Is dat zo?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:43 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dan hoef je niet in singles te gaan poasten
Toch een depri zooitje daar.
dat was uit schande gezegdquote:
internet dating is de toekomstquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat zo?
Die mensen moeten ook op stap ipv forummen!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:15 schreef eer-ik het volgende:
'lo:W
Fightclubquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
ok, de kogel is door de kerk! Morgenochtend sta ik op het hemelse tijdstip zijnde 05:00 uur bij de boksschool om met twee boksers naar de Mac in delft te rijden, om daar vervolgens met de twee trainers door te rijden naar Rotterdam, alwaar wij om 06:00 in een grote bus stappen, samen met nog 40 boksers en trainers, om naar duitsland te vertrekken. Daar gaan een heel stel boksers (waaronder dus twee van ons) een stel duitsers in elkaar slaan!Dat duurt de hele dag, en we komen waarschijnlijk héééeéééééél laat thuis
Maar wel rete-gaaf!!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Tof COquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:05 schreef crossover het volgende:
Ik denk dat het weer goed komt met mijn meisje![]()
![]()
![]()
![]()
lol, het mooiste is nog, naar wat wij begrepen dus, dat het op een kermisterrein is, waar dus kermis is, in een grote tent!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:25 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Fightclub:Ydoet me echt denken aan die film^O^
hé slaapkop, was het weer laat werken vanacht?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:29 schreef MPG het volgende:
Mogge:O:W
UIteraard gaat deze single vanavond weer op stap. Avond drie van het ZPFquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:55 schreef crossover het volgende:
[..]
Is dat zo?
Die mensen moeten ook op stap ipv forummen!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:30 schreef BrandX het volgende:
[..]
hé slaapkop, was het weer laat werken vanacht?
Relaxedquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:23 schreef BrandX het volgende:
[..]
[afbeelding]![]()
ok, de kogel is door de kerk! Morgenochtend sta ik op het hemelse tijdstip zijnde 05:00 uur bij de boksschool om met twee boksers naar de Mac in delft te rijden, om daar vervolgens met de twee trainers door te rijden naar Rotterdam, alwaar wij om 06:00 in een grote bus stappen, samen met nog 40 boksers en trainers, om naar duitsland te vertrekken. Daar gaan een heel stel boksers (waaronder dus twee van ons) een stel duitsers in elkaar slaan!Dat duurt de hele dag, en we komen waarschijnlijk héééeéééééél laat thuis
Maar wel rete-gaaf!!!!
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
kijk, dat zijn de dingen die het leven mooi maken! Goed gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]. Jups, gisteravond van 8-10 op hetZPFgeweest, waar ik Krezip en The Mary Onettes heb gezien*O*[afbeelding]
Daarna van 11 tot vanochtend half negen gewerkt, van 9 tot 2 geslapen en daarna uitgebreid buiten in het zonnetje gebruncht, de krant gelezen en gerelext.
kun je krezip ff voor me bellen en zeggen dat ze in mn achtertuin moeten spelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:32 schreef MPG het volgende:
[..]. Jups, gisteravond van 8-10 op het ZPF geweest, waar ik Krezip en The Mary Onettes heb gezien
[afbeelding]
Daarna van 11 tot vanochtend half negen gewerkt, van 9 tot 2 geslapen en daarna uitgebreid buiten in het zonnetje gebruncht, de krant gelezen en gerelext.
geen fucking clue, ik weet alleen maar dat we er heen gaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Relaxed:7
Wat zijn het voor wedstrijden dan?
tquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kun je krezip ff voor me bellen en zeggen dat ze in mn achtertuin moeten spelen? jij betaald
![]()
chris?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen fucking clue, ik weet alleen maar dat we er heen gaan
en als trouwe die-hard supporter heeft Chris een plek in de bus geregeld, eigenlijk is die bus alleen voor de boksers en trainers. Anders had ik er met de auto achteraan gemoeten, maar dat hoeft gelukkig niet (betwijfel ook of ik dat had gedaan hoor).
Maar vind het wel heel gaaf! Wordt echt gezellig en leuk met al die gasten. En 99% kans ben ik nog de enige vrouw in het gezelschap ook dus... [afbeelding] er gaat goed voor mij gezorgd worden morgen![]()
Het hele ZPF is een chille zaakquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:34 schreef eer-ik het volgende:
Ik zie Oi va Voi, The Kilimanjaro Darkjazz Ensemble, chille dingen
Verder geen bekende namen voor mij
Je had gister maar hierheen moeten komen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
kun je krezip ff voor me bellen en zeggen dat ze in mn achtertuin moeten spelen? jij betaald
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
geen fucking clue, ik weet alleen maar dat we er heen gaan
en als trouwe die-hard supporter heeft Chris een plek in de bus geregeld, eigenlijk is die bus alleen voor de boksers en trainers. Anders had ik er met de auto achteraan gemoeten, maar dat hoeft gelukkig niet (betwijfel ook of ik dat had gedaan hoor).
Maar vind het wel heel gaaf! Wordt echt gezellig en leuk met al die gasten. En 99% kans ben ik nog de enige vrouw in het gezelschap ook dus... [afbeelding] er gaat goed voor mij gezorgd worden morgen![]()
Wat zit je hier dan nog te lummelen? Hophop, chopchop, hup, vort, die eend in en naar de winkelquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik moet snel nieuwe slipperts hebben.
story of my live, heb dan ook altijd vooral mannen in mijn vriendenkring gehadquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:41 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]das mooi , ik vergat dat je een vrouwke was:@je praat als 1 van de kerels;)
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:42 schreef eer-ik het volgende:
kut, ik moet snel nieuwe slipperts hebben.
dat dus, probleem opgelost!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan nog te lummelen? Hophop, chopchop, hup, vort, die eend in en naar de winkel:Y
vrouwenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:45 schreef BrandX het volgende:
[..]
story of my live, heb dan ook altijd vooral mannen in mijn vriendenkring gehad
de boys hier vergeten ook met regelmaat dat ik een vrouw ben. Leuke dingen hoor je dan
en verder, prototype vrouwen (mutsen)
vrouwen die zeuren
vrouwen die zeiken
vrouwen die doorzeuren
vrouwen die miepen
en ja, ik hou van shoppen, maar ga niet tien winkels in moeilijk lopen doen om vervolgens terug te lopen naar de eerste winkel en daar aankopen te doen
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat zit je hier dan nog te lummelen? Hophop, chopchop, hup, vort, die eend in en naar de winkel![]()
ja, ho eensquote:
ik zie nog steeds geen probleem dus.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
[..]
[..]
ja, ho eens:P
Ik ben de hele dag al druk in de weer.
Ben net thuis, en wil nu eigenlijk effe chillen.
Maar ik chill 'm nog harder als ik straks lekker op m'n slippers kan waggelen:9
Morgen maar effe nieuwe halen.
Ja, ik wel.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:48 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik zie nog steeds geen probleem dus.
ok...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:07 schreef BrandX het volgende:
Ik zag vandaag in de stad hele coole converse-slippers, voor 19,95. Volgens mij bij invito of tango ofzo.
die kan je vast ook bij andere schoenwinkels krijgen. converse is momenteel helemaal da bomb!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ok...
Ik heb hier alleen geen invito of tango in de buurt zitten;(
ik doe alleen niet aan modequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
die kan je vast ook bij andere schoenwinkels krijgen. converse is momenteel helemaal da bomb!
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik doe alleen niet aan mode:P
Ik koop altijd wat ik mooi vind, niet om het merk.:9
M'n vorige slipppers heb ik lang gehad, maar tennissen ermee gaat niet blijkbaar:'):P
Gewoon bij de WE gekocht, (zoals 80% van m'n kleding:'))
eetse!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef OA het volgende:
MPG, gij spammer...o|Omet je ZPF....:P
Ik ga zo lekker uit eten in Wasp!:')
Is er verder nog wat te doen in Wasp dit weekend?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef OA het volgende:
MPG, gij spammer...met je ZPF....
![]()
Ik ga zo lekker uit eten in Wasp!![]()
Ik ben geen spammertquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:13 schreef OA het volgende:
MPG, gij spammer...met je ZPF....
![]()
Ik ga zo lekker uit eten in Wasp!![]()
Geen idee, ik zit op het ZPFquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is er verder nog wat te doen in Wasp dit weekend?
Ik heb FRIET gehad, en ga straks bier drinken op het ZPFquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:17 schreef eer-ik het volgende:
Ik ga nu PATAT naar binnen werken en dan bier drinken
Dat dat topic eens dichtgaatquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:16 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Is er verder nog wat te doen in Wasp dit weekend?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Expand my brain, learning juice!'
<a href="http://www.last.fm/user/crossover1" rel="nofollow" target="_blank">Last.fm</a>
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:25 schreef crossover het volgende:
[..]
Dat dat topic eens dichtgaat:')welke reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ga je het 'aangeven' backstage?
oh, en laat ons wel die reactie weten hè!
lolwut
De reactie van de mods van STA. En ja en jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
[/spoiler]
welke reactiega je het 'aangeven' backstage?
oh, en laat ons wel die reactie weten hè!
briljantquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:22 schreef crossover het volgende:
[..]
De reactie van de mods van STA. En ja en ja:P
Dankjequote:
dan kan je maar beter uit de buurt van cross blijven :;')quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:57 schreef covie het volgende:
Zo vanavond heerlijk gebbq'ed!!
Al een paar cola vieux op maar het word nu weer tijd voor het echte werk!
Dus stel dat ik hier vannacht nog een berichtje achterlaat dan ben ik dronken dus niks serieus nemen aub.:')[afbeelding][afbeelding]
Lekker cross-man! doet u mij maar een overheerlijk rood wijntje!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:54 schreef crossover het volgende:
Ik trakteer vandaag op bier, wijn en/of koffie!!!
Tapas viel wat tegen, maar volgende week is er een nieuwe kaart.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:24 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben geen spammert
Ga je naar de tapasbar daar? Die schijnt best wel goed te zijn [afbeelding] .
quote:
quote:[..]
Ik heb FRIET gehad, en ga straks bier drinken op het ZPF [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
Nogmaals sorry OA
Ben net thuis en kijk nu Cobra11.quote:Op zondag 5 augustus 2007 00:33 schreef Kuukske het volgende:
Moet jij niet slapen ofzo OA?
Volgens mij hebben Papier en MM zich niet eens in de KSC laten zien...quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 04 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
010. 115 Papierversnipperaar
019. 080 BrandX
074. 039 Memento-Mori
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:10 schreef OA het volgende:
Meer dan 8 uur volledige stilte.... [afbeelding]
Nou ja, iig een hele goedemorgen voor iedereen!! [afbeelding]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:14 schreef OA het volgende:
[..]
Volgens mij hebben Papier en MM zich niet eens in de KSC laten zien...![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |