ok haas, niet dus.quote:
Wat maf om zoiets op tv te vertellenquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Kim 4 maanden geleden een abortus.
Het enige wat ik heb meegekregen is dat huub tegen amanda zei hij heeft zn 24 uur aangevraagd en is zn koffers aan het pakken, en dat was een grapje van huubquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, net zeiden ze op de streams dat brian 24 uur aangevraagd heeft.
Klopt dat, fokkers?
jazeker die dwerg mag boven een ieder staan nou......................let op hoogmoed komt voor de val!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:57 schreef Maria44 het volgende:
Huub en Lieke in de gym. Huub legt nog maar eens uit wat hij voelde en hoe hij het spel scheidt van die brief. Beetje jennen was spel maar toen de brief kwam stapte hij daar over heen.
Lieke onderbreekt hem twee keer.
Ze vraagt waarom hij haar stom wijf noemde.
Zij zei dat hij iedereen in de villa neukte maar dat mag gewoon denk ik.
en op dat moment werd je A-sexueel?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:58 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Zong ik een jaar of 15 geleden ook hard op mee..![]()
Zeggen dat dat kankerwijf moet opkankere vind ik ook al een vage uitspraak, gooi er dan nog maar een abortus bij.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:58 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Wat maf om zoiets op tv te vertellen![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:58 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Het enige wat ik heb meegekregen is dat huub tegen amanda zei hij heeft zn 24 uur aangevraagd en is zn koffers aan het pakken, en dat was een grapje van huub
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |