Jortquote:
Zeer zeker. Gisteravond prima vermaakt bij C-mon & Kypski, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, Oi va voi en nog veel meer muziek en gezelligheidquote:
Kijk dat klinkt lekkerquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:04 schreef MPG het volgende:
[..]
Zeer zeker. Gisteraqvond prima vermaakt bij C-mon & Kypski, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, Oi va voi en nog veel meer muziek en gezelligheid[afbeelding]
Momenteel is het te mooi weer, daarvoor ben ik nog weg geweest,quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:58 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding] &in de afgelopen topics heeft het ook bakken geregent?
Je laat ons in de steek vriendquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:14 schreef vdvorst het volgende:
[..]
Momenteel is het te mooi weer, daarvoor ben ik nog weg geweest,
en de dagen dat het geen mooi weer was én ik thuis was, heb ik nog nauwlijks achter de pc gezeten
Strandfeestje klinkt ook niet verkeerdquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:05 schreef JortK het volgende:
[..]
Kijk dat klinkt lekker
Ik heb een lekker strandfeestje gehad gister op Scheveningen
Was het ook zeker nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Strandfeestje klinkt ook niet verkeerd![]()
quote:
Goedendagschotelquote:
Ik heb beschuit met hagelslag opquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:54 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Goedendagschotel
Ik ga ook ekkes wat eten![]()
Sorryquote:
dat is netjes manquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:59 schreef OA het volgende:
Gisteravond ff een potje gebowld.
1 x 3e met 102 punten
1 x 2e met 111 punten
1 x 1e met 155 punten
![]()
quote:
Vond ik zelf ook wel. Vooral de gewonnen pot.quote:
Klopt... en naar het strand heeft ook geen zin want daar is het veel te drukquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Saaie rotdag wordt dit.
hoezo, het is tyfus lekker weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:08 schreef crossover het volgende:
Saaie rotdag wordt dit.
Mja maar ik weet niet wat er hier te doen is enzo..quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoezo, het is tyfus lekker weer
ik stap straks de boot in denk
Fiets naar het station, neem de trein naar Venlo en kom lekker chillen op het ZPFquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:24 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja maar ik weet niet wat er hier te doen is enzo..
jij met je ZPFquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Fiets naar het station, neem de trein naar Venlo en kom lekker chillen op het ZPF
SPAM!quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
Fiets naar het station, neem de trein naar Venlo en kom lekker chillen op het ZPF
Ik ben niet van plan veel te ondernemen met dit weerquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:26 schreef MPG het volgende:
[..]
stpa in de auto danquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan veel te ondernemen met dit weer
Goed idee, maar daar ben ik atm nog steeds te lui voorquote:
baggerfeesten...quote:
Ik ook niet echt veel te warmquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef crossover het volgende:
[..]
Ik ben niet van plan veel te ondernemen met dit weer
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wie plaatst er een TR, spam wordt niet gewaardeerd in dit topic.
Ohja, ik ben weg
Tsja.. het is wel MPG...quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, ik ben weg
Ik welquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:50 schreef OA het volgende:
[afbeelding] Nu echt F1 kijken!
Doe je mee Jort? [afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:38 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Ohja, ik ben weg
Altijd een goed ideequote:Op zondag 5 augustus 2007 14:18 schreef crossover het volgende:
ben er nog hoor
verveel me alleenDenk dat ik even wat te eten ga zoeken.
boterhammen zijn opquote:Op zondag 5 augustus 2007 15:05 schreef crossover het volgende:
Neem gewoon een boterham of bak een eitje.
Onze AH heeft koopzondag vandaag.quote:
RIP aan de nabestaanden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |