en dan mag Dennis proeven of er een frambozen smaakje aan zit.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef ruby het volgende:
[..]
Ze mag 'm wat mij betreft in haar bek stoppen.![]()
Nee, net zeiden ze op de streams dat brian 24 uur aangevraagd heeft.quote:
Brief van moeders, waarin moeders het kennelijk had over hoe bepaalde gebeurtenissen (groepsaanranding) in de buitenwereld aankwamen. Lieke moest een beetje huilen, en Nadia was troostmeisje. Moeders had ook een krantenartikel gescand van een interview met Dennis z'n ouders en wat dorpsgenoten. Er waren 2 streamlocks gedurende het bespreken van dit alles.quote:
Ik denk eerder riool aangezien ze altijd poep praat.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
en dan mag Dennis proeven of er een frambozen smaakje aan zit.
Is ze denk daar de vierde al.Is toch normaal daar.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef Disana het volgende:
Kim heeft Huub kennelijk over een abortus verteld die ze 4 maanden geleden onderging. Huub vindt dat wel 'heftig'.
'I wanne fuck you in the ass,' is het volgende liedjequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Ik wil je neuken, zingen ze dat nou?
Ik wil je neuken, je doorboren...........quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:54 schreef demins het volgende:
Ik wil je neuken, zingen ze dat nou?
Mijn naam is haasquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, net zeiden ze op de streams dat brian 24 uur aangevraagd heeft.
Klopt dat, fokkers?
Zong ik een jaar of 15 geleden ook hard op mee..quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:56 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
'I wanne fuck you in the ass,' is het volgende liedje![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |