quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef opgebaarde het volgende:
Als het blikje van zo'n hoogte valt in een bak dan zal er wel iets van een absorberend materiaal in die bak liggen die de klap opvangt lijkt mij,
Inderdaad. Het is niet de val die ervoor zorgt dat het blikje gaat spuiten, maar de botsing met de grond na de valquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:30 schreef afdak het volgende:
Waarschijnlijk rolt ie meer naar beneden dan dat ie valt ofzo.
--> http://216.93.248.82/lol <-- Deze dus...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:31 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
........................................
..................
Beetje snel je post editen he! boefje!!![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:34 schreef Filay het volgende:
verkapt erectie problemen topic
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:35 schreef -Jay-20- het volgende:
[..]
--> http://216.93.248.82/lol <-- Deze dus...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]als vrouw heb ik gelukkig geen last van dat soort perikelen
verkapt mijn vriend/man heeft erectie problemen topicquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:36 schreef BrandX het volgende:
[..]als vrouw heb ik gelukkig geen last van dat soort perikelen
hebben we gedaan, maakt geen donder uit.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:35 schreef vaudej het volgende:
probeer eens een blikje uit zo'n automaat op de grond te laten vallen, dan gaat ie vast ook niet spuiten? zit misschien minder van dat spuitspul in?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef Copycat het volgende:
BrandX, ik heb altijd gedacht dat je een man was... Mijn excuus!
momenteel vriend-loosquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:37 schreef Filay het volgende:
[..]
verkapt mijn vriend/man heeft erectie problemen topic
Nee ik hoopte op iemand die zei dat erectieproblemen niet hetzelfde is als niet kunnen spuiten.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:40 schreef BrandX het volgende:
[..]
momenteel vriend-loosen mijn ex had op dat gebied geen problemen. Dus nee, ook dat is het niet.
En verder spam jij hier omdat je benieuwd bent naar tips voor je eigen erectieproblemen ofzo?![]()
je mag best blijven hoorquote:Opzaterdag 4 augustus 2007 19:53schreef Filay het volgende:
[..]
Nee ik hoopte op iemand die zei dat erectieproblemen niet hetzelfde is als niet kunnen spuiten.
Maar ik ga al weg hoor, als jullie me niet mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |