest, maar elke keer was ik blij dat ik er vandaan was. Wij gingen altijd naar de Lidl in HI Ambacht, maar sinds er in Zwijndrecht ook 1 is gaan we daar naar toe. Helemaal nu ik straks op 5 minuten vandaan woon.quote:Op maandag 10 september 2007 14:42 schreef alpeko het volgende:
Ik woon nog geen 5 min. lopen van de nieuw Bas maar ben er nog nooit geweestIk doe wel eens een snelle boodschap bij Albert Heijn en de rest haal ik in Oudeland.
Sinds de komst van de Bas is het er in ieder geval niet beter op geworden.quote:Op maandag 10 september 2007 15:15 schreef renz0r het volgende:
Kort ambachtlaan mogen ze idd aanpakken. Staat daar altijd vast en de vrachtwagen ban de bas die half op de weg staat...Gaat daar nergens meer over
qua verkeer niet nee. maar de omgeving heeft wel een goede opknapbeurt gekregenquote:Op dinsdag 11 september 2007 09:46 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Sinds de komst van de Bas is het er in ieder geval niet beter op geworden.
Dat dan weer wel.....quote:Op dinsdag 11 september 2007 09:57 schreef staticdata het volgende:
[..]
qua verkeer niet nee. maar de omgeving heeft wel een goede opknapbeurt gekregen
Ik zat vanmorgen (uiteraard) in dezelfde trein en het ding zat echt overvol. Waarom heb ik het idee dat die treinen de laatste paar maanden steeds drukker worden? Wat is er aan de hand?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:04 schreef renz0r het volgende:
Het is ook iedere keer weer raak in de spits met de NS....Vandaag voor de zoveelste keer kleine 10 minuten moeten wachten op de trein
Was ook f*cking druk op t station vanochtend voor de trein van 7.40
Omdat de zomervakantie wellicht voorbij is?quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef karr-1 het volgende:
Waarom heb ik het idee dat die treinen de laatste paar maanden steeds drukker worden? Wat is er aan de hand?
Jup zag je nog staan met je koffertjequote:Op dinsdag 11 september 2007 16:11 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zat vanmorgen (uiteraard) in dezelfde trein en het ding zat echt overvol. Waarom heb ik het idee dat die treinen de laatste paar maanden steeds drukker worden? Wat is er aan de hand?
Ik ga zometeen ook weer naar huis toe, het zal mij benieuwen hoe lang het duurt.
Blij dat ik daar weg ben!quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef alpeko het volgende:
Het probleem is inderdaad dat parkeren in de garage geld kost. Dus staat die toch vooral leeg en probeert iedereen een plekje te vinden in een van de schaarse gratis parkeervakken. Het weekend rijd ik rustig om via de dijk of via de Plantageweg om richting Nederhoven te gaan.
Lijkt me handiger om parkeren in die garage aantrekkerlijk te maken door of dat ook gratis te maken of door de gratis parkeerplekken van nu betaald te maken. Alleen kun je er dan op wachten dat de omliggende straten in de bloemenbuurt vol staan met auto's. Zelf woon ik daar ook, maar ik ben er toch wel voorstander van.
Dat kan, maar zelfs midden in de zomervakantie zaten die treinen vol en ik kan me toch echt niet herinneren dat de treinen voor de zomervakantie ook zo idioot vol zaten.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:18 schreef alpeko het volgende:
[..]
Omdat de zomervakantie wellicht voorbij is?
Jij ziet mij altijd, ik zie jou nooit. Daarentegen ben ik al blij als ik het station kan vinden zo vroeg in de ochtend, ik ben dan nog niet helemaal onder de mensen.quote:Op dinsdag 11 september 2007 16:22 schreef renz0r het volgende:
[..]
Jup zag je nog staan met je koffertje
Volgens mij korten ze de treinen in de zomer gewoon in zodat het ook weer vol zit.quote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat kan, maar zelfs midden in de zomervakantie zaten die treinen vol en ik kan me toch echt niet herinneren dat de treinen voor de zomervakantie ook zo idioot vol zaten.
Niet met Arriva mag ik hopenquote:Op woensdag 12 september 2007 08:47 schreef karr-1 het volgende:
Vanavond hebben we van 17.00 tot ongeveer 21.00 een door Salza georganiseerde busrit langs allerlei verenigingen enzo. Kunnen we als gemeenteraadsleden bekijken wat die mensen allemaal doen enzo, meestal erg interessant en zeer leerzaam.
Nee hoor met een touringcar die speciaal voor de gelegenheid ingehuurd wordt. Dit is een jaarlijks terugkerend ritueel, waar ik nu voor de 2de maal aan meedoe.quote:
Klopt, maar de treinen zijn nu weer op normale lengte en in vergelijking met voor de zomervakantie zitten ze echt idioot vol. Je moet vechten om een plekje te krijgen maar als je pech hebt kun je het hele stuk staan.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij korten ze de treinen in de zomer gewoon in zodat het ook weer vol zit.
Ik heb geen idee, ik heb standaard de trein van 07.40, soms die van 07.58 en het valt me echt de laatste paar maanden pas op dat die trein steeds voller en voller wordt. Daarom vraag ik me ook af wat er voor bijzonders aan de hand is buiten het normale school- en werkverkeer om.quote:Op woensdag 12 september 2007 09:45 schreef Harmen1984 het volgende:
De trein van 8.10 had net een vertraging van 15 min., en werd op het laatste moment nog even omgegooid naar spoor 1. Iedereen de trap af, trap op, en proppen maar
Het is inderdaad aardig druk de laatste tijd. Zit de trein van 7.58 ook altijd zo vol?
Als je Renzor ziet kun je mij ook zien, aangezien Renzor en ik blijkbaar altijd op hetzelfde tijdstip op het station staan in de morgen. Hij ziet mij wel en ik hem nietquote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef soares het volgende:
renzo.... ik zie jou steeeeeds op het staion, en op school.... gezellie joh
Moet je eens hoi zeggen héquote:Op woensdag 12 september 2007 11:44 schreef soares het volgende:
renzo.... ik zie jou steeeeeds op het staion, en op school.... gezellie joh
jup 2x in de week. Maar spreek je niet aan, ieder zo zn privéleven, daar is alleen Fok voorquote:Op woensdag 12 september 2007 12:01 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Als je Renzor ziet kun je mij ook zien, aangezien Renzor en ik blijkbaar altijd op hetzelfde tijdstip op het station staan in de morgen. Hij ziet mij wel en ik hem niet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |