Dat wordt een serieus probleem dan Alpeko.quote:Op vrijdag 21 september 2007 16:58 schreef alpeko het volgende:
Ik las trouwens dat de politie Zwijndrecht/Dordrecht ook weer een geweldig idee heeft. Die gaan de komende tijd fietsers laten blazen. Je mag op de fiets een even hoog promillage als autobestuurders hebben. Dat wordt dan straks een Bob meenemen voor de fiets en zelf achterop gaan zitten, of het bij ca. 4 glazen houden. Volgens de politie moet je dan maar gaan lopen![]()
Hoezo? Ik bel jou welquote:Op vrijdag 21 september 2007 19:05 schreef methodmich het volgende:
[..]
Dat wordt een serieus probleem dan Alpeko.
Okee, dan ben ik jouw BOF. Bewust Onbeschonken Fietser.quote:
Ja, want buiten Zwijndrecht gebeurt dat nooitquote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef ThAzOnE het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende, een of andere triest figuur heeft geprobeerd mijn auto open te breken. Gewoon fokking voor de deur! Geen idee waarom, want er lag niks in het zicht. Misschien ging het wel om de auto. Vanmiddag maar gelijk aangifte gedaan. Dit is al de zoveelste keer dat er hier wat gebeurd, 1 ding is zeker we gaan weg uit Zwijndrecht! Voorlopig kijken we buiten Zwijndrecht verder...
Nou, in Dordt maak je dat zelden mee.quote:Op zondag 23 september 2007 01:31 schreef alpeko het volgende:
[..]
Ja, want buiten Zwijndrecht gebeurt dat nooit![]()
Ik woon er nu bijna 7 jaar en in die jaren slechts 1 keer de ruit van de auto ingeslagen, meer niet. Ligt het ook niet aan de wijk waar je woont?quote:Op zaterdag 22 september 2007 22:56 schreef ThAzOnE het volgende:
Gloeiende gloeiende gloeiende, een of andere triest figuur heeft geprobeerd mijn auto open te breken. Gewoon fokking voor de deur! Geen idee waarom, want er lag niks in het zicht. Misschien ging het wel om de auto. Vanmiddag maar gelijk aangifte gedaan. Dit is al de zoveelste keer dat er hier wat gebeurd, 1 ding is zeker we gaan weg uit Zwijndrecht! Voorlopig kijken we buiten Zwijndrecht verder...
Z-Townquote:Op zondag 23 september 2007 16:17 schreef MissBliss het volgende:
Amsterdam
Maar ik ben nog wel vaak dagjes in Z-town hoor, op bezoek bij mn ouders
Normaal gesproken wel ja, maar wij werden op zaterdagmorgen door de buurvrouw uit bed gebeld dat er een ruit van onze auto ingeslagen was. De dader was natuurlijk allang vertrokken.quote:Op zondag 23 september 2007 18:19 schreef TheSorrow het volgende:
Ik moet het toch niet zien of merken dat ze aan mn auto zitten.... altijd handig, een honkbalknuppel vlak naast de voordeur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |