Ha ha ha die had ik over het hoofd gezien ;-)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef ThAzOnE het volgende:
kijken we toch gewoon op uitzending gemist?
Ik dacht al. Renzor kan toch wel tellen.....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef renz0r het volgende:
TT moet deel 6 zijn, is al aangegeven via de meldingsknop
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 09:18 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik dacht al. Renzor kan toch wel tellen.....
Fixedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef alpeko het volgende:
Tijd om het rijtje Fokkers wonend in Zwijndrecht uit te breiden met: alpeko
Nog even en we nemen FOK overquote:
Heey Collegaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:32 schreef alpeko het volgende:
Tijd om het rijtje Fokkers wonend in Zwijndrecht uit te breiden met: alpeko
Ja ene luttele 31 gradenquote:
Gelukkig is het zondag, dus dat wordt lekker in het zonnetje hangen. Even bijkomen van mijn TV avontuur van gisteravondquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:42 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Heey Collega
[..]
Ja ene luttele 31 graden
We zijn eigenlijk al geen collega's meer: http://forum.fok.nl/topic/1057060. Ben gestopt met schrijven voor Fok!, alleen heb ik mijn rechten nog steeds.quote:
Develstein. Vanf zomer 1993 tot zomer 1999.quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:34 schreef renz0r het volgende:
Jup. Welke?
Ik heb gestemdquote:Op zondag 5 augustus 2007 16:54 schreef karr-1 het volgende:
Willen we een mede Zwijndrechtenaar een plezier doen? Natuurlijk willen we dat.
Mijn partner heeft onlangs meegedaan aan een filmproject van een vriend van hem. De bedoeling is om een fake trailer op te nemen in de stijl van Quentin Tarantino en dat in te zenden voor een wedstrijd. De winnaar komt met zijn of haar trailer op de DVD van Planet Terror zodra die uitkomt.
Uiteraard is het de bedoeling dat zoveel mogelijk mensen het filmpje bekijken en er op stemmen, zodat ze zo hoog mogelijk eindigen. Je kunt de trailer bekijken en tevens stemmen op de volgende site http://www.planetterror.nl/faketrailer/
Het filmpje heet "The Bird That Cannot Be Caged' en staat ergens net onder het midden.
Allemaal stemmen dus![]()
![]()
Thanx guys....
ben jaloers op je....heb voor een opdrachtgever een paar dagen in de eurotoren gezeten (luchtmacht) en wat andere kazernes. 20 minuten rijden en geen files...... heerlijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:48 schreef alpeko het volgende:
Ik werk ook niet in Zwijndrecht zelf, maar dat is geen bezwaar natuurlijk. Ik ben de gelukkige om in Breda te werkenGeen files, over het algemeen 120km/u-wegen en een bescheiden reistijd van ca. 25 minuten in de zomer tot zo'n 35 min. Hoewel, vandaag werk ik dan weer wel thuis. Eén keer per week een thuiswerkdag. Reistijd van bed naar kantoor is dan ca. 10 stappen.
Ik moet wel heel Breda door (Breda Noordoost), ik doe daarom ongeveer net zo lang over het stuk snelweg als het stuk bebouwde kom. Maar ik klaag nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:17 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ben jaloers op je....heb voor een opdrachtgever een paar dagen in de eurotoren gezeten (luchtmacht) en wat andere kazernes. 20 minuten rijden en geen files...... heerlijk!
Ik woon in Zwijndrecht, maar werk in Rotterdam of Den Haag, afhankelijk van waar de baas me nodig heeft.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef ThAzOnE het volgende:
Nou ja om wat levendigheid in dit topic te houden...wie is er de gelukkig om in Zwijndrecht naar zijn/haar werk/ school te gaan en wie is de l*l om elke dag een pokkeneind te rijden? Kortom waar werk je /ga je naar school als zwijndrechter?
Laat ik maar beginnen: helaas ik ben de l*l, mijn baas zit zelf in Rotterdam maar ik word overal heen gestuurd. Voorlopig zit ik in de binnenstad van Den Haag.
Ik zal eens voor je kijken, momentje...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1, wat is de uitslag? Cort van Linden 9e en eengezinswoning in HIA 25e en een eengezinswoning in Alblasserdam 17e
Het schiet op
Was jij toevallig vanavond in de captains?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 18:47 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik zal eens voor je kijken, momentje...
Tijdelijk uit de lucht wegens onderhoud. Ik zal morgen nog eens kijken.
Nee toevallig niet. Ik zat gisteravond in Den Haag voor de filmpremiere van de film waar mijn wederhelft in meegespeeld heeft. Of heb ik een dubbelganger rondlopen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:27 schreef renz0r het volgende:
[..]
Was jij toevallig vanavond in de captains?
Ik schijn op de 1ste plaats te staan voor een woning in de Kapitein Rietbergenflat. Ik ken dat gebouw alleen van de buitenkant, ben er nooit binnen geweest. Ik heb nog geen uitnodiging gehad.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:43 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1, wat is de uitslag? Cort van Linden 9e en eengezinswoning in HIA 25e en een eengezinswoning in Alblasserdam 17e
Het schiet op
Het lijkt mij zo'n Turkenbuurt, maar dat is misschien mijn vooroordeel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:30 schreef ThAzOnE het volgende:
Cool! Ken alleen die flat ook niet...maar ben benieuwd
Ik heb de uitnodiging inmiddels wel binnen gekregen via de post. In plaats van naar de flat moet ik meteen naar het kantoor van Progrez in Dordrecht komen, volgende week maandag om 13.30. In de omschrijving staat dat de flat beschikbaar is vanaf begin juli, dus het zal nu wel leeg staan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:43 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Ik schijn op de 1ste plaats te staan voor een woning in de Kapitein Rietbergenflat. Ik ken dat gebouw alleen van de buitenkant, ben er nooit binnen geweest. Ik heb nog geen uitnodiging gehad.
Cort van der Lindenstraat ben ik nummer 21, dus dat zal wel niets worden.
Ik woon er niet zo heel ver vandaan, paar honderd meter hemelsbreed. Het is volgens mij wel een buurt met een bovengemiddeld percentage allochtonen, maar dat baseer ik ook alleen maar op wat ik zie als ik er soms voorbij fiets. Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:43 schreef karr-1 het volgende:
Ik ken deze flat en deze buurt niet, dus iedereen die me iets kan vertellen, zet het hier neer of PM het me even. Ik wil wel weten waar ik terecht kom.
Ik vind het ook vreemd dat je meteen naar het kantoor toe moet en niet even in de woning kan gaan kijken.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik woon er niet zo heel ver vandaan, paar honderd meter hemelsbreed. Het is volgens mij wel een buurt met een bovengemiddeld percentage allochtonen, maar dat baseer ik ook alleen maar op wat ik zie als ik er soms voorbij fiets. Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.
Veel meer informatie heb ik ook niet. Ken de flats ook niet van binnen. Gewoon zelf een keer een kijkje nemen. Niet alleen in de woning zelf maar ook de buurt eens een keer bezoeken op een zaterdag of zondag en een keer 's avonds. Dan heb je een beetje een beeld.
Kortom, gewoon erg gezellig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:02 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik zie wel eens een familie-barbecue op het grasveld schuin tegenover de Lidl en wat gehang daar in de buurt.
no offence richting onze allochtone-medemens, maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Heb ff op google-earth gekeken en ben er 2 a 3 x doorheen gereden en mijn oude-buurman (jawel...marokaans, maar superrelaxde gast) is daar ook in de buurt gaan wonen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 14:37 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Het lijkt mij zo'n Turkenbuurt, maar dat is misschien mijn vooroordeel.
Ik heb niets tegen allochtonen op zich, maar zodra het een meerderheid gaat vormen dan wordt het anders. Ik woon graag in een buurt waar ik desnoods dag en nacht veilig over straat kan als het zo uitkomt zonder bang te zijn dat ik overvallen wordt of mijn huis leeggeroofd is.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 20:42 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
no offence richting onze allochtone-medemens, maar ik denk dat je wel eens gelijk kan hebben. Heb ff op google-earth gekeken en ben er 2 a 3 x doorheen gereden en mijn oude-buurman (jawel...marokaans, maar superrelaxde gast) is daar ook in de buurt gaan wonen.
Whoeps...naja denk tquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:32 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee toevallig niet. Ik zat gisteravond in Den Haag voor de filmpremiere van de film waar mijn wederhelft in meegespeeld heeft. Of heb ik een dubbelganger rondlopen?
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 22:35 schreef karr-1 het volgende:
Ik woon graag in een buurt waar ik desnoods dag en nacht veilig over straat kan als het zo uitkomt zonder bang te zijn dat ik overvallen wordt of mijn huis leeggeroofd is.
Juist. Nergens ben je meer echt veiligquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.
Kan ik daar een huis krijgen dan?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 08:26 schreef alpeko het volgende:
[..]
Dat kan alleen nog in Madurodam en in Sesamstraat denk ik. En ik denk dat de kans dat er wordt ingebroken in een betere laagbouw buurt zelfs groter is. Minder toezicht en meer te halen.
Altijd in Zwijndrechtquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 14:19 schreef TheSorrow het volgende:
Relaxed!Eerste dagen warm weer, daarna alleen maar bagger
Maar gelukkig schijnt in Zwijndrecht de zon!
Zwijndrecht is toch afslag 22 op de snelweg?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 15:22 schreef renz0r het volgende:
waar ik hem chill....Lekker rustig smoken is wat ik wil...
jaja je weet het ja ja richting zwijndrecht afslag 23 zuid holland zuid
Ofzoiets
Nrs staan in de OP voor de nieuwsgierige.
Nooit op de snelweg geweest zekerquote:
Het zou maar zo kunnen, ik ben heel slecht in straatnamen enzo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef TheSorrow het volgende:
Pieter Zeemanstraat?
Dan zal ik de eer hoog moeten houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:55 schreef renz0r het volgende:
Hopelijk redelijk vaan in Zeeland te vinden deze vakantie.... Mijn hulp zal minimaal zijn
Nice, op een boot lijkt me inderdaad lekker vertoeven nu het een beetje mooier weer wordt enzo. Dan kan ik me voorstellen dat je daar vaker wilt zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef renz0r het volgende:
haha nee, maar onze boot ligt daar en het is daar altijd heerlijk vertoeven. Deze zomer zowaar nog maar één keer geweest...Wil dat ruimschoots goedmaken!
Zaterdagmiddag kwam ik aan. Lekker in de haven gehangen, wat gedronken aan t gestrand en gegeten in een restaurant aan t strand....Die zonsondergang blijft mooi.
Zondag uitgeslapen en bij de boot gerommeld. Namiddag richting de strandtent en daar in de avond op t strand geBBQ'd.
Vandaag in de middag terug gekomen
Mijn ex komt uit Zeeland dus in de periode 1997-2000 zat ik er vrijwel elk weekend. Nadat het uit was ben ik er eigenlijk nooit meer geweest. Mijn ouders gaan er nog wel eens op vakantie, dat is het enige dat ik er van weet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:39 schreef renz0r het volgende:
Al is t weer minder, vermaak me in Zeeland goed! Altijd al mn 2de huis gevonden
Gefeliciteerd, ik ken Citrix alleen van naam, maar het lijkt me knap ingewikkeld.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef ThAzOnE het volgende:
heeft niets met Zwijndrecht te maken, maar moet ff leven in dit topic blazen...
Vandaag mijn Citrix examen gehaald met een 100% score![]()
Blijf vooral in het prachtige Zwijndrechtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:02 schreef karr-1 het volgende:
Ander nieuws. Mijn vriend en ik gaan verhuizen, per 1 oktober hopen we in de nieuwe woning te zitten. We blijven gewoon in Zwijndrecht wonen, dus jullie zijn nog niet van me af.
Hell yeah, ik ga hier voorlopig nog niet weg hoor. Bevalt me veel te goed hierquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:03 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Blijf vooral in het prachtige Zwijndrecht
Waar anders.......quote:
Ik heb ruim 20 jaar in het Oosten van het land gewoond en geloof me, dat is ook niet alles. Elk dorp of stad heeft wel voor- en nadelen. Ik ben wegens werk in de Randstad komen wonen en dan vind ik dat het met Zwijndrecht nog niet zo slecht getroffen heb. Alle voordelen van de Randstad, maar ook de voordelen van een beetje dorps gebeuren, veel groen etc.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:22 schreef alpeko het volgende:
Wat is iedereen hier toch bevooroordeeld positief over Zwijndrecht? Heb nooit ergens anders gewoont. Maar Zwijndrecht is een vrouw zonder hart en helaas ook zonder geld. Toch woon ik er omdat Zwijndrecht een soort van jeugdliefde is die je niet wilt verlaten omdat het zo vertrouwd voelt.
Ik werk in Zwijndrecht en woon in Dordrecht (ook nog zeer dichtbij de brug naar Zwijndrecht), dus ik zie mezelf wel als gelukkig jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:43 schreef ThAzOnE het volgende:
Nou ja om wat levendigheid in dit topic te houden...wie is er de gelukkig om in Zwijndrecht naar zijn/haar werk/ school te gaan en wie is de l*l om elke dag een pokkeneind te rijden? Kortom waar werk je /ga je naar school als zwijndrechter?
Laat ik maar beginnen: helaas ik ben de l*l, mijn baas zit zelf in Rotterdam maar ik word overal heen gestuurd. Voorlopig zit ik in de binnenstad van Den Haag.
volgens mij kwamen ze qua begroting flink te kort dit jaar toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Zwijndrecht heeft geld, het wordt alleen op de verkeerde manier uitgegeven. Ik zeg ook niet dat ik voor de rest van mijn leven hier blijf wonen, maar voorlopig voel ik me prima op mijn plaats hier.
Volgens mij is alles in het nieuwe gemeentehuis gaan zitten.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij kwamen ze qua begroting flink te kort dit jaar toch?
Vanmorgen las ik in de krant dat het hard mee schijnt te vallen. Meer als de sluiting van het bibliotheekfiliaal, het zwembad en de theater is niet nodig vooralsnog. Binnenkort gaan wij als Gemeenteraad hierover praten en dan kan ik je meer vertellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 07:35 schreef staticdata het volgende:
[..]
volgens mij kwamen ze qua begroting flink te kort dit jaar toch?
Dat zou je denken, maar dat is helaas niet zo. Het merendeel is gaan zitten in de enorme hoeveelheid subsidies die we overal en nergens aan uitgeven. Zaken als het gemeentehuis en dergelijke worden betaald uit potjes die helemaal niets met de huidige bezuiniging te maken hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 08:57 schreef alpeko het volgende:
[..]
Volgens mij is alles in het nieuwe gemeentehuis gaan zitten.
ja en hoeveel dadelijk weer moeten gaan betalen...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 10:50 schreef Robin2130 het volgende:
IK ben wel benieuwd waar er op bezuinigd gaat worden
dat zal het wel zijn.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:01 schreef ThAzOnE het volgende:
[..]
ja en hoeveel dadelijk weer moeten gaan betalen...
Ik was even vergeten dat men bij de overheid denkt in potjes. Het potje voor een opknapbeurt voor het eigen belang kan natuurlijk nooit overgeheveld worden naar potjes die belangrijker er leeg zijn. Wilders is een schreeuwlelijk maar op het punt van een effenciencyslag bij de overheid kan ik hem geen ongelijk geven. Men denkt echt gewoon in potjes. En potjes moeten zelfs op anders heeft er een ambtenaar immers zijn werk niet goed gedaan.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 09:33 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Dat zou je denken, maar dat is helaas niet zo. Het merendeel is gaan zitten in de enorme hoeveelheid subsidies die we overal en nergens aan uitgeven. Zaken als het gemeentehuis en dergelijke worden betaald uit potjes die helemaal niets met de huidige bezuiniging te maken hebben.
Kleine potjes?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:53 schreef methodmich het volgende:
Je moet de voorzitter van Pelikaan eens vragen wat ie van de gemeente Zwijndrecht vindt.
Of die van VVGZ, Groote Lindt, ZBC '97, de hockeyclub, enzovoort.
Ik woon nu 2 maanden in Zwijndrecht, na 22 jaar in Papendrecht gewoond te hebben. Alblasserdam ken ik ook goed.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef ThAzOnE het volgende:
@Karr-1 & Renz0r: thnkx voor de felicitaties
@Karr-1, gefeliciteerd met je huisje!
@alpeko, megapositief ben ik niet hoor. Heb mijn hele leven in Ridderkerk gewoond en dat is gewoon een k..dorp. Begint de nieuwe Beverwaard te worden. Zwijndrecht heeft in mijn ogen (en waar ik woon) een dorpskarakter. Toch wil ik er weer weg...Papendrecht, Alblasserdam, HIA of Dordrecht-Dubbeldam.
Zwijndrecht is het op een of andere manier toch niet iets voor mij.
Ik weet exact wat die mensen er van vinden, aangezien ik ze regelmatig in de gemeenteraad voorbij heb zien komen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:53 schreef methodmich het volgende:
Je moet de voorzitter van Pelikaan eens vragen wat ie van de gemeente Zwijndrecht vindt.
Of die van VVGZ, Groote Lindt, ZBC '97, de hockeyclub, enzovoort.
Tsja je mag er van vinden wat je wilt. helaas werkt het systeem wel zo. Dat het een verandering kan ondergaan ben ik met je eens.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 11:50 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ik was even vergeten dat men bij de overheid denkt in potjes. Het potje voor een opknapbeurt voor het eigen belang kan natuurlijk nooit overgeheveld worden naar potjes die belangrijker er leeg zijn. Wilders is een schreeuwlelijk maar op het punt van een effenciencyslag bij de overheid kan ik hem geen ongelijk geven. Men denkt echt gewoon in potjes. En potjes moeten zelfs op anders heeft er een ambtenaar immers zijn werk niet goed gedaan.
In het bedrijfsleven is het bij grote bedrijven helaas niet anders. Zo hebben we een grote bank als klant en de automatiseringsafdeling krijgt ieder jaar een gevuld potje. Tegen het eind van het jaar, als het potje nog alles behalve leeg is komen ze opeens met de meest fantastische verzoeken. Gebruiken doen ze het uiteindelijk niet, maar dat maakt ook niet uit. Het potje moest leeg want als ze geld overhouden krijgen ze volgend jaar minder. Ook komt het geregeld voor dat ze met wensen komen in januari/februari met het verzoek dat te facturen gedateerd op het afgelopen jaar. Dan kan dat nog van het potje af dat niet leeg was.
Als ze nu gewoon eens beginnen met het budget van ieder potje met 25% te verlagen, wedden dat ze dan nog gewoon goed uitkomen.
Die verandering krijg je natuurlijk niet snel voor elkaar. Het systeem is vastgeroest aan het ambtelijke denkpatroon. Als ik ga winkelen en niets naar mijn smaak kan vinden, dan koop ik toch ook niet zomaar wat omdat het geld nu eenmaal in mijn portomonnee zit en dus op moet? Bij logge organisaties (en dus de overheid) werkt dat kennelijk wel zo. Niemand gaat daar met geld om alsof het van hem/haar zelf is. Geld wordt daar gezien als een stapel werk en die stapel moet tegen het eind van het jaar zijn weggewerkt. Ik ken overheidsinstellingen die eerst mensen aannemen (want er is nog budget voor) en dan later maar eens gaan bedenken wat die persoon moet gaan doen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 09:25 schreef karr-1 het volgende:
Tsja je mag er van vinden wat je wilt. helaas werkt het systeem wel zo. Dat het een verandering kan ondergaan ben ik met je eens.
quote:De man reed op zijn fiets op het fietspad langs de Lindtsedijk. Hij wilde ter hoogte van de Kerkweg oversteken. Op dat moment werd hij geschept door een auto die hem van achteren naderde. Het slachtoffer werd in zeer kritieke toestand naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam gebracht waar hij korte tijd later overleed.
De politie heeft de bestuurder van de auto aangehouden. Deze 26-jarige man (woonplaats vooralsnog niet bekend) heeft vermoedelijk te hard gereden. Hoe hard de bestuurder precies heeft gereden, wordt onderzocht door de verkeersongevalanalisten van de Regionale Verkeers Ondersteuning (RVO). Zij hebben sporen op het wegdek veiliggesteld om te kunnen vaststellen hoe hard de man precies heeft gereden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |