Bruin en zwart in de juiste dosering door elkaar gedragen kan heel stylish zijn. Persoolijk vind ik een zwarte blouse met een krijtstreep bruin jasje erover + een bruine broek met zwarte lak schoenen eronder erg mooi.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:15 schreef Locusta het volgende:
- Geen bruin en zwart door elkaar dragen![]()
Edit:
Denk dat dit (en smaak)een persoonlijk iets is
Net even te rade gegaan bij een vriendin en die vind dit wel kunnen.
Ik zou dus persoonlijk als ik (bijv.) een zwart shirt aan heb, nooit bruine schoenen aantrekken.
Bij bruin kunnen veel kleuren behalve zwart, en bij zwart kunnen álle kleuren behalve bruin![]()
Wat is een button down hemd?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:14 schreef QCC het volgende:
[..]
Nee, een bruine suede riem ziet goed uit bij zwarte gladleren oxfords![]()
Riem en schoenen horen te matchen.
Verder is het meeste wel gezegd, witte sokken etc.
Oh ja, button-down hemd met pak vind ik vreselijk.
Dat de kraag met knoopjes vastzit aan je overhemd aan de puntjes...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:18 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Wat is een button down hemd?
Verder ben ik het er idd mee eens dat riem en schoenen juist horen te matchen, tenminste zoveel mogelijk.
Oja, kan dat altijd? Heel donkerpaars met heel licht geel of bijna creme kleurig wist ik wel. Maar mn trui is wat feller paars en het hemdje ook iets feller geel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef alors het volgende:
BS, Paars en geel kan in principe altijd wel
paars en geel vloekt toch heel erg?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:49 schreef alors het volgende:
BS, Paars en geel kan in principe altijd wel
Dan zouden rood en groen ook bij elkaar passen?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:18 schreef starla het volgende:
Complementaire kleuren passen sowieso goed bij elkaar, althans, als je smaak niet afwijkt van wat als normaal wordt beschouwd. Er zijn altijd wel mensen die oranje geweldig vinden passen bij magenta.
Ja wat vind je kunnen? Ik vind dat het wel kan. Maar het hangt ook een beetje van de kleuren af. Lichtgeel past inderdaad bij heel veel wel, okergeel past vooral beter bij donkerdere tinten vind ik.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:49 schreef Roeji het volgende:
[..]
Oja, kan dat altijd? Heel donkerpaars met heel licht geel of bijna creme kleurig wist ik wel. Maar mn trui is wat feller paars en het hemdje ook iets feller geel.
Ik zal morgen eens een foto maken van de desbetreffende paarse trui en van het gele hemdje. Dat zegt meer dan woorden.
Bestaat er eigenlijk zoiets als een lijstje oid waarin alle niet blindmakende combinaties in staan? Er is een topic over welke kleuren het beste bij je passen, dat kun je dan op een site uitvogelen. Lijkt me dat er dan ook iemand eens tijd te veel heeft gehad om zich druk te maken over kleurcombinaties en daar dan een site van heeft gemaakt. Toch?
en ja ik weet dat google bestaat, maar ik ben nu eventjes te lui om me daar mee bezig te houden.![]()
Waarom past rood en groen niet bij elkaar?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:28 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Dan zouden rood en groen ook bij elkaar passen?
Blauw en groen is boerenfatsoen, schijnt.
Crocs zijn een beetje als trainingspakken, prima voor in huis (of als je effe snel met de hond moet). Maar als je de stad in gaat... no way.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:28 schreef Locusta het volgende:
[..]
Je bent me net voor, wilde het er nog even bij zetten![]()
Naast kleurenmissers vind ik overigens de "Mukluks" en de "Crocs" ook een van de dieptepunten in de modegeschiedenis![]()
Dat komt omdat je met een legging ronde vormen accentueerd (eruit laat komen)..quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 13:27 schreef Seventees het volgende:
Rood met roze is niet direct onmogelijk.
Gezette mensen in leggings.
Nooit doen.
Te erg.
Ik krijg van groen + rood altijd zo'n kerstgevoel...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:43 schreef starla het volgende:
[..]
Waarom past rood en groen niet bij elkaar?
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Te strak: Jort Kelder die zulke strakke broeken draagt dat je kunt zien dat-ie linksdragend isquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:41 schreef schaakkipje het volgende:
een overhemd met korte mouwen
corsages van plastic
meer dan 3 sieraden (kerstboomeffect)
en verder alles wat niet misplaatst is in een hoerentent: te bloot, te strak, te opzichtig ed
(kernwoord TE)
Precies. Ik heb de neiging om juist dan ongegeneerd te staren.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:18 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Te strak: Jort Kelder die zulke strakke broeken draagt dat je kunt zien dat-ie linksdragend is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |