abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52084427
quote:
De chips van Lay’s worden tegenwoordig mede bereid met speciale zonnebloemolie.Deze Sunseed ™ olie is net als olijfolie, rijk aan onverzadigde vetten. Daardoor bevat Lay’s chips 50% minder verzadigde vetten*. De samenstelling is dus verbeterd, maar de chips zijn nog even lekker van smaak.
Dus mooi niet. Toen ik die chips proefde zonder eerst naar de verpakking gekeken te hebben merkte ik al dat er iets anders aan was. En ja hoor, ze hadden het light gemaakt. Alles wordt light, je vindt tegenwoordig amper nog iets wat lekker ouderwets vet is! De smaak is behoorlijk achteruit gegaan vind ik zelf. Het lijkt ook alsof ze er minder zout in hebben gestopt tegenwoordig.

Al die lightproducten, het zou verboden moeten worden. Ik eet altijd gezond, en dan wil ik een keer vadsig snacken, en dan wordt het me welhaast onmogelijk gemaakt. Belachelijk al die dingen.

Zo, dat moest ik ff kwijt. Ik vind ze ook nog droger geworden, trouwens.
pi_52084496
Je hebt gelijk, kut chips van tegenwoordig. Ook die improved taste altijd..

En waar zijn de dikke croky's heen?
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:23:16 #3
140141 ivosnivo
ada fare stop stalking me
pi_52084502
Dorito's met gruwelijk sterke smaak je weet toch.
ada fare stop stalking me
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:24:49 #4
179735 UnderTheWingsOfLove
Imperio. Crucio. Avada Kedavra
pi_52084544
Gewoon zelf een pot zout erover strooien en wat kip kerrie kruiden voor de smaak.
Celebrities walk on red carpet because they are famous, I walk on toilet paper because I'm the shit
5 Xbox360 spellen: Halo 3 , Fable 2 ,Saints Row 2 , Pure en Virtua Tennis 3 te koop!
pi_52084584
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:24 schreef UnderTheWingsOfLove het volgende:
Gewoon zelf een pot zout erover strooien en wat kip kerrie kruiden voor de smaak.
Ik wacht op de dag dat er zout is met "nu nog minder zout!".
pi_52084711
Straks gaan ze zover dat er niet eens meer chips inzit.
pi_52084786
Echt Amerikaans Net als die chips met BBQ smaak Alles moet anders smaken
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:35:56 #8
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52084812
Die nieuwste dryroasted of whatever voor chips van Lays zijn net Pringles: Smaak en structuur van gemalen en opnieuw geperst karton.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_52084835
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Die nieuwste dryroasted of whatever voor chips van Lays zijn net Pringles: Smaak en structuur van gemalen en opnieuw geperst karton.
Oja, van die shit waar je verplicht dipsaus (die natuurlijk wèl weer über'slecht' is) mee moet eten, omdat het anders niet weg te krijgen is.
pi_52084889
Lays Superchips Naturel. Enige chips van Lays die ik nog eet.
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:44:31 #11
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52085029
Lays zijn in Nederland inderdaad minder lekker. In Spanje of UK zijn ze overigens nog wel te doen..
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52085119
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Maar ook daar staat dat idiote zonnebloemetje met 50% minder vet op
pi_52085157
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:35 schreef Dagonet het volgende:
Die oven baked chips?
Die zijn superlekker! Echt lekkerder dan gewone chips!
Heel knapperig en goed zout
pi_52085185
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:47 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Maar ook daar staat dat idiote zonnebloemetje met 50% minder vet op
Ik vind ze de laatste paar keren wel minder lekker geworden, maar dat kan zijn omdat ze er al een tijdje lagen
FOK!sport Sfeerverslagen Contest (Part II)
Winnaar Voetbalfoto Onderschriftcompetitie 2008 II
Ergens in 1972 schreef Keith Richards het volgende:
Ain't it good to be alive
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 21:51:23 #15
64670 Dagonet
Radicaal compromist
pi_52085227
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Die oven baked chips?
Die ja. Knapperig? Die dingen zijn yugh en veel te kunstmatig. Bij normale chips heb je nog het idee van een schijfje aardappel, dit is gewoon geëxtrudeerde troep.
Op woensdag 24 sept. 2008 schreef Danny het volgende:
Dagonet doet onaardig tegen iedereen. Je bent dus helemaal niet zo bijzonder als je denkt...
Mijn grootste bijdrage aan de FP.
pi_52085368
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef ivosnivo het volgende:
Dorito's met gruwelijk sterke smaak je weet toch.
hee stinkerd ik weet waar je huis woont
pi_52085542
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:51 schreef Dagonet het volgende:

[..]

Die ja. Knapperig? Die dingen zijn yugh en veel te kunstmatig. Bij normale chips heb je nog het idee van een schijfje aardappel, dit is gewoon geëxtrudeerde troep.
Wel hele lékkere troep
Vooral die met kruiden
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:32:24 #18
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_52086270
je kunt toch kiezen tussen light en normale chips,So what's the deal?
*Hosselcopter*
pi_52086525
Ik neem aan dat je je eigen chips kan maken ? Je schilt ze zo dik als je zelf wilt, in de frituurpan voor de belachelijk veel vet garantie, en om het af te maken een halve kilo zout erover. Ik ga het proberen.
Say goodnight, mr. Diaz.
Laat je moeder maar een live getten.
pi_52086615
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:32 schreef Dibble het volgende:
je kunt toch kiezen tussen light en normale chips,So what's the deal?
allebei smerig
***geloof in je dromen,en onthoud : ze kunnen alles van je afpakken behalve wat je gelooft***
pi_52086645
LAYS BAKED, LAYS BAKED!!!!!!!

Ik moet die troep wel eens sampele Hehehehe
Mensen die een 2de keer voorbij lopen zeggen altijd: NEE DANKJE, het was niet te vreten !!!!!!!
Sowieso schrijf je zo.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:54:54 #22
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_52086919
Alle Lays is altijd al smerig geweest, op Cheese Onion na dan... maar ook dat eet ik maar heeel zelden. 2 zakken per jaar is al redelijk wat. Smiths heeft lekkerdere chipssoorten, maar dat is net als Lays en Duyvis ook van Pepsico. Ze moeten bij Pepsico gewoon stoppen met Lays
pi_52087287
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:

Mensen die een 2de keer voorbij lopen zeggen altijd: NEE DANKJE, het was niet te vreten !!!!!!!
Ik vind het top en TARA vindt het ook lekker
pi_52088279
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:23 schreef Lenny_Leonard het volgende:
*...*
En waar zijn de dikke croky's heen?
Die mis ik ook, behalve de kruidensmaak met peper, die waren niet zo lekker
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:12:02 #25
167671 Hijacking
wat is je probleem ?
pi_52090215
jesus alleen omdat er ene paar mensen dik zjin moet alles light
happen naar de baas
pi_52090251
Eens met TS. Smaak is duidelijk anders geworden.

Tevens: Mexican Salsa .
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 01:18:51 #27
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52090304
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:41 schreef Meneer-Goud het volgende:
Ik neem aan dat je je eigen chips kan maken ? Je schilt ze zo dik als je zelf wilt, in de frituurpan voor de belachelijk veel vet garantie, en om het af te maken een halve kilo zout erover. Ik ga het proberen.
Oeh, posten!
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52101996
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 01:12 schreef Hijacking het volgende:
jesus alleen omdat er ene paar mensen dik zjin moet alles light
Het zou hetzelfde zijn als alle dranken de helft in percentage naar beneden schroeven.

Laat mensen lekker zelf bepalen wat ze pakken. Er is toch altijd gewoon light chips geweest? Dan moeten mensen die pakken. Mensen die vadsig willen schranzen kunnen toch gewoon de normale pakken, maar waarom moet die dan ook met 50% minder vet? Wat een onzin zeg.

Ik train 4x per week, eet vrijwel grotendeels clean. Heb zo'n 8% vet, en ik moet onder zo'n stel luie vetlellen lijden omdat die niet fatsoenlijk clean kunnen eten.

Das sollte verboten werden!
pi_52102188
lays paprika ribbel chips lekkerste chips die er is

Waar ik overigens een hekel aan heb, is van die mensen die cheap ass chips van de aldi ofzo kopen, krijg je die shit op een verjaardag.. naja ik eet t wel als ik echt honger heb maar anders
Op dinsdag 1 februari 2011 17:41 schreef ß het volgende:
11% per 25 gram? Dus er zit totaal 74,8% zout in?
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:19:03 #30
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52102346
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:09 schreef afcajos het volgende:
lays paprika ribbel chips lekkerste chips die er is

Waar ik overigens een hekel aan heb, is van die mensen die cheap ass chips van de aldi ofzo kopen, krijg je die shit op een verjaardag.. naja ik eet t wel als ik echt honger heb maar anders
Aldi chips is prima hoor Tenminste Pirato dan Maargoed, wat betreft de Lays chips, ik vind ze opzich wel lekker alleen heb ik soms een zak waar ik duidelijk merk dat ze minder knapperig zijn, een beetje zacht, zal wel een fabrieksfoutje zijn oid
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_52102420
Eens met de klacht. Ik kan al een tijdje geen Dr. Pepper meer drinken, want dat is "verbeterd"; er zit minder suiker in.

IK MAAK GVD ZELF WEL UIT WAT IK EET! En als ik suiker, vet, zout, alcohol of whatever wil, dan wil ik ook dat het gewoon te koop is. Zonder compromis!
Haha, U schakelt nog. Test een DAF !
pi_52102468
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:19 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Maargoed, wat betreft de Lays chips, ik vind ze opzich wel lekker alleen heb ik soms een zak waar ik duidelijk merk dat ze minder knapperig zijn, een beetje zacht, zal wel een fabrieksfoutje zijn oid
Opsturen naar Lays met een keurig briefje erbij, "hopende dat je ze van dienst bent zodat ze hun chips nog beter kunnen maken" o.i.d.... Policy bij dat soort bedrijven is vaak dat ze melding van fabrieksfouten wel kunnen waarderen en dat je dan een hele doos met dat spul kan verwachten... terechte klacht als t zacht is ipv knapperig
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 19:23 schreef Daffodil31LE het volgende:
Eens met de klacht. Ik kan al een tijdje geen Dr. Pepper meer drinken, want dat is "verbeterd"; er zit minder suiker in.
Ik dacht al, waarom vind ik het niet lekker meer... Maak een light variant, maak een uber smerige ultralight variant voor mijn part, maar blijf van de 'regular-voor-mensen-die-wel-smaak-hebben' af
pi_52102569
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 22:45 schreef -XX- het volgende:

Ok, gisteren de naturel getest en die is dus wel echt smerig
pi_52102635
Die ribbelchips is overigens wel goed te vreten ja, vooral paprika.
pi_52102653
louter sensation 100% hardcore holland alle buitenlanders eruit
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:37:48 #36
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_52102763
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:39 schreef Gordon_Shumway het volgende:
There is no rehab for stupidity.
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 19:47:25 #37
2671 Aaargh!
Gebruik op eigen risico.
pi_52102971
Net als dat overal tegenwoordig aspartaam in zit i.p.v. suiker. De Spa Orange was altijd vet lekker, totdat ze daar ook aspartaam in pleurden, nu zit er zo'n gore bijsmaak aan
It is impossible to live a pleasant life without living wisely and well and justly.
And it is impossible to live wisely and well and justly without living a pleasant life.
pi_52103111
Inderdaad.. De kwantiteit is boven kwaliteit gekomen daar...
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:14:43 #39
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52103459
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:48 schreef freecell het volgende:

[..]

Die oven baked chips?

Wat is dat een smerige zooi zeg .... dat is geeneens chips meer
F.K.A. SuperwormJim
pi_52103481
SENSATION ORIENTAL FRESH AND SPICY
pi_52103547
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:14 schreef SuperwormJim het volgende:

[..]

Wat is dat een smerige zooi zeg .... dat is geeneens chips meer
Nou, de naturel is idd enorm goor ontdekten we gisteren
Maar die andere is errug lekker
  Moderator zaterdag 4 augustus 2007 @ 20:24:15 #42
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_52103681
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 20:18 schreef freecell het volgende:

[..]

Nou, de naturel is idd enorm goor ontdekten we gisteren
Maar die andere is errug lekker
hmmm.... ik moet bekennen dat ik tot nu toe alleen maar de naturel heb geprobeerd. Maar dat was voor mij al reden genoeg om van de rest af te blijven.
F.K.A. SuperwormJim
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 21:24:06 #43
91039 mstx
2x1/2 = 1/2 x 1/2
pi_52104973
C1000 huismerk chips
Op donderdag 2 juli 2009 22:41 schreef RTB het volgende:
als ik elk rap"liedje" een kans moest geven was ik aan het eind van dit millennium nog bezig met het tempo waarin die kotshoop uitgebraakt wordt.
👾
pi_52105919
TS IS EEN ZEURHOMO
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 22:09:44 #45
145172 gronk
adulescentulus carnifex
pi_52105958
Nee maar.
I'm trying to make the 'net' a kinder, gentler place. One where you could bring the fuckin' children.
pi_52140812
Lays Baked is heerlijk, vind het wel wat op Pringles lijken. Prima vervanger voor gewone chips als je best veel te veel vet binnenkrijgt
pi_52141195
Zeer eens met TS, puik topic

De lekkere producten worden verneukt of van ons, normale mensen, afgenomen omdat er bepaalde mensen weer nodig teveel moeten eten en dik en vadsig zijn
Je wordt onderhand gewoon gestraft tegenwoordig als je een normaal gewicht hebt en kan eten wat je wil
Patat Friet
  maandag 6 augustus 2007 @ 15:29:51 #48
168840 Sant
Jealousy is a Motherf*cker!!
pi_52141349
GROENE CROKY chips 4 LIFE!!!
Geluk is een richting..... geen PUNT!!!!
Shit... Ik heb eigenlijk helemaal geen geweldige opmerking...
pi_52142943
Vorig jaar was ik in Hongarije op vakantie en daar hadden ze nog van die ouderwets lekkere pizzachips van Lays. Die zijn hier al 10 jaar uit de roulatie ik wil die terug!
Het lijkt alsof het regent als altijd
pi_52142999
Ik heb altijd het gevoel dat er twee smaken zijn van Naturel Lays chips. Eentje die echt lekker is zoals het hoort, maar andere smaken dan weer zoals die goedkope shit. Niet echt consequent van lays...
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_52143029
Verder ben ik het echt zwaar met TS eens. Als ik godverdomme vette en ongezonde troep wil dan mag ik dat toch zelf bepalen?

De MacDonalds wil ook al gezonder worden.... Alsof je als je naar de mac gaat gezond wil eten
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 09:37:31 #52
34775 Metro2005
Mind explorer
pi_52160266
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:20 schreef benchMarc het volgende:

[..]

Dus mooi niet. Toen ik die chips proefde zonder eerst naar de verpakking gekeken te hebben merkte ik al dat er iets anders aan was. En ja hoor, ze hadden het light gemaakt. Alles wordt light, je vindt tegenwoordig amper nog iets wat lekker ouderwets vet is! De smaak is behoorlijk achteruit gegaan vind ik zelf. Het lijkt ook alsof ze er minder zout in hebben gestopt tegenwoordig.

Al die lightproducten, het zou verboden moeten worden. Ik eet altijd gezond, en dan wil ik een keer vadsig snacken, en dan wordt het me welhaast onmogelijk gemaakt. Belachelijk al die dingen.

Zo, dat moest ik ff kwijt. Ik vind ze ook nog droger geworden, trouwens.
Die lightproducten moeten ze inderdaad eens mee kappen. Harstikke tof als je een vette zeug bent maar als je al niet al te dik bent is het straks helemaal godsonmogelijk om nog een beetje aan te komen

Ik moest in de supermarkt pas ook nog flink zoeken naar VOLLE melk, niet dat waterige halfvolle bagger.
Stond maar 1 rijtje volle melkpakken, de rest was allemaal halvol, kwartvol, of 1% melk 99% water mengsels. Yoghurt en vla ed zelfde verhaal. Allemaal 'light' . Flikker op, ik weeg al niet al te veel dan wil ik al helemaal GEEN light producten

En pringles smaakt de laatste tijd ook ineens raar sinds ze er iets aan gedaan hebben, iets met vegatariers die niet wilden dat het in dierlijk vet oid gebakken werd, weeeeet ik veel. Nu smaakt het nergens meer naar dus koop ik het niet meer
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')