ben jaloers op je....heb voor een opdrachtgever een paar dagen in de eurotoren gezeten (luchtmacht) en wat andere kazernes. 20 minuten rijden en geen files...... heerlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef alpeko het volgende:
Ik werk ook niet in Zwijndrecht zelf, maar dat is geen bezwaar natuurlijk. Ik ben de gelukkige om in Breda te werkenGeen files, over het algemeen 120km/u-wegen en een bescheiden reistijd van ca. 25 minuten in de zomer tot zo'n 35 min. Hoewel, vandaag werk ik dan weer wel thuis. Eén keer per week een thuiswerkdag. Reistijd van bed naar kantoor is dan ca. 10 stappen.
Ik moet wel heel Breda door (Breda Noordoost), ik doe daarom ongeveer net zo lang over het stuk snelweg als het stuk bebouwde kom. Maar ik klaag nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ben jaloers op je....heb voor een opdrachtgever een paar dagen in de eurotoren gezeten (luchtmacht) en wat andere kazernes. 20 minuten rijden en geen files...... heerlijk!
Ik woon in Zwijndrecht, maar werk in Rotterdam of Den Haag, afhankelijk van waar de baas me nodig heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef ThAzOnE het volgende:
Nou ja om wat levendigheid in dit topic te houden...wie is er de gelukkig om in Zwijndrecht naar zijn/haar werk/ school te gaan en wie is de l*l om elke dag een pokkeneind te rijden? Kortom waar werk je /ga je naar school als zwijndrechter?
Laat ik maar beginnen: helaas ik ben de l*l, mijn baas zit zelf in Rotterdam maar ik word overal heen gestuurd. Voorlopig zit ik in de binnenstad van Den Haag.
Ik zal eens voor je kijken, momentje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1, wat is de uitslag? Cort van Linden 9e en eengezinswoning in HIA 25e en een eengezinswoning in Alblasserdam 17e
Het schiet op
Was jij toevallig vanavond in de captains?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken, momentje...
Tijdelijk uit de lucht wegens onderhoud. Ik zal morgen nog eens kijken.
Nee toevallig niet. Ik zat gisteravond in Den Haag voor de filmpremiere van de film waar mijn wederhelft in meegespeeld heeft. Of heb ik een dubbelganger rondlopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij toevallig vanavond in de captains?
Ik schijn op de 1ste plaats te staan voor een woning in de Kapitein Rietbergenflat. Ik ken dat gebouw alleen van de buitenkant, ben er nooit binnen geweest. Ik heb nog geen uitnodiging gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1, wat is de uitslag? Cort van Linden 9e en eengezinswoning in HIA 25e en een eengezinswoning in Alblasserdam 17e
Het schiet op
Het lijkt mij zo'n Turkenbuurt, maar dat is misschien mijn vooroordeel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef ThAzOnE het volgende:
Cool! Ken alleen die flat ook niet...maar ben benieuwd
Ik heb de uitnodiging inmiddels wel binnen gekregen via de post. In plaats van naar de flat moet ik meteen naar het kantoor van Progrez in Dordrecht komen, volgende week maandag om 13.30. In de omschrijving staat dat de flat beschikbaar is vanaf begin juli, dus het zal nu wel leeg staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik schijn op de 1ste plaats te staan voor een woning in de Kapitein Rietbergenflat. Ik ken dat gebouw alleen van de buitenkant, ben er nooit binnen geweest. Ik heb nog geen uitnodiging gehad.
Cort van der Lindenstraat ben ik nummer 21, dus dat zal wel niets worden.
Ik woon er niet zo heel ver vandaan, paar honderd meter hemelsbreed. Het is volgens mij wel een buurt met een bovengemiddeld percentage allochtonen, maar dat baseer ik ook alleen maar op wat ik zie als ik er soms voorbij fiets. Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef karr-1 het volgende:
Ik ken deze flat en deze buurt niet, dus iedereen die me iets kan vertellen, zet het hier neer of PM het me even. Ik wil wel weten waar ik terecht kom.
Ik vind het ook vreemd dat je meteen naar het kantoor toe moet en niet even in de woning kan gaan kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik woon er niet zo heel ver vandaan, paar honderd meter hemelsbreed. Het is volgens mij wel een buurt met een bovengemiddeld percentage allochtonen, maar dat baseer ik ook alleen maar op wat ik zie als ik er soms voorbij fiets. Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.
Veel meer informatie heb ik ook niet. Ken de flats ook niet van binnen. Gewoon zelf een keer een kijkje nemen. Niet alleen in de woning zelf maar ook de buurt eens een keer bezoeken op een zaterdag of zondag en een keer 's avonds. Dan heb je een beetje een beeld.
Kortom, gewoon erg gezellig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.
no offence richting onze allochtone-medemens, maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Heb ff op google-earth gekeken en ben er 2 a 3 x doorheen gereden en mijn oude-buurman (jawel...marokaans, maar superrelaxde gast) is daar ook in de buurt gaan wonen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo'n Turkenbuurt, maar dat is misschien mijn vooroordeel.
Ik heb niets tegen allochtonen op zich, maar zodra het een meerderheid gaat vormen dan wordt het anders. Ik woon graag in een buurt waar ik desnoods dag en nacht veilig over straat kan als het zo uitkomt zonder bang te zijn dat ik overvallen wordt of mijn huis leeggeroofd is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
no offence richting onze allochtone-medemens, maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Heb ff op google-earth gekeken en ben er 2 a 3 x doorheen gereden en mijn oude-buurman (jawel...marokaans, maar superrelaxde gast) is daar ook in de buurt gaan wonen.
Whoeps...naja denk tquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee toevallig niet. Ik zat gisteravond in Den Haag voor de filmpremiere van de film waar mijn wederhelft in meegespeeld heeft. Of heb ik een dubbelganger rondlopen?
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon graag in een buurt waar ik desnoods dag en nacht veilig over straat kan als het zo uitkomt zonder bang te zijn dat ik overvallen wordt of mijn huis leeggeroofd is.
Juist. Nergens ben je meer echt veiligquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.
Kan ik daar een huis krijgen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |