quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Nadia zit quasi per ongeluk aan de tetten van Amanda.
Daar krijgt hij een erectie van.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:47 schreef Katewalker het volgende:
Zou Nadia nu echt denken dat ze mooi danst?...ze maakt alleen neukbewegingen...![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef wolferl het volgende:
Waarom heeft Brian zijn 24 uur aangevraagd?
Geen idee, maar ik denk dat de toneelhaak tevoorschijn komtquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef wolferl het volgende:
Binnen 5 minuten zien we Nadia haar borsten ook op zijn plek duwen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Binnen 10 minuten zien we een tepel naar buiten loeren![]()
Heeft ie niet aangevraagd huub zei dat als grapje tegen amandaquote:
Welke brief?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:48 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien omdat Huub de hele tijd met Kim in gesprek was?
Hij mist Natasiaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:49 schreef wolferl het volgende:
Je hebt dus een beetje gejokt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik denk dat de toneelhaak tevoorschijn komt![]()
of het is gewoon weer gelul en dan blijft ie![]()
Van haar moeder, mams heeft nog veel last van het aanrandincident, veel media-aandacht, ze krijgt lichamelijke klachten van de stress.quote:
Ach ja, waarom zou je ook een condoom gebruiken hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Kim 4 maanden geleden een abortus.
Ze mag 'm wat mij betreft in haar bek stoppen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:50 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Heeft Nadia d'r voorbinddildo inmiddels al omgeknoopt?
kan kloppen we hebben een stukje gemist, toen gingen de stream op amanda en nadaquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:52 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Kim abortus?? Heb ik niet gehoord.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:51 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Heeft ie niet aangevraagd huub zei dat als grapje tegen amanda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |